Skocz do zawartości

Brak mocy na niskich obrotach 320d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, moje auto to BMW E46 136km 320d 2000r. Mam następujący problem:

Samochód nie chce przyśpieszać z niskich obrotów np. jadę na drugim biegu 1000rpm i chcę gwałtownie przyśpieszyć to nie mogę, wciskam pedał gazu na maxa- brak reakcji samochód dotoczy się do ok 1600rpm i dopiero wtedy przyśpiesza ale i tak ma mało mocy.. EGR wyczyszczony, wężyki podciśnienia wymienione, zaworek przy turbinie wyczyszczony, filtry teraz wymieniałem. Mam wyciek z odmy i już zakupiłem kompletny separator ale nie wiem czy to ma związek z mocą. Proszę o porady

Edytowane przez luka4f
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przepływomierz, jeśli nie chcesz żeby temat został zamknięty musisz dopisać 320d do tytułu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Przepływka do wymiany... i adaptacja konieczna ponieważ masz przedliftowy silnik..w sumie adaptacja była potrzebna z tego co wiem do 2002r albo 2003.. od 2004roku jak sie zrypie przepływomierz to tylko nowy montować i jazda...ewentualnie jak ktoś chce to profi zrobić to w m47n z 2004r można zrobić reset przepływomierza jak i sondy lambda Disem..przez co auto od nowa będzie się uczyło jeżdzic na nowym przepływomierzu...

 

ja mam przepływomierz z 2011roku czyli ktoś wymieniał Boscha..ale zrobiłem sobie disem reset ustawień i powiem na plus zabieg

 

 

co CI będzie potrzebne..Dis... resztę masz na forum poradniki itp

 

 

Sprawdzić sposób nr 1: 4 bieg but i patrz czy ekonomizer dochodzi do 20l czy jest np na 18,17...

 

Sposób 2. inpa i live data... 3,4 bieg but i podgląd parametrów...sprawna przepływka zmierzy od 1000 do 1300 w M47N podejrzewam,że w m47 jest podobnie.W każdym bądz razie 1000mierzy sprawna przepływka

Opublikowano
Przed chwilą go odpaliłem, na biegu jałowym po odpaleniu falują obroty, silnik chodzi nierówno, kopci na siwo i śmierdzi olejem.. w dodatku słychać jakby turbosprężarka się załączałą (charakterystyczny gwizd) bez dodawania gazu
Opublikowano
Czy przypadkiem to nie jest lewe powietrze ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Czyscilem wczoraj elektrozawor przy turbosprezarce. Wyszyscilem w nim wszystkie filtry i calego rozebralem. Teraz mam problem z jego ponownym zlozeniem. Nie trzyma podcisnienia bo jak zaciagne przez VAC i jednoczesnie zatkam OUT to zasysa mi palca ale odrazu gdzies ucieka, jak skleic ta obudowe?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.