Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po raz kolejny powtórzę to samo. Korekcja dawki paliwa ma tyle samo wspólnego z kondycją wtryskwacza co kompresją w cylindrze, czystością kanałów dolotowych do danego cylindra, pracą klap wirowych, stanem koła dwumasowego i setką innych zależności.

Jak bedziesz mial korekcje 5 to znaczy że w tłoku jest dziura.

Korekcja to wskaźnik różnicy dawki paliwa w celu wyrownowazenia pracy silnika i tyle. Wtryskiwacz jest tylko jednym z elementów składowych.

Wtryskiwacze sprawdza sie na stole probierczym a nie interfejsem.

Opublikowano
Witam co do 2.5 automat spalanie w sumie w miarę ok jest korekty najlepiej ista nie inpa sprawdzać i prawda wtryski najlepiej na stole sprawdzać plus dodam że jak ja miałem duże to oprócz czyszczenia wtrysków na stole dałem nowe uszczelki na kolektor sacy uszczelniłem wszystko i teraz na ista pokazuje bliskie 0 prawie ideał więc polecam wyczyszczenie i uszczelnienie całego układu sam się zdziwiłem ale gdzieś wyczytałem że mechanik komuś dał stare uszczelki walczył z korektami i dymienie małym a po tym zabiegu mu znikło więc tak też zrobiłem polecam
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

Podepnę się pod temat, czy mogę prosić o opinię odnośnie poniższych korekt?

Dodam że auto odpala normalnie, puszcza chmurkę dymu ale odpala normalnie i po odpalenie chodzi całkiem poprawnie.

Problemy pojawiają się w czasie kiedy auto się nagrzewa, od momentu jak wskazówka temperatury się podniesie do momentu całkowitego nagrzania silnik pracuje nie równo, przerywa szarpie ale tylko na biegu jałowym.

W czasie jazy jest ok, po rozgrzaniu chodzi idealnie, równo nic nie przerywa, jedynie przy butowaniu puszcza czarną chmurkę dymu, i na postoju i w czasie jazdy.

Auto e83 3.0 sd 286km

1. -4.13

2. -1.98

3. -1.17

4. 0.45

5. 3.24

6. 3.63


Wielkie dzięki za odpowiedz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

Podepnę się pod temat, czy mogę prosić o opinię odnośnie poniższych korekt?

Dodam że auto odpala normalnie, puszcza chmurkę dymu ale odpala normalnie i po odpalenie chodzi całkiem poprawnie.

Problemy pojawiają się w czasie kiedy auto się nagrzewa, od momentu jak wskazówka temperatury się podniesie do momentu całkowitego nagrzania silnik pracuje nie równo, przerywa szarpie ale tylko na biegu jałowym.

W czasie jazy jest ok, po rozgrzaniu chodzi idealnie, równo nic nie przerywa, jedynie przy butowaniu puszcza czarną chmurkę dymu, i na postoju i w czasie jazdy.

Auto e83 3.0 sd 286km

1. -4.13

2. -1.98

3. -1.17

4. 0.45

5. 3.24

6. 3.63


Wielkie dzięki za odpowiedz.

Nooo dobrze nie jest.

Krzysztof

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.