Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Panowie krótko i na temat lepiej jest zregenerować wał(podpora, krzyżaki,łącznik elastyczny,wyważanie )czy lepiej kupić nowy?różnica w cenie ponad 1000 zł

Opublikowano

Biorąc pod uwagę, że masz "delikatnie" podkręcony moment, to chyba regeneracja.

Coś można zmodyfikować i wzmocnić.

Seryjny nowy i tak rozwalisz jak będziesz korzystał z momentu.

Opublikowano
Ogólnie do wymiany jest podpora, a że będzie rozebrany to myślę żeby wymienić łącznik plus krzyżaki i go wyważyć. Auto na takim programie ma zrobione już ponad 50 tyś km i dopiero teraz jest łącznik do wymiany chociaż nie na już. Ogólnie auto przelatane ma prawie 300 tyś km więc nie ma źle. Słyszałem, że regeneracja jest do bani robią to na badziewnych częściach i przede wszystkim nie dadzą radę go porządnie wyważyć stąd myśl nad nowym. Mówisz coś o wzmocnieniu co masz na myśli?
Opublikowano

Ludzie którzy zajmują się regeneracja wałów na pewno znają słabe punkty konstrukcji i mogą coś podpowiedzieć co można by ulepszyć.

Masz momentu +200Nm względem serii i przypuszczam, że wał nie był projektowany na takie momenty.

Z drugiej strony.

Za czasów "czerwonego" pewnie lekko nie było i Ty też pewnie korzystasz z dobrodziejstwa dużego momentu.

Jak przelatał na programie 50kkm + 250kkm na serii i masz do wymiany tylko podporę, to niepotrzebnie szukasz problemów.

Wymień uszkodzoną podporę + łącznik jak przejawia ślady zużycia i tyle.

Takie moje zdanie.

Opublikowano

Nie sądzę aby wyważanie wału stanowiło jakiś gigantyczny problem.

Wał nie jest zbyt skomplikowanym urządzeniem, a i kręci się niezbyt szybko.

Wirnik turbiny da się wyważyć więc wał również.

Znajdź jakiś dobry, polecany warsztat i temat ogarną.

Oczywiście wszystko można spieprzyć.

Opublikowano

Jakiś czas temu również ogarniałem podporę, wał itd.

 

Podpora i cała otoczka tego tematu została wymieniona na nowy, zaś sam wał został poddany regeneracji i wyważeniu. Minął od tego rok i wszystko chodzi elegancko.

 

Pzdr,

Mariusz

Opublikowano

Zrób regeneracje ale, w dobrym warsztacie i wcześniej się upewnij jak oni wyważają wał bo możne wcale nie wyważają tylko udają że tak robią .

Inna sprawa to zapoznaj się z całymi kosztami , bo może Ci wyjść drożej jak nowy.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.