Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie stała się żecz straszna w sobote zacząłem wymieniać olej i zamiast odkręcić srube zacząłem ją przykręcać śruba się zerwaął albo tylko gwinrt w niej czy ona jest taka krótka specjalnie, zakończończona stożkiem czy ją ukręciłem w co wątpie.

auto to bmw 325 e36. Olej spływa złapałem na 2 gwinty inną srubą ale olej cieknie 1 kropelka na 3 sekundy zrobiłem tak kilkanascie kilometrów i czekam do wtorku może aso w katowicach bedzie otwarte. Zamówie nową srube.

Czy ktoś przerabiał podobny problem.

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img352.imageshack.us/img352/4016/p10100373ab.jpg

Na srubie jest jeden zwój gwintu

Edytowane przez martur
Opublikowano
Mój kolega ukręcił śrubę w 520. Tyle że u niego została w srodku. Też dało się zrobić bo wywiercił. Wiem, że drugą sam dorobił. W Twoim przypadku to żaden problem. Najlepiej to zlej ten olej bo go szkoda jak nowy i kup nową śróbę, nie będzie droga.
www.swiatdrewna.eu
Opublikowano

Ale ta nowa sruba mi nie złąpie na 2 gwitach jeszce uszczelka miedziana czy mosiężna nie dociągne jej tak jak powinienem pomału dociera do mnie czarna prawda że jednak sruba jest ukręcona.

Tylko dlaczego ona ma przeswit w srodku którym spływa olej.

Czytałem na forum o wkrętakach które sie wkręca i one wykręcają starą srube z racji lewego gwintu chyba bez nich sie nie obejdzie

Opublikowano
HEJ Martur!!! czyli masz zerwany gwint na srubie i w misce??jesli w misce sie zerwał to jest lipa...... po całosci!!!!
Opublikowano
W misce nie mam zerwanego gwintu bo wkręciłem srube i mi gwint złapał ale tylko dwa zwoje bo dalej jest opór złamanej sruby w srodku.
Opublikowano
aha to jest problem tego typu urwales srube i pol zostało w misce!!! no wiec musisz teraz wiertłem 4 wywiercic otwór i wykretakiem wykrecic reszte sruby!!!jedyne rozwiazanie!!
Opublikowano
to jak jest??? urwales srube???tak???i nie została w otworze???gwint w misce jest okej !!! nie zerwany!!!moze ta stara sruba nie była orginalna??? kupisz nowa to bedziesz wiedział!!
Opublikowano
urwałem srube ale reszta sruby zostałą w srodku a przeswit jest w środku śruby tzn zewnatrzna część z gwinet jest natomiast łba nie ma i środka popatrz na zdjecie najwyżej
Opublikowano
Przeswit juz jest co mnie bardzo dziwi co to za sruba dziwna

Nic dziwnego,ze ma przeswit :P

Na koncu tej sruby jest wglebienie w ktorym na magnesie zbiera sie

smiec /opilki i mikroskopijne czastki metalu/.

Ja bym sprobowal delikatnie wbic cos w te resztki ,np odpowiedniej szerokosci przecinak i odkrecicw prawidlowa strone! :P

Tam siedza ze dwa zwoje w kazdym razie zostala tylko obraczka.

pozdrawiam

Opublikowano

Pnowie śruba wymieniona w srodku była pusta mechanik wykręcił starą pozostałośc z miski około 4/5 gwintu podobno srutem taką dużą kulką i powiedział że ma sie swoje sposoby po czym zainkasowął 100 zł

Co to za sposób tak mniej wiecej czy wie ktoś.

Opublikowano

Witam

To moze byc jakas kulka rozpierajaca,alwe pierwszy raz o czyms takim

slysze.Natomiast 100,to stanowczo za duzo.

Ile mu to zajelo 5 min?

pozdrawiam

Opublikowano
Przerabiałem dokladnie ten sam temat.Czesc śruby ktora zostaje w gwincie misy jest stosunkowo latwo wykrecic bo ona nie jest docisnienieta niczym.Wystarczy jakis szeroki śrubokret ktory bedzie na tyle szeroki na ile wynosi srednica śruby.Tak to juz jest w starych autach.Zmeczenie materiału poprostu.U mnei nie było magnesu w tej śrubie.Ja do najblizszego serwisu bmw musze jechac do Warszawy wiec dorobiłem taka śrube w tokarni.Koszt 10 zł.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam,

przypominam iż w temacie po lewej stronie należy zaznaczać jakiego modelu dotyczy pytanie. Jeżeli nie ma na liście Twojego modelu auta to zaznacz INNE BMW, jak temat nie dotyczy samochodu to zaznacz OT.

 

Edytuj post - w górnym prawym rogu Twojego postu jest ikona zmień.

Radzę zmienić bo będzie ostrzeżenie.

 

Pozdro – Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie wczoraj też zerwała się ta śruba przy dokręcaniu, za mocno przykręcałem:) dlatego uwaga dla wszystkich którzy pierwszy raz wymieniają olej: pamiętać o miedzianej podkładce i dokręcić do pierwszego oporu a jak śruba pęknie to da radę wykręcić płaskim śrubokrętem. Nowa w ASO ok 8zł. I powiedzieli żeby nie stosować innych śrub bo ta jest ze specjalnego stopu i jak będziemy wkręcać np krzywo to zniszyczy się tylko gwint na śrubie a nie w misce bo wtedy byłby problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.