Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 114
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jest to forum fanow BMW i chyba kazdy sie ze mna zgodzi ze poprostu Berta jest lepsza od Audiany.

 

Ja sie akurat nie zgodze. Technicznie jest porównywalna a wizualnie... :duh: . Mowa oszywiście o współczesnych modelach.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
BrzeszczoT Tu się z Tobą zgodzę rzędowa szóstka BMW to najpiękniejszy dźwięk występujący w przyrodzie :)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Marcin978 pisze:

Bmw traci renome, chociazby przez te reklamy...

w internecie, na onecie wp, w tv tez tego bylo troche

 

robi sie to masowe auto, narobili tyle tych modeli teraz...

 

widzieliscie reklame merca? albo audi w tv ?

tak oczywiście, że widzialem Ty zapewne też, ale tak jakoś Ci sie napisało. Co do sprzedawalności, a przez to kasy dal firmy to od wielu juz lat (wieków) dobry przedsiębiorca wie, że"reklama jest dźwignią handlu".

Jeśliby BMW miało stać się samochodem niszowym, strasznie drogim i produkowanym w niewielkich ilościach, to z peewnością wielu z nas 9jakieś 99,99%) nie byłoby strać na takie auto, najprostszy przykład RR, reaktywowane Bugatti, ale czy o to własnie chodzi? :mad2:

Chyba nie? Moim zdaniem BMW robi auta dobre, bardzo dobre i na szczęście własnie coraz bardzij dostępne dla przysłowiowego "Kowalskiego", a co z tego, że VW też robi auta skoro one drożeją? Popatrzmy jak windują cenę Golfa, za kazdym face liftingiem cena idzie w górę o kilka %. A Passat?

Co do jakości silników, wizerunku marki, jakości wykonania, estetyki itp. wypowiedzieli się ostatnio eksperci motoryzacyjni nadając BMW 3er tytuł:

"World car of the Year", czy to również nie jest żaden argument?

Polecam poniższy link:

http://moto.onet.pl/1333508,2500,artykul.html

 

:modlitwa: :modlitwa:

 

ponizszy link, moze nie zauwazyles jest artykulem sponsorowanym, czyli to jest wlasnie reklama o ktorej psialem, jest tego pelno ostatnio

 

poza tym auto stajace sie bardziej dostepne dla kowalskiego traci na prestizu, nie umniejszam tu w cale tego ze bmw to dobre auta

ale jednak jak cos jest masowe, popularne to niestety przestaje to byc wyznacznikiem luksusu

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

Tam masz rację artykuł jest sponsorowany, tylko co w tym złego, że firma produkujaca jakiś produkt, chwali się, że został on uznany przez niezaleznych ekspertów, za najlepszy w tym roku produkt, w danej kategorii na świecie? To jest przecież również forma reklamy! :mrgreen:

Co do masówki, jak wspominałem nie możemy mieć pretensji do firmy BMW, że chce robić dobre auta, a żeby to robić trzeba mieć kase - na badania, opracowywanie nowych modeli, testy - a zeby mieć kasę trzeba dużo sprzedawać, żeby dużo sprzedawać trzeba aby produk był dostepny dla jak najwiekszej ilości potencjalnych odbiorców, zeby trafiał do ich świadomości potrzebna jest dobra reklama, która jest tego wszystkiego dźwignia. jesli za duzo namieszałem to sorki, ale tak to rozumuje, a niestety nie kończyłem studiów z dziedziny marketingu, więc mogę się mylić.

Zgadzam się z Toba, że masówka przestaje byc synonimem luksusu, a to co najlepsze zawsze miało etykietke 'hand made", niestety żebyśmy mogli się cieszyć autami ze znaczkiem BMW powinnismy się modlić, żeby nikomu w firmie nie przyszło do głowy stać się marką uznaną i niszową, bo nikogo z nas nie bedzie stać na BMW :mad2:

Ktos kiedyś stwierdził, że olbrzymia trampolina marketingową dla firm są sporty samochodowe, dlatego tez BMW wróciło na tory F1. Aby utrzymać wizerunek samochodów o zacięciu sportowym, potrzebuja jeszce tylko trochę sukcesów w wyścigach, może kiedys prestizu BMW będzie z sukcesami bronił R. Kubica? :cool2:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano
Panowie sami pomyslcie co wam przychodzi na mysl słysząc nazwe BMW lub Mrecedes a co słysząc AUDI lub Volkswagen boto prawie ta sama półka, AUDI i Volksy są dla plebsu a betki i merce itd to jak już wpomniałem wyższa półka... :lol: :8)
Opublikowano
BrzeszczoT Tu się z Tobą zgodzę rzędowa szóstka BMW to najpiękniejszy dźwięk występujący w przyrodzie :)

Wlasnie :modlitwa: , wlasnie :modlitwa: , wlasnie :modlitwa: ... ja doszedlem do takiego wniosku juz w podstawowce, to byl koniec lat 80-tych.

Uslyszalem wtedy jedwabisty dzwiek rzedowej szostki w 528i E28 :mrgreen: i juz wtedy wiedzialem - o co chodzi i po co bede zyl... po to, zeby sobie kiedys kupic :pray: BMW. :wink:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano
LUKAS niestety sie mylisz.AUDI i VW to nie sa auta z tej samej polki.To zupelnie inna liga.Porownaj chociaz ceny nowych samochodow.AUDI to luksusowa marka koncernu VW, SKODA to tanie auta a SEAT to auta o wizerunku sportowym, VW auta popularne...
Opublikowano
Mówiłem ze to prawie ta sama półka a prawie robi wielką różnicę jak już wiemy, mówiłem, że to ten sam koncern i tyle, pewnie że audi przoduje między tymi markami jak Vw, skoda, czy seat, ale bmw to bmw i mówie tylko o marce o tym jak sie chociażby kojarzy wsrod wielu uzytkownikow aut na świecie, sam fakt, Audo musi jak już to ktoś wcześniej wspomniał, gonić BMW, czyli gonićwielką firmę, jej historie, prestiż i jak badziewiarskie betki by nie były to i tak zawsze będą stać wyżej nieco wsród wielu marek aut, i ten przedni napęd, ale jesli ktoś ;lubi akurat AUdi to nic mi do tego i każdy lubi cos innego ale o pewnych kwestiach o ktorych juz wspomnialem wyzej, takich jak prestiż , chociazby robili miliony reklam itd, historia i legenda...sie niepowino dyskutowac, moze aud jest fajne, ale tylko prawie jak bmw a nie jak bmw , jakos kółeczka pomimo całej sympatii dla tej marki nie przemawiaja do mnie tak jak smiegiełka :) i dlatego tutaj jestem proste i tyle na ten temat, ktos uwaza inaczej niech zamieni swoja bawarke na audice i tyle a jesli nie to czemu nadal jezdzi bmką???
Opublikowano

bagor rozumiem, że jezdzisz swoim e30 dla prestiżu :wink:

 

spó® o to czu auto-union czy bmw ma bardziej szlachetny rodowód jest bez sensu jak dyskusja o tym czy jajko było pierwsze od kury

 

audi i bmw to dokładnie ta sama półka, w Polsce audi sprzedaje dwa razy więcej aut niż bmw mimo podobnych cen kto wie o czym to może swiadczyć :mrgreen:

 

proponuję zamknąć temat

ja jeżdźe a6 ale następne będzie 540 :8)

Opublikowano

nie chcialem sie tu odzywac bo temat jest nie do rowiklania

ale napewno nikt mi nie wmowi ze AUDI jest na tej samej polce co MERC czy BMW :evil:

 

powiem tylko tak;]

przeniesmy sie w rok 1999 kupujemy nowa A3 jedziemy sie pochwalic do sasiada ktory nie mila kasy i se zakupil seata toledo/leona i co sie okazuje??

nie mamy sie czym chwalic :duh:

silnik ten sam wnetrze podobne (cala deska prawie identyczna) osigai tez.....

zenada :duh:

i sasiad idzie do domu i sie smieje ze przeplaciles.....

moje modele
Opublikowano
Jakimi samochodami jeżdżą w rządzie ? BMW.

Jak parę lat temu bywałem w NBP widziałem tylko audice...

Pozdrawiam

- Sim One -

Opublikowano

Trzeba spojrzeć na ten temat obiektywnie i zapytać się co dokładnie porównujemy. Dla Audi poważnym skokiem w rozwoju był początek lat 90 z modelami jeszcze B3 (do 91 roku) , B4 (od 91 roku) - czyli 80/90, C4 (od 91 roku) - czyli 100, oraz A8 (od końca 93, zastąpiło V8). Wcześniej ten koncern niewiele znaczył na rynku motoryzacyjnym w porównaniu do BMW czy Mercedesa i nie był dla nich konkurencją. Skupię się właśnie na modelach z tego okresu, ponieważ po prostu w Polsce ze względu na przystępne ceny stanowią zdecydowaną większość. Późniejsze modele, zarówno w BMW jak i Audi, to już inna epoka, nadająca się na inną opowieść.

 

SILNIKI

Tutaj od koloru do wyboru. Z silników benzynowych 1.8S czy 2.0 8V (nie wspominajac o słabszych jednostkach) w Audi nikt nie będzie w miarę zadowolony (no może poza Coupe z tym silnikiem i jego 10.9 do setki), podobnie jak z 1.6 czy 1.8 w BMW. Dobre pod gaz i zwykłe przemieszczanie się. 2.0 16V (140KM) czy 20V (bodajże 160KM) w Audi to już zdecydowanie lepsza propozycja. 2.3 10V (133/136KM) w Audi to silnik dynamiczny, stanowiący bezpośrednią konkurencję dla 2.0 24V (150KM) i 1.8IS (140KM, tylko Coupe) w BMW. Zależnie od nadwozia od 9,2 sekundy (B3/B4 Coupe) do 10,5s do setki (C4 Avant) i dobra elastyczność, w BMW zależnie od nadwozia od 10s (Coupe) do 11.3 (5 Touring) sekundy do setki, czyli nie jest tragicznie, może poza tym ostatnim. Silnik 2.3 20V (167KM) w Audi wypada zdecydowanie lepiej, produkowany był jednak tylko w nadwoziu B3 do 1991 roku. Jeśli chodzi o nieco mocniejsze wersje to należy tutaj porównywać silniki V6 w obu markach. 2.6 (150KM) w Audi to osłabiona wersja 2.8, wprowadzona do produkcji prawdopodobnie dla mniejszych opłat u Helmutów. Osiągi do setki takie jak 2.3 10V (choć przy wysokich prędkościach 2.6 oferuje więcej), a spalanie jak w 2.8... Z kolei właśnie audikowski silnik 2.8 10V (174KM) to konkurencja dla 2.5 24V w BMW. Za 2.8 w Audi przemawia większa elastyczność i dostępność momentu (245 Nm przy 3000 obr./min. przy 245 przy 4200 Nm w BMW). Jeśli chodzi o osiągi to Audi Coupe oferuje takie samo jak BMW serii 3, czyli 8 sekund do setki. W Sedanie (B3/B4 i C4) i Avantach jest nieznacznie gorzej, jednak poniżej 9 sekund te najcięższe, czyli Avanty nie schodzą. Jeśli chodzi o diesele to w Audi były, jeśli się nie mylę 4 (w B3/B4 : 1.9 TD 75 KM, 1.9 TDI 90 KM i w C4 : 2.4 D 82 KM, 2.5 TDI 115 KM) w BMW natomiast 2 (2.4 TD 115 KM i 2.5 TDS 143 KM). Do porównań nadają się tylko TDI w Audi i TDS w BMW, reszta to po pierwsze rzadkość, a po drugie kompletny niewypał pod względem osiągów. W tych latach klekoty oferowały jedynie w miarę niskie spalanie i nienajgorszą elastyczność dzięki turbinom i momentom obrotowym pozbawione były jednak osiągów. Chipy nieco ratują sprawę, jednak z gów.a bata się nie ukręci. ESki w Audi i eMki w BMW to inna liga. Fabrycznie wygląda to tak :

- Audi Coupe S2 (2.2T) 220/230 KM przy 5900 obr./min i 309 Nm (w wersji z 220KM) przy 1950 obr./min (turbina robi swoje :D ) i 6.1s oraz 5.9s do setki.

- Audi S4 (buda C4) (2.2T) 230 KM i 6.8s do setki.

- BMW M3 286 KM przy 6900 obr./min i 320 Nm przy 3600 obr./min i 6 sekund do setki.

- BMW M5 340 KM przy 6900 obr./min i 400 Nm przy 4750 obr./min i 5.9s do setki.

 

W "sportowych" wersjach pominąłem Avanty. Jeśli są jakieś błędy to niech ktoś mnie poprawi.

 

Wrażenia słuchowe to kwestia indywidualna. R5 (2.3) w Audi to klasyka i piękny dźwięk, dla wielu z kolei liczy się tylko V6 zarówno w Audi jak i BMW.

 

PROWADZENIE

Jeśli chodzi o ośki to oba modele są porównywalne. Napęd na przód i na tył jest kwestią gustu i oba mają swoje wady i zalety w różnych warunkach pogodowych. Trzeba jednak pamietać, że dumą Audi jest napęd Quattro oparty na Torsenie. Znakomita jakość samego mechanizmu, przyczepność auta, bezpieczeństwo, prowadzenie, osiągi dostępne w każdych warunkach pogodowych sprawiają, że Audi z napędem Quattro nawet nie ma co porównywać do ośki w BMW. Klasa sama w sobie, wie to każdy kto wymaga od auta nieco więcej niż dowóz do pracy czy wyjazd po bułki. Jeśli chodzi o zawieszenie to kwestia gustu. Nie lubię tych fabrycznych zarówno w Audi jak i w BMW. Oba są miękkie, wygodne, tapczanowate. Trwałość poszczególnych elementów jest porównywalna. Opinie o skrzyniach biegów są różne. Ja zauważyłem nieco mniejsze skoki w BMW, dzięki czemu przy sportowej jeździe może się to podobać. Ktoś tam wyżej napisał, jednak że jest odwrotnie. Cóż, kwestia subiektywnej oceny.

 

STYLISTYKA

Szczerze trzeba przyznać, że BMW serii 5 czy 7 w tych rocznikach to reprezentacja poprzedniej epoki. Kwadratowy wygląd, ostre kształty, w środku topornie (ta przestrzeń wokół skrzyni biegów aż razi w oczy). Nie pomogą tutaj żadne felgi, gleba czy zderzaki. Audi C4 albo A8 to natomiast całkiem inny wygląd, który nawet dziś prezentuje się całkiem świeżo. W środku też zdecydowanie ładniej, nowocześniej, przyjemniej dzięki potężnej desce rozdzielczej z fantastycznego materiału. Oczywiście porównuję wersje podstawowe bez dodotków typu kubełkowe fotele w skórze czy jakiegokolwiek tunningu.

Seria 3 w Sedanie czy Coupe lub Cabrio w BMW prezentuje się już znacznie lepiej i jest godnym konkurentem dla przedstawicieli tej samej klasy w Audi, czyli B3/B4 w Sedanie, Coupe czy Cabrio. Z zewnątrz BMW jest dosyć ciekawie, nowocześniejsze reflektory, agresywny styl, fabryczne ciekawe progi sprawiają, że auto może sie podobać. W środku serii 3 jak w pudełeczku (z przodu i z tyłu), osoby o nieco słuszniejszych rozmiarach mogą pomarzyć o wygodnym podróżowaniu. Nie pomogą nawet kubełkowe fotele. Ogólnie seria dla karakanów. Deska rozdzielcza bardzo przyjemna, dobrze rozplanowana (jak to w BMW pod kierowcę) może się generalnie podobać, choć ten plastik... W Audicach B3/B4, zarówno w Sedanach jak i Coupe jest nieco więcej miejsca z racji tego, że auto jest po prostu większe (BMW 3 Sedan 4433x1698x1393, Audi B3/B4 Sedan 4482x1695x1406). Deska rozdzielcza podobnie jak w C4 i A8 w tych rocznikach ze świetnego materiału, dobrze rozplanowana.

Audice po tunningu (felgi, gleba, odpowiednie zderzaki) są jednak w mojej opinii bezkonkurencyjne w tych rocznikach w porównaniu do BMW, poza E-36 w Coupe, które uważam za doskonałą podstawę pod wszelkie zmiany.

 

PRESTIŻ

Chyba najbardziej drażliwa sprawa. BMW to BMW. Marka mówi sama za siebie budząc tym samym mieszane uczucia. Dla jednych to auto doskonałe, tylni napęd, agresywny styl. Dla innych auto skażone dresem, buractwem, bandytą (dla wielu to plus), brzydkie. Niestety te roczniki są powoli opanowywane przez gów.ażerię w związku z czym i tak zła opinia pogorsza się jeszcze bardziej. Często są to też auta zajechane ze względu na właściciela-rzeźnika i ciężko znaleźć w miarę poprawny egzemplarz. Jeśli chodzi o Audi to ta marka zaczyna dopiero zdobywać uznanie. Dobra stylistyka, wygodne, 4 kółka na masce budzące co raz większe uznanie i sympatię dzięki nowym modelom, bezpieczne no i quattro.

 

Starałem się to opisać maksymalnie obiektywnie i treściwie. Oczywiście wielu może się ze mną nie zgadzać, jednak to kwestia indywidualna. Jedni wolą arbuzy, inni banany, każdy ma własne zdanie poparte egzemplarzem konkretnej marki.

Opublikowano
W wiekszosci jezdza Lanciami i kupili pare nowiutkich THESIS'ow :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nie chodzi mi o to czy w większości jeżdzą Lanciami, tylko o to, że Prezydent, Premier jeżdżą rządzowymi BMW, a nie Audi. Dla Benedykta XVI też zakupią uzbrojone BMW 760 za 1 mln. zł, a nie Audi.

 

bagor rozumiem, że jezdzisz swoim e30 dla prestiżu :wink:

spó® o to czu auto-union czy bmw ma bardziej szlachetny rodowód jest bez sensu jak dyskusja o tym czy jajko było pierwsze od kury

audi i bmw to dokładnie ta sama półka, w Polsce audi sprzedaje dwa razy więcej aut niż bmw mimo podobnych cen kto wie o czym to może swiadczyć :mrgreen:

Co do mojego E30 to mało jest takich w Polsce. Oryginalny stan, żadnych przeróbek, sportowych tłumików, spojlerów, obniżania itp. Jeżdzi na tych samych oryginalnych alufelgach BMW co miała na starcie. Wersja Shadowline. Jak z fabryki. Dzięki koledze z tego forum, Os_, który ma możliwość sprawdzenia po kodzie VIN informacji o samochodzie dowiedziałem się, że jest to wersja "EDITION "EXECUTIVE" ZD" (kod 720) czyli dla kierownika czy coś. Nie mam jej dla prestiżu, chociaż ludzie na ulicy się za nią oglądają. Audi nawet nie wyróżnia się z tłumu, mało kto się obejrzy. BMW ma klasę której Audi może tylko pozazdrościć i udawać tygrysa chociaż jest tylko kotem. Nawet ten wielki grill jak u ciężarówki nic nie pomoże.

Opublikowano
Jeśli chodzi o nieco mocniejsze wersje to należy tutaj porównywać silniki V6 w obu markach

BMW nigdy nie robiło silników V6 tylko świetne R6... Porównywanie silników Audi z BMW z lat 90 to nieporozumienie. Przecież silniki Audi wtedy były po prostu liche. Dużo paliły i osiągi kiepskie. Zresztą BMW do tej pory zdobywa nagrody za silniki deklasując rywali. Więc w sprawie silników sprawa jest prosta kto "rządzi".

Opublikowano

Tak przeczytałem ten cały wątek i chce sie zapytac wiekszosci skad maja takie doswiadczenia w porownaniu tych marek??Wiekszosc nie siedziała w audi a takie jak dla mnie pierdoły wypisuje.Wiem ze jest to forum bmw i bedziecie bronic tej marki ale sa tu inni klubowicze ktorzy widza roznice na przewage audi.Np Bartek dał porownanie RS6 zM5 ,ja widziałem pojedynek RS4 z M5 to Mka nie umywa sie do audika.

Porównywanie audi 2.0 ktore jest na gazniku do bmw 2.0 na wtrysku to przesada.Porownajmy np 2.3 20V do 325i.

Twierdzenie ze audi jest daremne to troche przesada bo klubowicze z audi moga tak powiedziec o bmw czego nie czynią.

Ja miałem A90 2.2E pełna elektryka,chciałem kupic w tej samej cenie 10tys bmw E30-E36 i powiem wam ze sa ale łyse szyby na korbe lusterka manual itp juz nie mowiac o E36 pierwsze roczniki,i kupiłem co innego.

Pisanie czym jezdza w rzadzie,ze bmw a nie audi czy vw i co to ma byc ja moge napisac "zobacz czym jezdzą piłkarze Realu Madryt".To nie na taym rzecz polega.

Podoba mi sie tylny naped bo miałem kiedys taki i bardziej wole niz przod ale Q jest jak dla mnie najlepsze i nie tylko w zime jak niektorzy to mowią.

pozatym mysle ze warto wymieniac opinie i doswiadczenia co i jak niz mowic ze tamci sa gorsi a my to lepsi.Troszku w inny sposób,a osoby ktore nie maiły do czynienia z innymi autami to chyba powinni sie raczej przysłuchiwac jak dorosli rozmawiaja :D

A to tak dla rozluznienia Audi RS4 & BMW M5

http://video.google.com/videoplay?docid=-4242342226307005486&q=rs4

Opublikowano

Na pierwszy rzut oka zauważyłem, że jesteś/byłeś posiadaczem Audi, i mało wiesz o BMW. Z tym V6 to kompletna porażka :duh:

Sam mówisz:

Tak przeczytałem ten cały wątek i chce sie zapytac wiekszosci skad maja takie doswiadczenia w porownaniu tych marek??Wiekszosc nie siedziała w audi a takie jak dla mnie pierdoły wypisuje

A Ty skąd masz doświadczenia w BMW, nigdy BMW nie miałeś i pierdoły jak dzieciak opowiadasz ?

Kolejny cytat:

Ja miałem A90 2.2E pełna elektryka,chciałem kupic w tej samej cenie 10tys bmw E30-E36 i powiem wam ze sa ale łyse szyby na korbe lusterka manual itp juz nie mowiac o E36 pierwsze roczniki,i kupiłem co innego.

To raczej Ty nigdy w BMW nie siedziałeś bo KAŻDE E36 (E30 według mnie też, choć mogę się mylić) ma elektryczne lusterka a nie manulne i wyposażenie jest z reguły bardzo dobre. Może chciałeś kupić model BMW w skali 1:24 w sklepie dla dzieci. To by wszystko wyjaśniało.

 

Co do tego filmiku to nie wiem co mam o tym sądzić. Chyba kto jest większym kretynem ten wygra.

Opublikowano
nie no nagor.owszem e36 ma w standardzie central i el.lusterka.ale wiekszosc jest biedna jak mysz koscielna...korbki to nie rzadkosc...
Opublikowano
a co do silnikow to jak kolega pisal.przejedz sie stara audianka z silnikiem 2,3 R5 lub 2.8 V6... minka moze ci zrzednac...osobiscie stylistyka Audi z poczatku lat 90-tych mi nie odpowiada.Ladne audi zaczely sie od modelu a4 wzwyz...
Opublikowano

Włączę się jeszcze raz w nurt dyskusji.

Uważam, że podawanie suchych danych fabrycznych jak zrobił to kolega Ring może i w pewien sposób udowadniać wyższość osiągów jednego auta nad drugim, ale i tak mnie do konca nie przekonuje i pewnie wcale to Ringa nie zdziwi, bo nie takie był jego zamiar. Nie moge sie wypowiedziec do wszystkich podanych silnikowych modeli zarówno Audi, jak i BMW, bo z wszystkimi, a nawet połowa nie miałem nigdy do czynienia. Myslę jednak, że conajmniej lekką przesadą jest twierdzić:

Jeśli chodzi o zawieszenie to kwestia gustu. Nie lubię tych fabrycznych zarówno w Audi jak i w BMW. Oba są miękkie, wygodne, tapczanowate.

oczywiscie to kwestia gustu, ale z moich doswiadczeń wynika, że Audi ma bardziej miękkie zawieszenie fabryczne.

 

Wrażenia słuchowe to kwestia indywidualna. R5 (2.3) w Audi to klasyka i piękny dźwięk, dla wielu z kolei liczy się tylko V6 zarówno w Audi jak i BMW.

to stwierdzenie, to kuriozum i dobitnie świadczy o niekoniecznie rzetelnej znajomości techniki motoryzacyjnej BMW :!:

 

Seria 3 w Sedanie czy Coupe lub Cabrio w BMW prezentuje się już znacznie lepiej i jest godnym konkurentem dla przedstawicieli tej samej klasy w Audi, czyli B3/B4 w Sedanie, Coupe czy Cabrio.

stwierdzenie "3er jest godnym konkurentem", to chyba żarty, kto komu jest konkurentem ??!!

 

Audice po tunningu (felgi, gleba, odpowiednie zderzaki) są jednak w mojej opinii bezkonkurencyjne w tych rocznikach w porównaniu do BMW

 

ja lubię żarty, ale... :twisted2:

 

Deska rozdzielcza bardzo przyjemna, dobrze rozplanowana (jak to w BMW pod kierowcę) może się generalnie podobać, choć ten plastik... W Audicach B3/B4, zarówno w Sedanach jak i Coupe jest nieco więcej miejsca z racji tego, że auto jest po prostu większe (BMW 3 Sedan 4433x1698x1393, Audi B3/B4 Sedan 4482x1695x1406). Deska rozdzielcza podobnie jak w C4 i A8 w tych rocznikach ze świetnego materiału, dobrze rozplanowana.

jeśli wykonaie konsolety (chodzi o materiał) w tych rocznikach, było lepsze w Audi, to ja wysiadam...Natomiast co do miejsca, to trzeba wspomnieć, że to Audi a nie BMW aspirowałoz awsze do iana auta rodzinnego, jego wymiary zewnętrzne nie mogą zaś stanowić o ergonomiczności wnetrza auta!! :mad2:

 

Starałem się to opisać maksymalnie obiektywnie i treściwie.

rzeczywiście tresci wiele, ale czy obiektywnie? Moim zdaniem jasna i przejrzysta pochwała Audi

 

Jedni wolą arbuzy, inni banany, każdy ma własne zdanie poparte egzemplarzem konkretnej marki.

rzeczywiście, każdy ma własne zdanie poparte konkretnymi egemplarzami danej marki, tylko kolega tych egzemplarzy zacytował dosyć dużo, tzn., że wszystkie użytkował i rzetelność opisu ma wynikać z autopsji? :duh:

 

Dla jasności stwierdzę, że obecne egzemplarze Audi (skoro juz na tą markę niewiadomo czemu wsiedlismy) sa bardzo cool, ale jak ktoś stwierdził jeden woli Krysię inny Gosię, ale twierdzenie, że modele Audi z tamtych roczników sa o niebo lepsze do tuninu, maja lepsze silniki, wykonaie, zastosowane materiały i komfort i co najgorsze wygląd, to lekka przesada :jawdrop:

 

Na koniec dla załagodzenia nastrojów: wiele rzadów na swiecie jeździ BMW, lub MB nie tylko nasz, ale wiele też firm kupuje Audi, sa to obecnie również bardzo dobre samochody i za każdym nowym modelem coraz lepsze, więc nigdy nie wiadomo czym będą jeździć rządy w przyszłości? :twisted2:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano
Porównując silniki kornelio, porównaj sobie 2.8 montowany w e36 chociazby i przejedz sie tymjesli mowa o 2.8, zupelnie inny moment obrotowy, teraz mialem okazje tym jechac wow, naprawde jest czym pojechac, kolega mial kiedys 2.8 w sudi i porownujac bo teraz ma betke mowi ze tamten motor w audiku nie ma takich osiągów jak w beci
Opublikowano
Audi wedlug mnie nie ma co porownywac do BMW. Wiadomo ze silniki beda lepsze w BMW a stylistyka to kwestia gustu, w moim przypadku E90 E60 i E65 mi sie podobaja.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.