Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam e91 z 2007 roku

Problem pojawił się z niczego przestał działać automat otwierania z klucza, dodatkowo po otwarciu auta z zamka i jego odpaleniu zauważyłem, że pamięć klucza również została skasowana. Pomyślałem, że może zasilanie klucza się rozładowało i to jest powód jednak po dłuższych oględzinach zauważyłem następne objawy jak: niedziałający automat świateł oraz brak potrójnego krótkiego migacza. Klucz zapasowy również nie działa.

Może ktoś miał podobny problem, z góry dzięki za wszelkie wskazówki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź czy bezpieczniki są ok.

Sprawdź stan naładowania akumulatora.

Jeżeli wyzerowała się pamięć kluczyka to funkcja potrójnego mignięcia kierunkiem również się zresetowała. Można ją ustawić z poziomu menu przy użyciu iDrive'a, jeżeli go masz.

pzdr

yaz

Opublikowano

Tak mam system bezkluczykowy.

Sprawdzałem również bezpieczniki ale wszystkie wyglądają ok.

Co do akumulatora przecież samochód normalnie zapala, działa wyświetlacz, iDrive'a cała pozostała elektryka.

Ok jeśli chodzi o migacz to rozumiem ale nie działa również automat świateł oraz nadal sam pilot z klucza ( zarówno ten który normalnie użytkuje, jak i zapasowy).

Opublikowano
Klucz z dostępem komfortowym powinien od spodu (drugie zdjęcie) posiadać klapkę, pod którą znajduje się bateria. Ten na zdjęciu jej nie ma. Jeśli więc masz dostęp komfortowy a kluczyk nie ma baterii to coś jest nie tak. Kluczyk bez dostępu komfortowego powinien ładować się w stacyjce. Na RealOEM nie widzę rozróżnienia pomiędzy stacyjkami dla modeli z dostępem komfortowym i bez, więc niby powinna też ładować.
Opublikowano
Po zagłębieniu się w temat nie posiadam klucza z dostępem komfortowym mój musi być włożony do stacyjki żeby można było odpalić samochód oraz jest w niej ładowany.
Opublikowano

Przyczyn jak juz wiecie w BMW moze byc mnostwo. Ja mialem ten problem i poradzilem sobie sam dzieki jednemu z tematow na tym forum. A dokladnie mowiac u mnie urwal sie kalelek ktory idzie w uszczelce przy tylnej klapie (miejsce narazone na zalamanie przy zamykaniu klapy). Musialem delikatnie rozciac uszczelke i zlaczyc kabelek a na koncu oczywiscie wszystko dokladnie zabezpieczyc izolacja.

 

Poszukam tego tematu z ktorego wczesniej skorzystalem i wkleje link...

 

 

AAA jesli chodzi o 3 migniecia kierunkowskazu to jest to do ustawienia w iDrive (15 sekund roboty :))

 

 

 

Juz mam link do tego rozwiazania :arrow: viewtopic.php?f=70&t=218636

Opublikowano

Dzięki za sugestie, okazała się strzałem w 10. Faktycznie jeden z kabli był przerwany natomiast kilka pozostałych było przetarte.

Najtrudniejsze okazało się wykonanie naprawy (wymiany okablowania) bez uszkodzenia uszczelki chroniącej przewody. Aczkolwiek dało radę.

Migacze oraz automat świateł ustawiłem z pozycji iDrive.

Jeszcze raz dzięki za prawidłową diagnozę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.