Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam pytanie. Co można z tym zrobić? Jak się pozbyć tej wilgoci?

http://i60.tinypic.com/o04emr.jpg

 

W lewym dolnym rogu jest nawet trochę wody :/ Pomijając już, że wygląda to paskudnie, to przyjdzie mróz, woda zamarznie i może rozsadzić klosz. Szukałem jakiegoś odpowietrznika ale nic nie ma. Ta wilgoć jest między tymi dwiema warstwami plastiku.Trzeba rozklejać cały klosz? :sad:

Opublikowano
Mam tak samo tylko,że nie aż tak..delikatnie... z tyłu tam gdzie żarówka jest jak to wykręcisz jest tam uszczelka... i to cała wina..ta uszczelka jest już taka zgniecona,że musi parowac
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1,5 godz suszenia suszarką i sucho:

http://i60.tinypic.com/2hdxjt0.jpg

 

ciekawe na jak długo...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No jak nie uszczelnisz to na chwile. Weź go do wieczornej kąpieli, jak zaprauje znaczy że źle uszczelniłeś:)

Narazie to pozbyłeś się skutku, teraz czas na przyczynę.

Opublikowano
Miałem to samo. Niestety jedyne skuteczne rozwiązanie to zakup nowych. I tak też zrobiłem zakupiłem dwa nowe kierunkowskazy BMW OE przód, dwa na błotniki ( jeden parował ) oraz nowe szkła lamp ZKW, były zmatowiałe. Efekt końcowy z nowym znaczkiem na masce BMW OE i odświeżeniem lakieru bezcenny. :D
Opublikowano
Mam tak samo tylko,że nie aż tak..delikatnie... z tyłu tam gdzie żarówka jest jak to wykręcisz jest tam uszczelka... i to cała wina..ta uszczelka jest już taka zgniecona,że musi parowac

 

Miałem identycznie. Zaczął parować po tym jak odkręciłem kierunkowskaz aby wymienić żarówkę.

Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam tak samo tylko,że nie aż tak..delikatnie... z tyłu tam gdzie żarówka jest jak to wykręcisz jest tam uszczelka... i to cała wina..ta uszczelka jest już taka zgniecona,że musi parowac

 

Miałem identycznie. Zaczął parować po tym jak odkręciłem kierunkowskaz aby wymienić żarówkę.

 

 

Czyli winna jest uszczelka obudowy żarówki. Jak problem wróci to spróbuję ją uszczelnić.

Opublikowano

Nie, nie jest winna. Tam sa dwa klosze, jeden zewnetrzny, drugi wewnetrzny. Wewnetrzny nigdy nie paruje, paruje zawsze pomiedzy.

Jest to efekt rozszczelnienia pomiedzy nimi (sa klejone). Zeby uszczelnic musisz objechac silinkonem czy czyms podobnym - to nie bedzie wygladac raczej dobrze.

  • 8 lat później...
Opublikowano
Miałem to samo. Niestety jedyne skuteczne rozwiązanie to zakup nowych. I tak też zrobiłem zakupiłem dwa nowe kierunkowskazy BMW OE przód, dwa na błotniki ( jeden parował ) oraz nowe szkła lamp ZKW, były zmatowiałe. Efekt końcowy z nowym znaczkiem na masce BMW OE i odświeżeniem lakieru bezcenny. :D

 

daj linka gdzie to kupiłeś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.