Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wyczyść kontakty od modułu w drzwiach i poduszki.

Zamień poduszkę na 2 omowy opornik

Wymień moduł w drzwiach i zakoduj pustym plikiem man. Vinu nie musisz zmieniać


Wartości jakie idą na poduszkę możesz sprawdzić też w inpa

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też mi się wydaje że moduł sim nie zakodowany do serii po programowaniu , patrząc po błędach

dodatkowo nie zresetowany czas systemowy , więc ktoś się dopiero uczy i nie wie o co chodzi dokładnie w modelach do 2005 roku

jak ci pisałem wklejaj błędy z pliku na_fs.tmp, nie zdjęcia , nie każdy zna niemiecki :idea: i nie każdy ma czas na to aby je w całości tłumaczyć .

Opublikowano
Din bylem u najlepszego majstra w kuj-pom. Sam go znam i kazdy go poleca. Jak stwierdzil nawet seria g mu nie straszna, bo oprogramowanie ma jak serwis bmw. Meczyl sie 2 godz zeby dopisac vin. Mowil ze normalnie zajmuje to 15 min ale kupilem sterownik z 2005r a auto mam grudzien 2003 i jest cos innego. Bmw store pokazywalo zamienne numery i ten kupiony przeze mnie mial takowy. Celowo wziąłem z 2005 bo slyszalem ze one czesto padaja. A wiadomo czym nowszy, tym ryzyko mniejsze. Teraz kaze mi kupic modul z drzwi kierowcy. Nie wie. Czy bede mu musial kupic jeszcze inne sterowniki, czy to ogarnie. Wydalem juz 1,5tys a poduszki nadal swieca :mad2: plik moge dodac, ale dopiero jutro, bo jestem na komunii i nie mam komputera przy sobie.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Auto po wielkich trudach ogarniete. Niby wine mial sterownik airbag w drzwiach kierowcy a nie modul sgm. Kupilem drugi, elektronik zrobil swoje i wszystko dziala.
Opublikowano

Cześć,


powiedz mi gdzie dokładnie znajduje się ten sterownik airbag w drzwiach kierowcy? O jakiej dokładnie części mowa? Chyba mam ten sam problem. Ostatnio rano zapalił mi się Restraint System Fault. Po skasowaniu błędów za kilka dni znowu pojawił się komunikat Restraint System Fault. ISTA widzi błędy:


93D9: SGM-SIM: Deactivation: driver's door module (E60, E61, E63, E64) or steering column switch cluster (E65, E66, E67, RR01) - wystąpienie teraz świeży błąd

967D: TMFA: Voltage supply: limit value undershot - błąd był ale wystąpienie historyczne, może się nie skasował


Znalazłem temat na zagranicznym forum. Błędy identyczne. Gościowi pomogło przeczyszczenie styków od airbaga kierowcy oraz własnie sterownika. Airbag to wiem gdzie jest, jest zamontowany do tapicerki drzwi. A ten sterownik? Daj znać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć,


powiedz mi gdzie dokładnie znajduje się ten sterownik airbag w drzwiach kierowcy? O jakiej dokładnie części mowa? Chyba mam ten sam problem. Ostatnio rano zapalił mi się Restraint System Fault. Po skasowaniu błędów za kilka dni znowu pojawił się komunikat Restraint System Fault. ISTA widzi błędy:


93D9: SGM-SIM: Deactivation: driver's door module (E60, E61, E63, E64) or steering column switch cluster (E65, E66, E67, RR01) - wystąpienie teraz świeży błąd

967D: TMFA: Voltage supply: limit value undershot - błąd był ale wystąpienie historyczne, może się nie skasował


Znalazłem temat na zagranicznym forum. Błędy identyczne. Gościowi pomogło przeczyszczenie styków od airbaga kierowcy oraz własnie sterownika. Airbag to wiem gdzie jest, jest zamontowany do tapicerki drzwi. A ten sterownik? Daj znać.

 


Odpalany na kluczyk czy pilot?

Na allegro znajdziesz. Wpisz moduł drzwi

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Odpalany na kluczyk. Po zdjęciach widzę że ten moduł jest schowany na drzwiach mniej więcej w okolicach klamki. Jak się zdejmie boczek to będzie go widać. Sama zmiana modułu z allegro rozwiąże problem czy trzeba dodatkowo go kodować?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Chyba znalazłem winowajcę. U mnie to było o tyle dziwne, że błąd poduszki pojawiał się gdy np. poszedłem otworzyć bramę i miałem otwarte drzwi, wracając zobaczyłem błąd. Błąd nigdy nie wyskoczył podczas jazdy lub gdy drzwi były zamknięte.


Do sedna. Starałem się aby nie otwierać drzwi gdy silnik pracuje. Dzięki temu auto nie pokazywało błędu od kilku dni. Dzisiaj wieczorem wchodzę do auta. Ale coś mi nie gra.po otwarciu drzwi nie mam podświetlenia pod drzwiami. Poruszyłem więc kablami i zaczęły świecić. Byłem już na 90% pewny że wyskoczy błąd. Przekręcam zapłon i palą się poduchy. Zacząłem poruszać kablem na boki i lampka pod drzwiami tak jakby przygasała. Otworzyłem bardziej drzwi i trochę mocnej poruszałem kablem. Zauważyłem, że lampka mrugała gdy poruszałem kablem tak wyżej tej kostki co wchodzi w karoserię. Poruszałem na boki kilkanaście razy i już lampka nie przygasa (może bardzo minimalnie przy większej sile). Błąd skasowałem. Po otwarciu drzwi i nawet ruszaniu kostka nic nie wyskakuje. Coś nie łączyło i prawdopodobnie miałem też błąd 967D.


Tam jest jakaś kostka? Możliwe że w tej kostce coś nie łączyło. Może by ją wypiąć i przeczyscic? Ktoś to wyciągał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.