Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :D

Mam nietypową sytuację, po ustawieniu zbieżności jadać na trasie kierownica całkiem równo nie stoi po środku. :shock: delikatnie odchodzi w prawo.

 

Mam system dynamic drive ( aktywny układ kierownicy ), w sumie byłem dwa razy na zbieżności w ciągu 2 miesięcy i dwa razy tak samo mi ustawili ( raz jedną końcówkę, potem drugą :( )

 

Wydaje mi się że, ustawienie kierownicy jest bardzo ciężkie i wymaga dużej precyzji, podczas ustawiania kierownicy, przy układzie aktywnym 3/4 skrętu kierownicą i koła są maksymalnie skręcone, dlatego takie nierówne ustawienie kierownicy, powoduje potem takie odchylenie.

 

Jadąc po mieści do 50 km/h jak układ jest aktywny, można powiedzieć że aż takiej tragedii zauważalnej nie ma, ale jadąc już szybciej ok 100 km/h kierownica ok 1 cm jest przesunięta w prawo :?

 

Pytanie moje brzmi, czy mogę zdjęć Air Bag, i o jeden lub dwa ząbki przesunąć kierownice w lewo na frezie :?: :?:

Opublikowano
Hej mam to samo byłem na zbieżności i także podczas jazdy na wprost mam kiere lekko w prawo z tym ze ja nie mam dynamic drive. W sobotę jadę do kolesi co mi ustawili i zobaczymy co powiedzą. Dodam że przed ustawieniem tez tak bylo
Opublikowano

Mi również na zbieżności źle ustawili, ok 1 centymetr, może mniej, dlatego chciałem o 1 ząb przestawić na frezie kierownicę, ogółem słabo robić całą zbieżność z przodu, płacić kolejne 100 zł, po to aby minimalnie wyrównać kierownicę,

 

Dlatego chciałem się dowiedzieć, czy jest możliwość przesunięcia o jeden frez, przecież sporo ludzi zmienia kierownicę normalną na MPakiet, i się nic nie dzieje.

Opublikowano
przecież sporo ludzi zmienia kierownicę normalną na MPakiet, i się nic nie dzieje.

A co się ma dziać skoro zakładają ją w tym samym położeniu co starą , a co do "fachowców " od zbieżności to powinni to poprawić w ramach reklamacji .

Opublikowano

nie wiem gdzie wy ludzie ustawiacie zbieżność ! sprawa prosta.

1. oryginalne kola od bmw z otworami do maszyny do zbieżności.

2. obciążenie w bagażniku takie jak zaleca producent

3. zakładamy punkty pomiarowe do otworów w felgach. (wtedy jest pewność ze felga nie ma wpływu na zbieżność bo mierzymy położenie piasty nie felgi.

4. pod obd II podpinamy sie komputerem ustawiamy kąt skręcenia kierownicy na 0'

5. blokujemy kierownice

6. ustawiamy wszystko zgodnie z zaleceniami producenta.

 

zawsze tak mi to robią w bmw i zawsze kierownice są prosto i bardzo dobrze ze nie można przestawiać kierownicy. to po to by unikać druciarstwa i partaczy !

Opublikowano
nie wiem gdzie wy ludzie ustawiacie zbieżność ! sprawa prosta.

1. oryginalne kola od bmw z otworami do maszyny do zbieżności.

2. obciążenie w bagażniku takie jak zaleca producent

3. zakładamy punkty pomiarowe do otworów w felgach. (wtedy jest pewność ze felga nie ma wpływu na zbieżność bo mierzymy położenie piasty nie felgi.

4. pod obd II podpinamy sie komputerem ustawiamy kąt skręcenia kierownicy na 0'

5. blokujemy kierownice

6. ustawiamy wszystko zgodnie z zaleceniami producenta.

 

zawsze tak mi to robią w bmw i zawsze kierownice są prosto i bardzo dobrze ze nie można przestawiać kierownicy. to po to by unikać druciarstwa i partaczy !

 

Masz rację :!: ustawiałeś w serwisie BMW itp. ( następnym razem też tak zrobię, ile taka przyjemność kosztuje :?: )

Tam podłączą OBD II, i gra, ja akurat ustawiałem na stacji diagnostycznej, tam po prostu, ustawili źle kierownicę w punkcie 0 i temu wyszła taka sytuacja...

Opublikowano
ustawiam geometria poza aso ale w zakladzie ktory robi tylko bmw. cena ok 120zl jak dobrze pamietam.
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam mam następujący problem miałem zle podpięty klemy przy akumulatorze i rozłożyło mi prąd i zjechalem na przystanek musiałem skręcić kierownica a mam elektryczne wspomaganie po włożeniu akumulatora zapalił się blad aktywnego ukladu kierowniczego pojechałem do mechanika podloczulismy pod komputer ustaliliśmy adaptację błąd znikł A kierownica jest lekko krzywa w prawa strone(zero błędów na komputerze) i nie wiem co dalej mam jechac zrobic zbieżność?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Coś Wam nie poszło przy adaptacji, bo rozumiem, że przed tym zdarzeniem była prosto :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.