Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam . Mam takie pytanko odnosnie zawieszenia w X3 e83. Czy wszystkie sa takie sztywne i twarde ze czuc karzda mulde i dziure na drodze ? Czy to tylko moja jest taka. Mam x3 o roku i zaczyna mnie to draznic, wymienilem amortyzatory na nowe ,,sachs,, Jakas rada ?
Opublikowano

Można kombinować kolego ale gra nie warta świeczki. Rożnicy wielkiej nie ma.Po prostu trzeba się przyzwyczaić :cool2: :cool2: :cool2:

Jakie masz opony i felgi na niej ??

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
No teraz zomowe 18" 235x55 Nokian Hakkapelitta. Ale mysle o kupieniu letnich felg w malym rozmiarze i do tego duze opony aby byl balon. Mysle ze to sporo pomoze
Opublikowano
No to sobie na tych 18-tkach nie pojeździsz jakoś komfortowo.17-tki są raczej na zimę a i większość na takich letnich jeździ
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ja wymieniałem tylne sprężyny bo pękła jedna z ori na KYB i powiem że są zdecydowanie miększe niż miałem seryjne ORI z czego nie jestem zadowolony.Komfort się poprawił ale tył w zakrętach bardziej przysiada.Ja jestem zwolennikiem twardszego zawieszenia.

 

Wysłane z mojego Lenovo B6000-HV

Opublikowano
Witam . Mam takie pytanko odnosnie zawieszenia w X3 e83. Czy wszystkie sa takie sztywne i twarde ze czuc karzda mulde i dziure na drodze ? Czy to tylko moja jest taka. Mam x3 o roku i zaczyna mnie to draznic, wymienilem amortyzatory na nowe ,,sachs,, Jakas rada ?

 

Pamiętam kilka lat temu w AŚ był test komfortu różnych modeli. X3 otrzymało ocenę 3+, jedna z najniższych bądź nawet najniższa wśród testowanych aut. Z tego co pamiętam zwycięzcami były citroen C6 oraz W211 z zawieszeniem Airmatic

Opublikowano
To auto terenowe i tak przewidziano , ale z czasem sie okazuje że użytkownicy chcą mieć na pokaz terenowe ale w teren nie jeżdżą wiec konstruktor zaczął je wymiękczać ;-) a ci co uwierzyli że maja auto terenowe to ich muszą traktorami z błota wyciągać .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
heheh jak x3 jest samochodem terenowym to ja jestem sw.mikolaj ;-) Jak BMW pokazala X3 to nie nazwala go SUV-em tylko SAV-em . Skrot od Sport Activity Vehicle czyli ze nie jest to auto typowo rekreacyjne (terenowe) tylko raczej dynamiczny samochod szosowy . dlatego od poczatku mojego postu chodzi mi i rozwiazanie tej twartdosci, moze jak kolerga wspomnial wymiana sprezyn sporo zmieni.
Opublikowano

Na pewno zmieni.Tylko czy aż tak ci to przeszkadza?Ja bym chętnie wrócił do tych co miałem seryjnych ale nie stety w Aso ok 550 zł za sztukę,gdzie w tej cenie mam dwa zamienniki ale o innej charakterystyce.Zostań przy oryginale bo wg mnie auto dużo fajniej się zachowywało było pewniejsze i sztywniejsze.

 

Wysłane z mojego Lenovo B6000-HV

Opublikowano
no kurcze troszke mnie to zlosci , zaczynam czesciej jezdzic E21 ale teraz jest prawie zima i moj rekin bedzie w garazu odpoczywal :D pomyslalem jeszcze nad zalozeniem malej felgi i do tego duzej opony, zobaczymy jak to wyjdzie bo nie moge znalesc zadnej felgi .dzieki za rady :)
Opublikowano

A ja chce właśnie kupić felgi 18 bo mam 17 letnie.Co człowiek to inne wymagania i oczekiwania co do komfortu :)

Wysłane z mojego Lenovo B6000-HV

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
To auto terenowe i tak przewidziano , ale z czasem sie okazuje że użytkownicy chcą mieć na pokaz terenowe ale w teren nie jeżdżą wiec konstruktor zaczął je wymiękczać ;-) a ci co uwierzyli że maja auto terenowe to ich muszą traktorami z błota wyciągać .

Z terenowym to chyba me niewiele wspólnego chyba że na mokrą trawę :mrgreen: Suvy tak mają jezdziłem różnymi i to zawieszenie mi bardzo odpowiada pomimo ze jest twarde ale to jest pewien kompromis, kredens z sportowym zacięciem wysoki środek ciężkości.Przykład Sorento I to wanna pełna wody wersja II już było miło twarda zawiecha lepiej trzyma sie w zakrętach.

Opublikowano

Mam dokładnie takie samo odczucie.Niech ktoś założy felgi 19...:):)

Wtedy jest dopiero komfort:):)

Mi tam zawieszenie w X-ach zawsze się podobało :):)

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Ja mam z twardym zawieszeniem sprzed liftu i jechałem kolegi x3 po lifcie .Komfort większy po lifcie ale prowadzenie zdecydowanie lepsze u mnie, zwłaszcza w zakrętach.

 

 

Pzdr.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.