Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli chodzi Ci o zwykły Cherokee to wg mnie ktoś kto projektował przód powinien się co najmniej wstydzić... reszta całkiem przyzwoita, niemniej jednak do Volvo XC60 czy Merca lub AUDI mu bardzoooo daleko. Do jazdy w terenie najlepszy ze wszystkich wspomnianych poprzednio.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Odpowiedzi 237
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeśli chodzi o Cherokee lub Grand Cherokee ,to akurat bylem niedawno w salonie. Kilka uwag : mniejszy jest bardzo kontrowersyjny ,ale pewnie dlatego niezle sie sprzedaje. Na pewno wyrożnia się w tłumie ,pytanie ,czy na plus ? W Stanach to jedno z niewielu aut ,które można mieć za niewielkie pieniądze z bardzo dobrym wyposażeniem. Myślałem o Grand ,ale po dokładnym obejrzeniu okazało się ,że to duże auto tylko na zewnątrz. Bagażnik (do rolety) jest bardzo płytki ,miejsca z tyłu też ,,tak sobie''. Jakość wykończenia w obydwu tylko przeciętna ,egzemplarze ,które testowałem miały symboliczny przebieg ,a skóra była już mocno ,,zmęczona'' . Obydwa auta raczej bardzo mnie rozczarowały (szczególnie większe) ,idąc tropem podanym przez jednego z kolegów na forum ,przymierzam się teraz do zamówienia Discovery. Autko bardzo fajne ,cena z full wyposażeniem dużo lepsza od X3 (tu można już kupić rocznik 2016) :D Mam nadzieję ,że ,,będzie Pan zadowolony'' ...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zainteresował mnie Cherokee bo za około 200kzł można mieć ful wypas a X3 przy tej kwocie dopiero zaczyna mieć niezbędne dodatki. Nie jeździłem Jeepem ale patrząc na dane techniczne niestety diesel wydaje się zbyt słaby :(

Z kolei jak miałbym dać grubo ponad 200kzł za X3 to czy nie lepiej wziąć uboższą wersję X5? Kuszące wydają się oferty niezależnych brokerów...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Brokerzy są różni i musisz bardzo uwarzać. Ja kupiłem X3 u brokera i na szczęście obyło się bez żadnych scen. Co ciekawe samochód pochodzi od dealera, który wcześniej nie chciał dać prawie żadnego upustu...

 

Kupowanie gołego X5, moim skromnym zdaniem mija się z celem... będziesz tego żałować. W wielu przypadkach "golas" wygląda co najmniej komicznie...

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

Przejechałem x4 17tys.i powiem wam że nie oszukałem się na tym samochodzie.Miałem kupić x5 golasa ale właśnie ten full wypas w x4 daje mega fun.Nie wyobrażam sobie cofania tym samochodem bez kamer .

Przejezdżę 3 lata /w grudniu zostanie 2 sprzedam,zapomnę.

X5 już mnie nie rajcuję .Chodzi po głowie jeszcze M3 lub cabrio z fullpakietem jako drugie auto.

Nie wiem chłopaki jak można po bmw przejść na jakieś volvo albo jeepa cheroke ,to są przecież auta z niższej półki.

Pozdrawiam aris
Opublikowano

Panowie co powiecie o Rang'u Sport?

Zaczyna sie od 332.800 PLN z 3.0D... w standardzie pneumatyka i linia bardzo ciekawa

 

Oglądałem dziś, wersja nie była oszałamiająca kolorystycznie no i też jeszcze nie jechałem. Zwróciłem uwagę na duże lusterka - muszą gwizdać przy prędkościach no i masa jednak dalej dosyć spora..???

Opublikowano

Ten nowy RRS jest mega! Dopracowany od poprzednika pod każdym względem.Podobno wykluczyli bolączki poprzednika.Z BMW X3 Będzie to skok w przyszłość.

Myślę że X5 też się chowa.

 

Też mam w głowie następcę po X4 ale na razie ,jeszcze jakiś czas muszę pojezdzić bmw.

Pozdrawiam aris
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z opinii znajomego, który niedawno takiego kupił podobno kiepsko się prowadzi powyżej 130km/h :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

RR Sport tani nie jest, ale to już jest liga X5, który na bank miażdży go przyjemnością prowadzenia...zobaczcie tutaj http://www.carbuyer.co.uk/reviews/land-rover/range-rover-sport/suv/video#video

 

Wg mnie będzię ekstremalnie drogi w utrzymaniu i serwisie... zresztą serwis Land Rovera zawsze był bardzo drogi i nawet mnie "przyzwyczajonego" do cen serwisu BMW potrafił wprawić w niedowierzanie.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano (edytowane)

Podzielę się wkrótce wrażeniami z jazdy RR Autobiography :D

Ku pokrzepieniu serc dla nas ,użytkowników X3 w temacie niezawodności (czy też zawodności bawarskich aut) : użytkujemy w firmie dwa Mercedesy S 55O ,zakup w styczniu i lutym 2015 roku. Ponieważ mam okazję jezdzić jednym z nich ,przedstawiam listę usterek :

awaria safety brake system

awaria blind spot

awaria radar detector przód

uszkodzone przyciski otwierania szyb (jeden wypadł zupełnie !)

odpadły ochronne plastikii przy mocowaniu foteli z przodu

pękła kratka nawiewu

odpadła maskownica nawiewu przy tylnym fotelu

asystent parkowania działa lub nie ...

dwa razy zgasły wyświetlacze

awaria nawigacji

brak mozliwości korzystania z wbudowanego internetu (serwis 3 razy !)

Tyle pamiętam ,auta kosztowały w sumie 300 tys.USD ,na usprawiedliwienie : są używane w dość trudnych warunkach (dziurawe miejskie ulice Brooklyn) ale bez przesady. Dodatkowo wymieniliśmy już 6 opon (samochody przejechały dopiero 8 tys. mil) głównie ze względu na uszkodzenia mechaniczne (zaczyna się od małego bąbla a po kilku dniach pęka śliczna opona za kupę kasy). To tyle w temacie niezawodności MB ,wcześniej mieliśmy CLSy i o dziwo było lepiej. Co do RR to jestem pewien ,że to inna (wyższa) półka. Właśnie dlatego jeden z S550 nie dostanie kolejnej szansy :D. P.S. Dzis zaswiecila sie kontrolka check engine (przebieg 4500 !)

Edytowane przez rafusa
Opublikowano

Wczoraj zrobiłem jakieś 400km Macanem 3.0D. Połączenie z PDK - rewelka!

Koła 19 i bez pneumatyki i komfort dużo lepszy niż w X3 na 18-kach bez EDC

Co ciekawe powyżej 160km/h robi się podobnie głośno jak w X3, nie aż tak bardzo ale trochę mnie zaskoczyło.

Świetne prowadzenie i trzymanie lini przy dużych prędkościach a rozstaw osi przecież mniejszy niż w X3 (niby tylko o 9mm ale zawsze mniej)

 

Gdyby tam było jeszcze więcej miejsca to by było miód i malina:) Wóz kocha zakręty i świetnie się w nich czuje :cool2:

Opublikowano

Motor świetny ale tu bym nie faworyzował nad BMW - nie mam zdania który lepszy - musiałbym się przejechać 30D w X3 a jeździłem tylko X5 i X6 z 30D.

Skrzynia chodzi świetnie. Co do spalania próbowałem się odnieść do Twojego rezultatu gdy miałeś 10.6 ale droga jakoś nie pozwoliła na taki test więc konkretami nie sypnę.

Miałem z trasy ok 400km średnią 9.1. Około 80km szybkiej autostrady, 60km ekspresówki i trasy krajowe. Tempo jakie miałem i średnią nieco ponad 100km/h to uważam że spalanie wyszło super.

Co fajne wozik wydaje się mocno tylnonapędowy, chyba nie bez przyczyny porównują go do takiej "mini 911". Zestrojenie świetne.

Frajda z jazdy dużo większa wg mnie niż w BMW no i naprawdę da się tym fajnie dopierniczać:)

 

W ruchu miejskim zużycie miałem poniżej 10l. Absolutnie nie ma co porównywać tego wozu do X3 28i. 28i dostawałoby strasznej zadyszki przy tym Macanie.

Mój werdykt to auto trochę za drogie i za małe i raczej pójdę w stronę Cayennki. Jako drugie w domu na miasto to ok ale nie jako główne rodzinne a takiego szukam, czyli większy wóz dla 4 osób.

Opublikowano

Dla mnie Macan jezdzi lepiej od Cayenne (oprocz Cayenne Turbo) ,po jazdach pisalem ze jest za drogi ,ale po porownaniu X3 28i i Macan S z wyposazeniem ,jakie mnie interesuje wyszlo 7 tys. USD roznicy...

Biorac pod uwage trakcje ,wykonczenie ,+ 100 KM wiecej wcale go nie skreslam :D

Niby na papierze ma mniejszy bagaznik od mojego ,ale praktyczne testy z dwoma wielkimi walizami tego nie potwierdzily. Problemem moze okazac sie mniejsza podatnosc dealera na negocjacje w przeciwienstwie do BMW.

Opublikowano

Nie powiedziałem że Cayenne jeżdzi lepiej od Macana. To dwa różne auta i oba świetne.

Cayenne zabija komfortem i świetnym prowadzeniem a Macan lepiej "łobuzuje"

 

Naturalnie każdy ma inne potrzeby, ale nie sposób nie polubić Macana z dieslem :cool2:

Opublikowano
Ja pisalem ze moim zdaniem Macan z silnikiem 340 KM jezdzi lepiej od Cayenne... :wink:
Opublikowano

Chyba przyjdzie mi dalej jezdzic X3 ,

jestem bliski zamowienia modelu 2016 . Porsche jest bardzo ciezkie w rozmowach o pieniadzach (uczciwie przyznaje ze Macan to dobry argument) ,a BMW oferuje spory upust na kolejne auto wiec chyba glupio byloby nie skorzystac... :wink:

Opublikowano

Witam ja X3 2.0d zamieniłem na f10 3.0 d na plus prowadzenie komfort wykonanie auta. Jednak f10 okazało się małe z tyłu. Po pół roku zmieniłem na f07 lci 3.0 i jak na razie po przejechaniu 1000 km ciągle mam efekt wow. Komfort, ilość miejsca na ogromny plus nawet wobec f10. Siedzi się trochę wyżej niż w f10 więc łatwiej się wysiada. Ogólnie polecam auto tym którzy szukają komfortu i chcą mieć auto inne niż setki limuzyn na drogach

 

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A ja chyba nie zamowie kolejnego ,niestety okazalo sie .ze nie mozna miec M Line w polaczeniu z blind spot i pakietem zimowym ,jakas masakra :twisted:

i dlatego wraca Porsche na tapete ,ale... Cayenne ,bo Macan ze wzgledu na ,,powiew nowosci'' raczej nie do negocjacji.

A u duzego brata widze swiatelko w tunelu :D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Poszukiwania nastepcy trwaja ,jutro czas na test SQ5 :D

Po testach : auto jezdzi porównywalnie do Macana (a to na razie mój faworyt) ,trochę słabo ,bo wszystkie auta dostępne są na felgach 21 ,aż strach się bać :wink:

Premium Plus po negocjacjach wychodzi w cenie X3...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.