Skocz do zawartości

Brak wspomagania w 528i po wymianie pompy i magla.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problem , że wymieniłem pompę wspomagania na oryginalną regenerowaną oraz magiel również oryginalny regenerowany. Zalałem płynem taki jak na korku od zbiorniczka czyli ATF II .

Jazda po wymianie tych cześci jest poprostu niemożliwa,a co dopiero kręcenie swobodne kierownica. Pompa była odpowietrzona oraz było kręcenie na podnośniku w lewo i w prawo. Mechanik sprawdzał wszystkie wężyki czy nie są pozaginane itd.

Jestem nowy na forum, pomożecie ? :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.