Skocz do zawartości

[E46 150km] Odpalanie na zimnym.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam moja bunia mnie zaczyna martwić ponieważ przy +2/3 stopniach stojąc w nieogrzewanym garażu ciężko odpala, co jak przyjdą mrozy po -20/-25?

Dorzucam film by dokładnie pokazać problem

 

Myślę, ze to jest wina sterownika świec żarowych, ale też mam tutaj pytanie, czy "Sterownik świec żarowych" to to samo co "Przekaźnik świec żarowych"?

Opublikowano

to samo

 

podlacz pod kompa i zobacz czy masz bledy wszystkich swiec czy moze niektórych

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Nie, nie :). Jeżdżę na filtrach 10tyś km i już są nowe w bagażniku, po prostu nie mam impa żeby to zrobić, a jechać i płacić tylko po to by skazować ten -7k to głupota :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po odpaleniu z rury idzie biały gryzący dym i falują obroty przez jakiś czas?

Jeśli tak to na bank świece ,albo sterownik .

Dwa lata temu miałem przypadek ,że padły mi wszystkie 4 świece na raz :?

Akumulator też ma już chyba swoje lata świetności za sobą .

Opublikowano

Akumulator jest dobry, a świece były wymieniane w styczniu tego roku.

Dobra to czas kupić sterownik :).

Dzięki chłopaki.

 

@edit

Dokładnie falują mi obroty tak pomiedzy 600-800, prawie tego nie widać :).

Opublikowano

Przede wszystkim przed odpaleniem silnika wyłącz wszystkie prądożerne urządzenia, tj oświetlenie kabiny, radio, nawiew itd itp. Po drugie musisz koniecznie sprawdzić rejestr błędów silnika, bo jak przyjdą minusowe tem to będzie bardzo kiepsko, bo tak naprawdę nie wiemy co boli Twoje autko. Może być tak, że wymieniane świece zostały spalone przez uszkodzony sterownik etc. Po trzecie sterownik świec, a przekaźnik to dwie zupełnie różne rzeczy, które zasilają dwa typy świec. W M47 są one zasilane prądem 12V, a w M47N są to świece 5V. Warto o tym pamiętać przy zakupie nowych świec.

 

Szczerze POLECAM naprawę sterownika świec u Kolegi Trandolfa, u którego już kilka razy naprawiałem takie sterowniki swój jak i klientów. Oto Jego profil ---> memberlist.php?mode=viewprofile&u=42402

Opublikowano

Panowie podłączyłem auto po kompa..bo przy -2stp auto już trochę kręciło :mad2: i wchodze w silnik a tam Glow plug zylinder 1,2,3,4 co lepsze...

 

 

w ubiegłym roku w pażdzierniku został wymieniony nowy sterownik świec BERU+ 1 świeca żarowa Beru... a już w lutym pamiętam jak podłączyłem auto pod kumputer jak w nocy chciałem odpalić..wyskoczył błąd 4 świec żarowych... a sterownik ile miał 3,4mc tylko... i teraz nie wiem co jest grane... jak nowy sterownik się nagle popsuł..przecież autem mało co było jeżdzone...a w zime prawie wogule...

Opublikowano
Po trzecie sterownik świec, a przekaźnik to dwie zupełnie różne rzeczy, które zasilają dwa typy świec. W M47 są one zasilane prądem 12V, a w M47N są to świece 5V. Warto o tym pamiętać przy zakupie nowych świec.

Ale w jednym samochodzie występują obie rzeczy, czy jak ja mam m47n to jedno z dwóch mam?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po trzecie sterownik świec, a przekaźnik to dwie zupełnie różne rzeczy, które zasilają dwa typy świec. W M47 są one zasilane prądem 12V, a w M47N są to świece 5V. Warto o tym pamiętać przy zakupie nowych świec.

Ale w jednym samochodzie występują obie rzeczy, czy jak ja mam m47n to jedno z dwóch mam?

Masz sterownik i świece 5V.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Po trzecie sterownik świec, a przekaźnik to dwie zupełnie różne rzeczy, które zasilają dwa typy świec. W M47 są one zasilane prądem 12V, a w M47N są to świece 5V. Warto o tym pamiętać przy zakupie nowych świec.

Ale w jednym samochodzie występują obie rzeczy, czy jak ja mam m47n to jedno z dwóch mam?

napisałem TO SAMO, jak zwał tak zwał

sterownik swiec zarowych to jest prawidłowa nazwa ale jak powiesz przeznik swiec zarowych do e46 320d 150 tez będzie wiadomo o co chodzi

 

falowanie to podgrzewacz i wcale to nie onacza to jego uszkodzenia co sie głupio przyjeło na forach, faluje to automatycznie podgrzewacz nie działa, tam są 3 mocne grzałki, słaby aku, nagły duzy pobór i masz skoki obrotów

 

Panowie podłączyłem auto po kompa..bo przy -2stp auto już trochę kręciło :mad2: i wchodze w silnik a tam Glow plug zylinder 1,2,3,4 co lepsze...

 

 

w ubiegłym roku w pażdzierniku został wymieniony nowy sterownik świec BERU+ 1 świeca żarowa Beru... a już w lutym pamiętam jak podłączyłem auto pod kumputer jak w nocy chciałem odpalić..wyskoczył błąd 4 świec żarowych... a sterownik ile miał 3,4mc tylko... i teraz nie wiem co jest grane... jak nowy sterownik się nagle popsuł..przecież autem mało co było jeżdzone...a w zime prawie wogule...

staszku nie bez powodu mowi sie ze auto psuje sie od stania ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
I czy delikatnie falujące obroty mogą być winą steronika?

 

Tutaj należy się przyjrzeć elektrycznemu podgrzewaczowi wody.

 

Falują tylko jak są na zimnym i nie zawsze.

Opublikowano

Witam,

Tak na swoim przykładzie dodam ze uszkodzony sterownik powoduje problemy przy rozruchu (dym i smród) i zaraz po nim np. Telepanie samochodem. Przed regeneracja podgrzewacza występowało falowanie obrotów na biegu jałowym przy temp < ok 75st.

 

Pozdr

Piotrek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.