Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

 

Jestem na etapie poszukiwań E60 M5 za około 60-70K. chciałbym wiadomo kupić z jak najmniejszym przebiegiem i jak najmniej zniszczoną. W Oko wpadło mi to ogłoszenie http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:NfS8Vv9teywJ:otomoto.pl/bmw-m5-bmw-m5-headup-bez-ksiazli-serwisowe-C34484212.html+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl VIN WBSNB91060B562310

Może ktoś mieszka w okolicy i ją już oglądał. Ja mam kawałek drogi aby ją zobaczyć. Może ktoś potwierdzić przebieg?

Edytowane przez KrzysiekR
  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wklej VIN do tematu bo będzie kosz.

Ps. Nie boisz się kupić M-ki w takich pieniądzach ?

 

Istnieją dane indywidualne!

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBSNB91060B562310

Kod typu NB91

Typ M5 (EUR)

Typoszereg E E60 (M5)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik S85

Pojemność skokowa 5.00

Moc 373

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SONDERLACKIERUNG (490)

Tapicerka SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)

Data prod. 2005-09-01

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S610A HEAD-UP DISPLAY Wyświetlacz przezierny

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S737A INTERIEURLEISTE ALU SHADOW,GEB. Listwy wewnętrzne z aluminium, szczotk.

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Składanie Indywidualne dane pojazdu

Tekst

---- Processing Individual

Sign "BMW individual"

 

0490 Color

Paintwork "blue onyx-metallic" (code S11).

 

Z1XX Upholstery

BMW Individual 5 Series - Composition 3

 

Extended leather Merino light ecrue (nb. 8 023 282),

including rear panel of front seat backs and pocket.

Sewing thread ecrue (nb. 7 000 797), code 0862 F.

Quilting yarn ecrue (nb. 7 000 794), code 0862 F.

 

Seam of front and rear seats according to M-seats.

 

Tekst

Remainder of spec. as leather Merino black (code LKSW).

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Dzieki za dane. Sam już nie wiem ile powinna kosztować M-ka. Wiadomo, że ciężko sprzedać sam z tym się liczę.

a co do przebiegu autentyczności może ktoś potwierdzić?

Może ktoś mieszka w okolicy? Na pewno się odwdzięczę.

Opublikowano
Zależy ile masz w zapasie. To auto z Francji, więc przeszłość pewnie powypadkowa. Jesli masz na auto np. 100k zł a wydajesz 70, to robisz rozsadnie, jeśli jednak masz 70 i tyle wydajesz na M5 to jesteś kamikaze :)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Ciekawe gdzie się podziała naklejka airbag z prawego słupka środkowego?
Opublikowano
Ciekawe gdzie się podziała naklejka airbag z prawego słupka środkowego?

 

Ponadto na boczkach drzwi te plastiki z napisem airbag wydaje mi się, że powinny być pod kolor skóry... a nie są.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe gdzie się podziała naklejka airbag z prawego słupka środkowego?

 

Ponadto na boczkach drzwi te plastiki z napisem airbag wydaje mi się, że powinny być pod kolor skóry... a nie są.

Dobrze napisałeś, wydaje Ci się .

http://www.editer.pl/fotka/a7f7228123f6b919592ecc441688b9ab_1.jpg

Opublikowano

M5-tka za 60tys. zł ? :cool2:

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Właśnie o taki kubeł zimnej wody mi chodziło :oops:

Już dowiedziałem się o padających vanosach naprawa w stanach i koszt też duży, czekanie 2-3 miesiące, padające pompy, itp.itp jednym słowem odpuszczam. Dzieki za radę.

Opublikowano
Odpuszczam M5 w E60. Zastanawiam się co kupić coś około 400-500PS do 60-max 80K Myśle jeszcze o A8 W12. W12 ma gorsze przyśpieszenie ale silnik jest OK jedyną bolączką są panewki ale to się zrobi u nas jakby co a nie wysyłanie do USA.
Opublikowano

To jak poczytasz o audi to zaczniesz szukać S600/E55, potem volvo R itp. Każde auto jak poczytasz w necie to odechciewa się żyć. Osobiście miałem w domu już kilka aut (może nie tej klasy co m5) potencjalnie narażonych na duże awarie, a jednak mimo to wszystkie były świetne i nic strasznego nigdy się nie popsuło. Kwestia tylko zakupu porządnego egzemplarza i dalszego dbania.

Obawiam się, że auto typu m5 lepiej kupić 100% sprawne z garażu od właściciela niż szukać po pośrednikach. W zasadzie to tyczy się to każdego auta :cool2:

Opublikowano

Sam już nie wiem. Auto ma służyć do codziennej jazdy i ma być 4-drzwiowe(rodzina). Często jestem w Niemczech czyli prędkości około 250< mile widziane i oczywiście przyśpieszenie. M5 spełniało kryteria choć z ta predkością na dużych dystansach różne są opinie. Mówią, że M5 jest najlepsza do jazdy miejskiej , na przyspieszenie a jak z tymi vanosami padającymi czy to aż tak często? Tego najbardziej się boje bo nowy silnik jest drogi i naprawa też droga i czas oczekiwania aż z USA wróci też.

Myślałem nad A8 W12, Phaeton W12, Lancer EVO X, M5, RS4. Miałem A8 D3 4.2MPI i byłem zadowolony ale się znudziła i co znowu mam kupić A8? Drugie auto też jest w rodzinie(żony). Jak ma się 20K problem, 50K problem, 100K problem itp....

Opublikowano

Są różne teorie - jedni to pogodzą a inni uważają, że trzeba mieć dwa.

Ja już wielokrotnie pisałem, ze skończę najaprawdopoddobniej w rs6 2008-2009, choć pewnie też ma swoje felery zwłaszcza jak się chce je robić na 700km - jest na różnych forach.

O rozpadających się m5 e60 czytałem i słyszałem częściej - może dlatego że jest ich więcej - nie wiem.

335i można ładnie zrobić a też bywają sedany i kombi w manualu.

W W12 bym nie szedł, nie poszedłbym w vw w ogóle, miałem już vw i nie, dzięki.

To samo Lancer - albo moc albo moc z właściwym poziomem wykończenia.

Osobiście nie jechałem, ale znajomy ma s6 - nie tykane - seria, coś koło rocznika 2009 - jeździ już 3 lata i nic się nie dzieje a wiadomo, że wciśnie częściej bo po to jest.

Może na tym kompromisem pomyśl.

Zawsze jest źle jak chcesz coś kupić, czy to magiczne 20, 50, czy 80. Sam od roku nie wiem nawet na co chciałbym zmienić, tylko truje gitarę na poddziałąch naszego forum w innych modelach.

Tak jak pisali, niewystrzelaj się na 0, żebyś miał pakiet na typowe "coś" w zakupionym modelu i właściwy serwis na dzień dobry, bo przecież nikt prezentów nie robi.

 

A, może będę hipokrytą ale rs6 jakbym brał to tylko dla miejsca w środku, mocy, osiągów i napędu - oczywiście jak widzę chromy w audi, gąszcz przycisków, lewarek i te kolory podświetlenia to zbiera mi się na wymioty ... no ale wykończenie samo z siebie jakościowo nie jest złe.

Wolałbym coś z bmw, ale puki co słabo z tym żeby do rs6 porównywać.

Opublikowano
Jeszcze rozmyślam nad S4 + tuning, fajnie bo ma manualną skrzynie biegów. W serii ma 333PS i podciągnąć do 450PS. Ciekawe czy skrzynia wytrzyma, ponieważ wole reczną. S4 jest mniejsza i będzie miała lepsze osiągi. No i spalanie jest do przeżycia.
Opublikowano

Fakt, ale mi nie leży jakoś.

Wtedy bez zastanowienia wybrałbym 335i w manualu, wielu kręciło 335i także prosta sprawa bo wiadomo co robić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.