Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatni szukając problemu z wypadaniem zapłonu na jednym z cylindrów postanowiłem sprawdzić ładowanie. Nie wiem co mnie do tego skłoniło, ale łapie się wszystkiego, aby pozbyć się tego problemu. Napięcie lądowania sprawdzałem na testach w liczniku, otóż jak odpalam zimnym silnik i puki nie lapnie trochę temp. to napięcie skacze od 13.5 do 14.2. Jak już temp wejdzie na niebieskie pole to napięcie się stabilizuje i jest cały czas na 14.1V. To jest normalne zachowanie ?? Po mojemu jak odpaliłem napięcie powinno być stale, a nie tak skakać.

Opublikowano

Często sie zdarza że podgrzewacz robi trochę zamieszania i do puki płyn sie nie zagrzeje od bloku to ten podgrzewacz nawet może powodować falowanie obrotów.

W takich wypadkach to występuje uszkodzenie podgrzewacza i powiadają że ma zwarcie do masy albo po prostu grzałki dają takie obciążenie elektryczne co przy słabym systemie ładowania regulator napięcia niemożne tego ustabilizować.

Ps.

To nie jest diagnoza ale jedna z możliwości.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Diagnoza może być słuszna, bo mechanik jak kupiłem autko podpinał go pod komputer i wspominał że wyskoczył mu błąd grzałki w termostacie, ale powiedział żeby się tym nie przejmować, bo ona ma na celu tylko wspomagać otwarcie termostatu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.