Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tego co byłem na bieżąco, to żadna nie była godna uwagi ale może na tyle się pozmieniało, że nagle jest ich wiele.

z m forum wszytskie m5 są przeważnie już oblookane i opisane na forach

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Są na pewno 2 godne polecenia, jedna przedliftowa i niedroga (43 tys zł), druga poliftowa i baaaardzo mocno doinwestowana, nie pamietam ceny....chyba cos kolo 80 tys zł było.

Chyba, że juz sie sprzedały, to też możliwe.

Być może nie wiszą na allegro, trzeba by na M-forum rzucic okiem.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No.. jak M5 jest za 43 tys. zł do kupienia to musi być po prostu igła. :duh: :duh: :duh:
Opublikowano

Wiem na pewno, żę dobre sztuki m5 schodzą na pniu bo wiele osób miesiącami ich szuka.

Stwierdzenie doinwestowania można różnie interpretować - wystarczy że pierwotnie był to osrany angol albo zbyt wiele zmieniono w stosunku do tego co jest w Vin.

Opublikowano
No.. jak M5 jest za 43 tys. zł do kupienia to musi być po prostu igła. :duh: :duh: :duh:

 

Nie jest zapewne idealna, ale jest dobra, a jak na polski rynek eMek mozna powiedziec ze bardzo dobra. Za to paskudna kolorystycznie. :)

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Wiem na pewno, żę dobre sztuki m5 schodzą na pniu bo wiele osób miesiącami ich szuka.

Stwierdzenie doinwestowania można różnie interpretować - wystarczy że pierwotnie był to osrany angol albo zbyt wiele zmieniono w stosunku do tego co jest w Vin.

 

Nie angol, i auto nie ma duzych niezgodnosci z VIN. Na wiosne kosztowało 75 tys zł.

Oto link:

 

http://www.mforum.com.pl/viewtopic.php?f=46&t=6645

 

Moim zdaniem ciekawe auto. Aczkolwiek kazdy ma inne wymagania i oczekiwania.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najtańsze M5tki z chorymi przebiegami kosztują w Niemczech ponad 15 tys. Euro. Nawet nie mam zamiaru przeliczać ile to wyjdzie po sprowadzenie do Polski. Skoro to taka dobra M5 to nic tylko ją do Niemiec wywieźć i sprzedać. Złoty interes. Uwielbiam polskie cuda cenowe. M5 w cenie 530d, rewelacja. :)
Opublikowano
Najtańsze M5tki z chorymi przebiegami kosztują w Niemczech ponad 15 tys. Euro. Nawet nie mam zamiaru przeliczać ile to wyjdzie po sprowadzenie do Polski. Skoro to taka dobra M5 to nic tylko ją do Niemiec wywieźć i sprzedać. Złoty interes. Uwielbiam polskie cuda cenowe. M5 w cenie 530d, rewelacja. :)

 

Wiem.

Ale wyobraz sobie - są w Polsce handlarze, którzy po przywiezieniu M5 z zagranicy (Dania, Francja) - sprzedają je z zyskiem za 30-35 tys zł. Polifty potrafią sprzedawac za 40 tys zł. MMW nie wiem czy dobrze sie rozumiemy, ja piszę o e39, i te wszystkie moje poprzednie uwagi też dotyczyły e39 M5....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A to już wiem czemu mamy niezgodność. Temat jest o E60 to myślałem, że piszesz o E60. :)
Opublikowano
A to już wiem czemu mamy niezgodność. Temat jest o E60 to myślałem, że piszesz o E60. :)

 

Jestem realistą cenowym. Sam za przedlifta e39 M5 dałem 50 tys zł rok temu.

 

Rok temu , półtorej roku temu szukałem wstepnie M5 e60 - ponizej 100 tys zł nie było nic zupelnie nic godnego uwagi. Troszke może ceny spadły, ale ceny typu 60 tys zł za takie auta są smieszne....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Było uderzenie z przodu i z tłu przejeżdzałem jak było sprowadzone na lawecie jakieś pół roku temu. Vanosy strasznie stukają w motorze (znajomy się nad nią zastanawiał). Samochód do ogarnięcia pewnie niemałym wkładem finansowym. Stąd taka cena.
Opublikowano
Oglądałem ją w niedziele tragedia przód na 100 % walony spryskiwacze nie działały i klima chciałem jechać na stacje diagnostyczną a koleś się nie zgodził teraz już wiem dlaczego tył też był pewnie walony bo na tylnym słupku na mierniku pokazało 560
Opublikowano

Dzieki za info.

 

Ja już kupiłem trochę inne auto niż zamierzałem. Kupiłem S4 z 2000r 2,7 BiTurbo przerobione na 480PS i jeszcze będę je modyfikował. Do 100 robi 4,1 sec a od 100-200 9,5sec. Leciałem na razie licznikowe ponad 280, bo dalej brak skali. Koszt inwestycji nie przekroczy 40k. Dzieki wszystkim za informacje

Opublikowano

Z 2,7 BiTurbo robią nawet 600-700hp koszt z 30k

Wygląd dupy nie urywa, stare auto ale podatne na mody i ma służyć jako drugie auto do zabawy. Koszt auta około 16-20k + mody z robocizną 20-25k. Razem min 36k i jest 500hp. Ja kupiłem za 27k z 480hp ale jeszcze musze pozmieniać pierdoły.

 

600hp

Opublikowano
Widzę że w zasadzie nikt sobie nie zdaje sprawy gdzie są granice tego "rasowania" silników, dopóki to wszystko nie jeb... Poczytajcie o słynnych już silnikach FSI gdzie z małej pojemności wykrzesano duży moment obrotowy i dużą moc, a jaki to skomplikowany system? Taki, że wytrzymuje do 100tyś normalnej eksploatacji, a pózniej to już ściana płaczu. Ale jak ktoś chce skrócić o 70% żywotność auta, to jego problem.
Opublikowano
FSI to szajs. Zbiera się nagar, trzeba sciągć głowice, rozciagajace się łańcuszki rozrządu itp. Stare silniki są ok. 2,7 BT nawet jak się np. posypie to koszt około 2-3k wiec nie ma tragedii. Z tego co wiem najlepsze są M3, M5, S4, RS4 w starszych modelach właśnie. Nowe silniki M5 znacie bolączki a w RS6 4,2 można uturbić ale spalanie około 50l w góre. Ja wybrałem 2,7 BT ponieważ spalanie jak się depnie 20l w góre. Normalna jazda 13-15l po modach na 480hp.
Opublikowano

Sprowadziłem kiedyś ze szwajcari A6 2,7 bi turbo ładnie to szło tylko ze żarło paliwa duzo ,kolega to sprzedał bo stwierdził ze za duzo czasu traci na stacjach benzynowych :mrgreen: kupil pózniej diesla 535 D i twierdzi ze jedzie do Wiednia i spowrotem na jednym baku a wcześniej tankował tam i tu.

 

Ale chodził super ,zreszta stare silńiki to inna bajka .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kumpel ma to słynne 2.0 TFSI, standardowo łykało olej więc poszło na serwis do ASO, wymiana tłoków, korbowodów, dodatkowo łańcucha rozrządu bo był rozciągnięty /~38.000 przebieg :!: / i jeszcze trochę innego szajsu, koszty normalne takie cyrku - 17kzł, że auto obejmuje jakiś program serwisowy na to łykanie oleju to FV wyszła na 3.5kzł. Zajefajne te silniki :duh:
Opublikowano
Podobne zdania słyszałem na temat tych nowych silników, ale mam znajomego który jeździ od 2 lat - jako jedyny samochód i ma spokój ( w s6 2009 rok około )
Opublikowano

2.7 biturbo to najlepszy silnik Audi do tuningu i bardzo trwaly i odporny na katowanie.

 

S4b5 pod większoscią wzgledów jest lepszy od S4b6.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.