Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałem podziękować za wszelkie rady i inspiracje, które od Was otrzymałem. W tym tygodniu złożyłem zamówienie na moje pierwsze BMW z 6cyl silnikiem. Na wyborze diesla (jednak...) zaważyło spalanie i cała masa Nm czekających na każdy ruch prawej stopy. Klekot zagłuszę radiem, trudno się mówi.

 

Będzie 535d x-drive limuzyna. W srebrnym lakierze z m-pakietem, na fabrycznych 18" kołach, z których zrobię zestaw zimowy, a na lato wyszykuję koła 20" (już wybrane i ugadane).

 

Bajerów niedużo: okno w dachu, nawigacja profi, polski pakiet, dostęp komfortowy, sportowa skrzynia, składane lusterka i jakieś inne drobiazgi. Wnętrze w wersji m-pakiet (sportowe fotele i tapicerka materiał+alcantara).

 

Zawieszenie standardowe: bez EDC i bez adaptacji. Będzie wymienione z czasem na jakieś tuningowe wynalazki. Zrobi się przyjemnie "zwarte" i nie będzie bujać.

 

Dostawa, mam nadzieję, w styczniu. Będą zdjęcia.

 

Do zobaczenia na drodze!

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic nie bedziesz musial zagluszac. 530/535 brzmi calkiem przyjemnie a 550d pewnie nie gorzej

.....mialem 535xd i potwierdzam jest chrapanie basowe pomiedzy 2500-3500obr/min bardzo fajne :), wybor silnika do limuzyny bardzo fajny ,mimo ze sa lepsze i drozsze jak 550i:)

Gratuluje

Opublikowano
Chciałem podziękować za wszelkie rady i inspiracje, które od Was otrzymałem. W tym tygodniu złożyłem zamówienie na moje pierwsze BMW z 6cyl silnikiem. Na wyborze diesla (jednak...) zaważyło spalanie i cała masa Nm czekających na każdy ruch prawej stopy. Klekot zagłuszę radiem, trudno się mówi.

 

Będzie 535d x-drive limuzyna. W srebrnym lakierze z m-pakietem, na fabrycznych 18" kołach, z których zrobię zestaw zimowy, a na lato wyszykuję koła 20" (już wybrane i ugadane).

 

Bajerów niedużo: okno w dachu, nawigacja profi, polski pakiet, dostęp komfortowy, sportowa skrzynia, składane lusterka i jakieś inne drobiazgi. Wnętrze w wersji m-pakiet (sportowe fotele i tapicerka materiał+alcantara).

 

Zawieszenie standardowe: bez EDC i bez adaptacji. Będzie wymienione z czasem na jakieś tuningowe wynalazki. Zrobi się przyjemnie "zwarte" i nie będzie bujać.

 

Dostawa, mam nadzieję, w styczniu. Będą zdjęcia.

 

Do zobaczenia na drodze!

 

Jak będziesz sprzedawał za jakieś 3-4 lata to daj znać :norty: . A tak na 100% poważnie: gratuluję zakupu i życzę miłej zabawy, bo będzie czym huśtać :)

Opublikowano

 

Jak będziesz sprzedawał za jakieś 3-4 lata to daj znać :norty: . A tak na 100% poważnie: gratuluję zakupu i życzę miłej zabawy, bo będzie czym huśtać :)

 

:)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Gratulacje! Fajny motor. Poproś admina o przeniesienie tego tematu do galerii, bo może zostać tu zamknięty, a przecież wszyscy czekamy na zdjęcia :cool2:
Opublikowano
Jak ktoś się spodziewa klekotania w 535d to chyba jeździł wcześniej 4 cylindrowym rechotem :) . Miałem okazje przejechać się F10 530d i po odpaleniu absolutna cisza :shock: żadnych wibracji nic. Jestem pełen podziwu dla 6 cylindrowych diesli bmw, wtrysk CR chyba już 4 generacji robi swoje.
http://imageshack.us/a/img222/358/img0470ji.jpg
Opublikowano

Największy błąd to kupić BMW 535 xd bez EDC i adaptive drive.

Te systemy zmieniają BMW o 180 stopni. Wiem, że kosztują ale na prawdę warto bo wcześniej miałem bez i widzę ogromną różnicę w prowadzeniu.

 

Jak możesz to domów te systemy na 100% nie będziesz żałował wydanej kasy.

Opublikowano

Budżet ma niestety swoje granice... Podjąłem świadomie ryzyko kupienia auta bez wynalazków w zawieszeniu. Nie cierpię miękkich samochodów, a naczytałem się o tym, że EDC i AD są miękkie (nawet w ustawieniu sport). Niestety, nie miałem jak sprawdzić tego w rzeczywistości, bo żaden dealer w moim mieście nie ma auta do jazdy z tymi opcjami (rownież wśród samochodów oddanych w komis).

 

Dlatego w planach modyfikacji mam duże koła BBS CH-R (takie same mam w obecnym aucie, tylko tym razem nie będę się zastanawiał i od razu założę 20 zamiast obecnych 19") oraz tuningowe zawieszenie (obniży i utwardzi). To ma być auto dla mnie... Nowe zawieszenie (np. Gwintowane KW) będzie kosztowało podobnie do EDC. Zobaczymy, jak wyjdzie. Będę dzielił się spostrzeżeniami z tych eksperymentów, jak już je wykonam. Auto będzie w styczniu (ponoć), do wiosny delikatnie traktowane dotrze się, potem zabawa.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
W AD dochodzi jeszcze kontrola przechyleń budy w łukach. Z AD EDC jeździ się super.
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano

Wymiana zawieszania to półśrodek.

Przy 20" i twardym zawieszeniu plomby wypadają.

Wiadomo auto się trzyma lepiej drogi.

Ja mam AD i EDC i 19 felgę i przyznam jeździ się rewelacyjnie. EDC w trybie sport usztywnia również kierownicę co ma duży wpływ na prowadzenie.

Jeżeli nie masz funduszy to proponuję EDC jak będzie zbyt miękko wstawisz inne sprężyny.

 

Jak mam chęć jechać jak dziadek w kapeluszu to włączam comfort + i płynę :) - zawsze jest możliwość wyboru.

Opublikowano
Jak mam chęć jechać jak dziadek w kapeluszu to włączam comfort + i płynę :) - zawsze jest możliwość wyboru.

 

Również :D

Polecam rozwiązanie !

Jest wybór, a i nie zawsze się jeździ mocniej - chyba, że to nie jest jedyny samochód w garażu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.