Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Zapoznałem się z obecnymi tematami dotyczącymi takiej wymiany i dla ścisłości chciałem jedynie potwierdzić wszystkie informacje aby było jasne.

 

Rozumiem że słupki są takie same jedyna zmiana to Przewód rurowy nr : 11617806995

 

Mam auto z 12/2007 pierwsza rejestracja 1.01.2008 silnik 177ps

 

Mam zamiar kupić silnik z E91 2011r N47D20C 177ps wraz z wtryskami, pompą CR, pompą wody, kolektorem ssącym itp wyłączając turbo, alternator, etc

 

Czy ten osprzęt też jest taki sam i taka wymiana jest możliwa bez komplikacji?

 

Proszę o odpowiedz czy nie jestem w błędzie,

 

W moim silniku po 279tys km obruciło panewke, rozrząd robiłem 10tys km wczesniej,

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Jak rozrząd zrobiłeś to wymień tylko sam słupek a nie cały silnik z osprzętem. Ten nowszy silnik może być już Euro5 a wtedy ma inna elektronikę.
Opublikowano
Dostałem naprawde korzystną ofertę na silnik z osprzętem i z uwagi na cenę jestem zainteresowany przerzuceniem tez osprzętu gdyż jest poprostu z mniejszym przebiegiem, jakie dokładnie części mam porównać, mam też niuans, czy jeżeli na starym silniku miałem DPF Out zrobiony program + chip, czy po wrzuceniu nowej jednostki napędowej nie będzie konieczne ponowne strojenie? Wiadomo że program został na komputerze który się nie zmienia ale parametry silnika mogą być teraz lepsze lub gorszę i stąd moja ciekawość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.