Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

To mój pierwszy post na forum wiec chciałbym się przywitać, sam pojazdu jedynie słusznej(oprócz kilku wyjątkowych samochodów) marki będę szukał za kilka lat .

 

Jednak teść ma możliwość zakupić lekko stuknięte E91 320D z 2006r.

Auto sprowadzone, odkupione od ubezpieczyciela(ale importer daje fakturę z perspektywy kupca sytuacja ok) wiec , uszkodzony przód lecz silnik z chłodnica wydają się nie tknięty, wywaliło poduszkę czołową kierowcy.

 

Do auta niestety dołączony jest tylko 1 kluczyk a auto nie odpala.

Tłumaczenie handlarza do mnie nie przemawia ale z uwagi na to że nie miałem do czynienia z tak nowymi modelami wolę zapytać was tu.

 

Auto nie odpala z powodu błędów po stłuczce oraz rozkodowania kluczyka...Nie opłaca się teraz go kodować bo po odpięciu aku do naprawy i tak znów będzie trzeba

 

Kluczyk(pilot) otwiera centralny zamek, jest dostęp do komputera pokładowego ale wyświetla się piktogram "kłódki" i samochodu nie można odpalić(nie reaguje na przycisk).

 

Zacząłem czytać że kluczyki maja wbudowany akumulator który ładuje się w czasie jazdy wiec myślę padł i trzeba dorobić w ASO, ale jak dowiedziałem się od teścia że centralny działa to myślę coś tu nie gra.

Tak samo rozumiem odpinanie aku może stymulować wyskakiwanie błędów ale co to ma do kluczyka ?

Czy auto po wystrzale powinno odpalać ?(wydaje mi się że tak )

Czy ten piktogram, bodajże bodajże blokady kierownicy może być spowodowany niskim napięciem oraz czy uniemożliwia zapłon ?

 

Proszę o rozwianie tych moich kilku dywagacji.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Wg mnie jak jeat walnieta klema pieotechniczna czy minusowa to auto nie odpali.Mialem kiedya wypadek e90 i bylo tak samo.Do wymiany jakas klema w bagazniku i auto ponoc odpalilo.
Opublikowano
Jak jest walnieta klema to centralny awaryjne postojowe i oświetlenie w kabinie będzie działać. Auto można odpalić po wbiciu klemy na swoje miejsce bez kasowania błędów.
BMW ----> Bandżo Może Wszystko
Opublikowano
Z tego co wiem to zawsze razem z poduszkami wywala kleme + i napinacze pasów . Zobacz przy aku jest taki mały prostokątny dekiel i pod nim znajduje się nabój. Zobacz czy nie wystrzelił. Do odpalenia auta nie trzeba kasować crash daty. Auto powinno zapalić normalnie i na desce będą świecić ci kontrolki od poduszek i pasów. Wystarczy wykasowac to inpą.
BMW ----> Bandżo Może Wszystko
Opublikowano

miałem ten sam problem w mojej po wypadku :)

jest rozkodowany kluczyk i auto nie odpali. stacyjke możesz włączyć auto otwierac i zamykać normalnie ale nie odpali.

Czytałem tu gdzieś na forum że to z powodu zbyt długiego odłączenia od aku.

Impą da sie ten problem rozwiązać. jest gdzieś instrukcja na forum i pomaga :)

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Opublikowano

Jak strzela jakakolwiek poducha to klema od razu odpala. Nie ma innej opcji :nienie: :nienie:

Trzeba ją zmostkować i auto powinno bez problemu odpalić.

Opublikowano

Muszisz poszukac kogoś kto zna się na impie bo jeżeli nigdy o tym nie słyszałeś to samemu zapewne będzie Ci trudno ten problem rozwiązać

Miałem identyczny problem do twojego.

Jak znajde rozwiązanie które mi pomogło to ci podeśle.

Ja próbowałem wszystkiego. sprawdzałem aku odpowietrzałem itp itd.

Magik z inpą usiadł na 10 minut i autko odpaliło :cool2:

spróbuj też zostawić kluczyk w włączonej stacyjce, może jest rozładowany.

Tylko nie wiem czy na nie odpalonym samochodzie sie ładuje.

Nie jestem pewny więc niech ktoś to rozjaśni :)

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Opublikowano

U mnie był to błąd: 4a63 manipulation ews

 

przeczytaj ten temat, tam jest rozwiązanie :wink: :wink:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=203082&p=1481464&hilit=4a63+manipulation+ews#p1481464

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Opublikowano
temat spoko, tylko na moją maszynę picie piwa nie działa :)

a teraz do tematu, moja nawet nie kręci, w ogóle nie reaguje na starter,

i zauważyłem jeszcze jedną rzecz, coś jakby nie było blokady kierownicy, otwieram auto, kluczyk w kieszeni w kurtce, kręcę sobie kierownicą jak chcę i się nie blokuje, a na wyświetlaczu cały czas czerwony obrazek kierownica z kłódką, jak włożę kluczyk i wcisnę start, to tylko odgłos ping, pokazuje kontrolki że poduszki wywalone, i żółtą kontrolkę akumulatora, to tak na przemian, mogę sobie wciskać start i wypić przy tym skrzynkę piwa i nic się nie dzieje :)

dziwny temat...

 

A powiedz mi wbiłeś nabój w klemie? To że prąd jest, nie znaczy, że klema jest sprawna.

Opublikowano

to w takim razie nie wiem co jest grane. może jest słaba bateria w pilocie i to ma jakiś wpływ na to.

Już się wiecej nie wypowiadam bo nie umiem pomóc :)

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Opublikowano

A może mechanizm blokady kierownicy uszkodzony skoro pokazuje ci czerowna kierownice.

jest cały czas zablokowana tak?

wydaje mi się że kierownica musi być odblokowana do startu samochodu.

jeżeli twoja sie nie odblokowywuje to auto nie odpali. pytanie tylko dlaczego jej nie odblokowywuje.

Na pewno nałapał jakiś błędów i bez inpy pewnie się nie obejdzie żeby to pokasować. Więc w pierwszej kolejności radzę poszukać kogoś kto ogarnia jakiś interfejs do kasowania błędów. :)

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Opublikowano
prawdopodobnie uszkodzony jest właśnie rygiel kierownicy, bo nie blokuje się wcale, mogę nie wkładać kluczyka i kręcić sobie kierownicą która się nie zablokuje, dodatkowo, na co wcześniej nie zwróciłem uwagi wyświetla tylko kontrolki od poduszek (z wiadomego powodu :)_) i kontrolkę od ręcznego, całej reszty która pojawia się po włożeniu klucza nie ma np abs, kontrolki oleju, świec żarowych itp. Podłączyłem dzisiaj komputer i dało się połączyć jedynie z systemem CAS, z niczym więcej. Błędy jakie się wyświetliły A0AA - usterka jednostki sterującej, i A116 - Status krytyczny, elektryczna blokada kierownicy. Jutro wymontuje kolumnę z ryglem i popatrzę. Może coś się uda wydumać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.