Skocz do zawartości

dodanie mocy bmw 520d e60.


mariusz190283

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem Wam, że teraz się jeździ super po modyfikacjach, czuć moc, bardziej zwinny jest samochód. Moc podniesiona do ok 198 KM. Naprawdę polecam.

Co oznacza około 198KM?

http://www.bimmerdiag.pl/ - WROCŁAW, LEGNICA, LUBIN dolnośląskie http://www.facebook.com/bimmerdiag/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

To znaczy że na jednej hamowni mu wyjdzie xxx a na innej yyy a na jakimś gównie doczepianym do koła kolejne zzz. Oprócz tego może mu wyjśc np 197,8km i już jest około.

 

Moje auto ma około 300koni i około 620nm , interpretacja jest dowolna :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dodanie ponad 30 KM do tego silnika robi ogromną różnicę. Jeśli do 300KM dodamy 30 to tak tego nie odczujemy, ale jeśli ze 160 robi się 200, to różnica jest kolosalna. Mi wyszło "około" 205KM i "około" 430nm. Bardzo czuć tych kilkadziesiąt koni więcej. Próbowałem się z e39 530d 193KM i chłopaki dostali po tyłku. Najbardziej jest to odczuwalne w trasie, bez redukcji mogę bez problemu wyprzedzać nawet od prędkości poniżej 100km/h.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Koników nie odczuwasz jakoś specjalnie tylko moment, niutony dają odczucie wgniatania w fotel dlatego np 530i 272km mojego kolegi mimo że dosyć szybkie odczucia daje mocno średnie w porównaniu z moim autem który nie jest wiele szybszy na drodze. Oczywiście elastycznośc to przepaść właśnie dzięki momentowi i innym przełożeniom skrzyni

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Racja, moment robi swoje :cool2:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odświeżam temat. a mianowicie chodzi mi o silnik 535d 3.0bi turbo. chciałbym dodać trochę mocy i teraz pytanie :) czy ktoś się orientuje jaki przyrost mocy jest bezpieczny dla tego silnika i czy pozostawienie dpf będzie później skutkowało jakimiś problemami z nadmiernym zapychaniem itp?? jak na razie to wszędzie gdzie się pytałem o chipa to każdy mi zaleca usuniecie dpf... :mad2: :mad2: jednak mi to jest trochę nie po nosie bo auto mam zameldowane w Niemczech. i nie wiem czy później przejdzie mi przegląd bez dpf :) proszę o opinie. pozdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pogadaj z kolegą dziqsek, jest tu na forum. Jakby to nie miało zabrzmieć, zrobi Ci (to) dobrze :D

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odświeżam temat. a mianowicie chodzi mi o silnik 535d 3.0bi turbo. chciałbym dodać trochę mocy i teraz pytanie :) czy ktoś się orientuje jaki przyrost mocy jest bezpieczny dla tego silnika i czy pozostawienie dpf będzie później skutkowało jakimiś problemami z nadmiernym zapychaniem itp?? jak na razie to wszędzie gdzie się pytałem o chipa to każdy mi zaleca usuniecie dpf... :mad2: :mad2: jednak mi to jest trochę nie po nosie bo auto mam zameldowane w Niemczech. i nie wiem czy później przejdzie mi przegląd bez dpf :) proszę o opinie. pozdr

 

Nie przejdzie AU bez dpf i nie dostaniesz TUV ,to po pierwsze.

Po drugie jak cie złapią na drodze w DE bez dpf , to zapłacisz dużą karę ,więc nie ma sensu ryzykować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.