Skocz do zawartości

M5 gazolina


bavarian

Rekomendowane odpowiedzi

siema. czy ktoś z was gazował e39 M5? pytam bo noszę się z zamiarem zakupu czegoś z napędem rakietowym ale na pewno z paliwem alternatywnym...również e60 550i + gaz. którąś z tych opcji na pewno zrealizuję. dawajcie opinie, również na prv. pzdr. w tym miesiącu jedziemy z kolegami do de.

 

edit: dodam, że moje wcześniejsze Be nigdy nie szurały na gazie...stąd pytanie.

freude am fahren / fuck downsizing
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to możliwe jednak dobrze by ktoś o garnie ty to robił bo przy tych obrotach wtryskach itdz zwykła Anlage nie wykreci.

Może ktoś z forum to robił i ci poleci jakieś dobre graty

 

chyba będziesz przy większych obrotach i tak musiał mieszać gaz z paliwem.

Ale jak pisałem ktoś kto kupuje m5 to chyba na spalanie patrzeć nie powinien ale to twoja sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W galerii kilka zagazowanych v8 się przewinęło, ale max 540i z tego co pamiętam, nie widziałem jeszcze m5 w gazie.

Pytanie bardziej na forum gazownicze, czy to da radę ogarnąć, lub do działy z paliwami alternatywnymi tego forum (choć ruch tam nie za duży i kilka dni może zlecieź z odpowiedzią.

 

brushu typowy trol "nie stać Cię" i ot, cała merytoryka wypowiedzi :duh: EDIT: Jednak coś dodane poza hejtami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Butli z gazem w kolo zapasowe juz nie wlozysz.

Kazdy robi ze swoim autem co mu sie podoba. Dla mnie to nie tylko profanacja serii M ale i niezly ubaw na stacji widzac jak ktos np hummera leje gaz.

wracajac do tematu w tej chwili jest juz mozliwe ale nie oplacalne wedlug mnie.bo

1 jesli robisz nie duzo km to troche czasu minie zanim zwrocinCi sie koszt dobrej instalacji za ok6tys

Spadnie cena rynkowa bo podasz na m5 z gazem jest bardzo maly co mnie cieszy. Bedzie Ci je ciezko sprzedac.

 

jak zaoszczedxisz na istalacji to bedziezz m5 tka podjezdzal co chwile na diagnoze to gazownika.

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
wiem, że na forum jest kolega z mojego miasta który z powodzeniem jeździł 4.4-kami w lpg...muszę go poszukać. narazie zdaje się na wasze opinie koledzy.

(projekt rakieta;)

4.4 w gazie to żaden tam ewenement ,widziałem ich już dziesiątki z lepszym lub gorszym skutkiem tego zabiegu.

Jeśli chcesz gazować M5 to chyba zamierzasz robić nią co najmniej 20-30 tyś.km. rocznie i trzymać ja kilka lat bo w innym wypadku nie widzę sensu robienia takiego zabiegu .

Sama instalacja to kilka tyś .zł. +zapewne utrata wartości auta przez instalację (no chyba ,że znajdzie się akurat kupiec szukający takiej opcji )+ utrata wartości na ucie przez dość duże jak na M-ke przebiegi .

Jeśli się zdecydujesz na takie coś to daj chociaż znać jakie efekty tego :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja tam jestem za zagazowaniem wszystkiego co się da zagazować wydajnie i bez szkody dla silnika.

Jakieś gadanie o tym co wypada a co nie to gadanie głupot i tyle.

Jak bym brał nówkę z salonu to może i bym na to patrzył ale nie przy starym kilkunastoletnim dziadzie za pare zeta.

 

Co do zagazowania M5 to zapewne jest to wykonalne ale nie jest to tanie.

Zapewne kilka reduktorów oraz dwa zbiorniki gazu bo z jednej rurki tego nie zasili.

Reszta pewnie do ogarnięcia.

Popieram i polecam.

:cool2:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czytałem na jakimś forum o gazowaniu M5, podobno strasznie trudny temat, zaczynając od wtrysków i ich montażu, aż po fakt że nie ma gdzie butli wsadzić.

Tam jest trochę inny kolektor jak w np w zwykłej V8, to też może stwarzać problemy.

http://www.klinika-bmw.pl/wp-content/uploads/2012/11/07.jpg

M5 nie ma zapasu, nie ma więc także wnęki, butla musiała by w bagażniku leżeć. Przy emkowym zużyciu gazu musiał być często śmigać na stację, lub wsadzić butle z 80l.

Pod maską nie ma szału z miejscem, a coś czuję że na 2 reduktorach to się nie skończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez urazy ale jedno pytanie; Po co???

Nastepny temat przewiduje taki " Czy ktos zakladal tarcze i klocki od 316i do M5"

Tego auta nie kupuje sie zeby na nim oszczedzac. To jest samochod czysto dla radosci z jazdy i niestety utrzymanie go kosztuje. I nowego i nawet 15letniego. Ja wiem ze miec M5 to marzenie wiekszosci forumowiczow. Ale wiekszosc tez wie ze o te ksiezniczke trzeba dbac bardziej niz o nasze zwykle dziewczyny. Radze dobrze przemyslec te decyzje.

P.S.Przepraszam adminow ale nie moglem sie powstrzymac.

O Tempora! O Mores!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchaj tych co o prestiżu plotą głupoty. Wejdź na: http://lpg-forum.pl/ Zobacz w galerii jakie ludzie fury gazują.

Moja opinia: Jak można nie szkodząc silnikowi, przy zachowaniu dynamiki M5 jeździć na lpg to trzeba robić, a potem śmiać się jeżdżąc M5 w kosztach cywilnego auta. A tych co im prestiżu na lpg brakuje przewieźć i niech płaczą :D

 

Oczywiście brak miejsca na butlę, to moim zdaniem duży problem, ale jeżeli ktoś bagażnika nie używa to problem ma z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tu w sumie nie do końca chodzi tylko o prestiż czy paliwo.

Chcemy tanio jeździć M5, ok, pchamy gaz, gaz jest drogi, długo się zwraca, trzeba więc sporych przebiegów, a co za tym idzie odzywa się też pozostała eksploatacja auta, czyli hamulce, zawieszenie, inne drobne lub mniej drobne usterki. W zasadzie wszystkie kosztowne.

Co dalej, jeśli chcemy śmigać M5 na codzień (bo w innym wypadku gaz nie ma najmniejszego sensu) to trzeba nadal mieć sporo kasiory na serwis, więc oszczędzanie nie do końca tak super wyjdzie.

Ogólnie jak ktoś chce M5, to liczyć co ile kosztuje, i zadać sobie pytanie czy nas na to stać, paliwo to nie wszystko.

Bo ja np. bał bym się oszczędzać w 400-konnym aucie na hamulcach, czy zawieszeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego fakt ze polowa bagażnika zniknie a zbiornik z 80 L starczy na 350 KM :-)

i sam silnik a raczej instalcje gazowe nie sa w stanie wyciagnac tego co ten silnik potrzebuje,

trzeba ladowac droga instalacje itd :-)

Osobiscie jak bym mial M5 napewno bym nie robil takiej akcji,

Ale co tam dajcie chlopakowi zrobic co chce

Jest to mozliwe to niech placi jak mysli ze zaoszczedzi :D

Przynajmniej fabryki i cala reszta troche na nim zarobi i ruszy cegiełkę do gospodarki

Wiele osób stać na zakup i utrzymanie M5 a chcą po prostu zaoszczędzić na paliwie.

'HAHA jedno wyklucza drugie ale ok :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi sie dyskutowac a raczej mysle ze dyskusja w tym temacie nie ma sensu,

niech zrobi co chce to jego sprawa kazdy z nas ma inne podejscie do sprawy i wymiana sie tu argumentami i tak nie doprowadzi nas do jednego zdania,

Niech tak zostanie jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopie ale jak kupuje sportowe typowe auto to po co mam oszczedzac na palwie ?!

jedno wyklucza drugie ?!

chce oszczedzac to sobie kupuje tico, chce szalec to licze sie z tym ze mi spali pare litrow wiecej,

 

On mysli ze zaoszczedzi na tym ale sie przeliczy

wyglada tak ze chcve miec sportowe auto ale nie che lac w bak ? a co jak przyjdzie czas n a inne czesci ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu nie oszczędzać jak jest na czym? Przecież auto na gazie nie jeździ gorzej jak jest dobra instalacja, nie wiem czemu wciąż u niektórych ta mentalność "ma gaz bo go na benzyne nie stać"

Rozumiem jakby ktoś do Ferrari 458 zamontował gaz - wówczas to trochę dziwne

Ale do starego BMW ? Przecież to nie relikt z muzeum tylko normalne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.