Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam bmw 116i 2.0 122hp ostatnio pojawiły się problemy w postaci szarpie przy ruszaniu i falowanie na wolnych obrotach. Wymieniłem świece na nowe, szarpie przy ruszaniu zniknęło a falowanie jest nadal :evil: możecie coś poradzić co to może być?

 

Edit: kilka dni temu wyświetlił mi się błąd PO420 może on mieć jakiś związek z tym?

Opublikowano
Taa, dzisiaj jak jechałem na zajęcia to była już taka tragedia, że zajechałem do mechanika, podpiął pod komputer i wyszło "rożnica między położeniem czujnika wałka rozrządu a czujnikiem wału korbowego"
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Poszedł napinacz, już wymieniony na nowy. Wgrany również najnowszy soft i wykonane odsiarczanie katalizatora, pozostał tylko błąd z tlenkiem azotu - NOX, musze kupić sondę w rozsądnych pieniądzach i się wymieni :cool2:

 

edit : wymieniono także oleje i filtry.

Edytowane przez seba9501
Opublikowano
u mnie to tak trzęsło budą na wolnych, że strach było picie otworzyć :duh: teraz jest dużo lepiej prawie nie czuć drgań i nie widać falowania obrotów, myślę, że jak zaleję paliwo dobrej jakości to będzie git, polecone mam też żeby dolać do benzyny oczyszczacza wtrysków tylko dobrej firmy.
Opublikowano
Opublikowano

Przyczyną falowania obrotów mogą też być cewki. Swego czasu BMW miało na nie akcję serwisową.

 

 

Ja wlałem całość do pełnego zbiornika.

Opublikowano

Im mniej paliwa zalejesz do zbiornika tym lepiej bedzie czyscil.

Mysle ze max 20L to bedzie odpowiednia mieszanka.

MADE IN PRL
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wymieniona sonda tlenku azotów NOX, spalanie spadło o jakieś półtora litra. Przy okazji założyłem i zakodowałem tempomat, wgrany najnowszy soft, odblokowane kilka ukrytych funkcji. np składanie lusterek przyciskiem od zamykania samochodu. podczas wyłączania samochodu, zapłonu kluczyk sam wyskakuje, nie trzeba go wciskać żeby wyciągnąć i kilka innych. Teraz już zero błędów po podpięciu do kompa :cool2: wszystko robiłem w serwisie Ptak bmw serwis, gość na prawdę się zna na rzeczy, bmw robi osobiście, polecam.

W najbliższym czasie planuję wymienić radio na professional i cały czas rozglądam się za ładnymi fotelami :D

  • 1 rok później...
Opublikowano
miałem podobny problem w 116i 116km. Okazało się, że mechanik po wymianie przepływki nie dopiął tego dolotu i cały sterczał nie podpięty :mad2: :mad2: :mad2: . Może komuś to pomoże na przyszłość :) Założyłem poprawnie i wszystko smiga :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.