Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, w 320d po lifcie rura wydechowa skierowana jest w dół, jak osiągnąć taki efekt, o jakich kosztach mówimy ?

https://www.youtube.com/watch?v=Xuxux4ZJaPY

 

Z tego co wchodzilem w temat od 2000 do nieskonczonosci ;) w zaleznosci od firmy. Na allegro sa gotowe zestawy. Do 320d tez chyba widzialem z firmy rm motors.

 

Wysłane z mojego LG-D955 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Rozne sa potrzeby zyciowe ;) ja bym w swoim 330xd zmienil tylko sam tlumik koncowy zeby zlikwidowac te brzydkie oryginalne krany, bez zmieniania dzwieku, a inny bedzie chcial zeby go najpierw bylo slychac a pozniej widac ;)

 

Wysłane z mojego LG-D955 przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakby ktoś potrzebował, to mam u siebie, a dokładnie w Legionowie k/Warszawy chłopaków, którzy stworzą każdy wydech do każdego samochodu i pewnie za pół ceny podanej w linku powyżej. Legionowo, ul. Handlowa 3

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

A jak jest prosty to nie wyleci ... ?

Pełno jest tematów o tłumikach końcowych - remusa jak u mnie i innych, rm itd, dużo tematów o wycince katów i środkowych, downpipe-ie itd.

Wystarczy poczytać.

Opublikowano
@mikan, u siebie masz dedykowanego remusa do swojego modelu? Jak masz zrobiona reszte wydechu? Ja wlasnie mysle nad dedykowanym remusem do swojego turasa, ale bez ruszania reszty co by w miare cicho dalej bylo. Tylko zastanawiam sie czy warto na sam rlumik 2 tysie dawac...
Opublikowano

Nie warto, ja wydałem 300-400zł, mam przelot pełen - będzie ci głośno to wrzucisz przelotowy uniwersalny ale nie wiem po co ... grunt to wywalić katalizator - o tym też jest milion tematów, bo ktoś co chwile cuduje z zostawianiem puszki i inne shity.

Poczytaj tematy o tłumikach - dużo ja się wypowiadałem i yoshimura, który też miał remusa.

Wielu użytkowników przerabiało na różne sposoby i na różnych końcowych.

Opublikowano
Czyli wychodzi na to, ze lepiej byloby wywalic cala gore i wstawic jakis custom, a koncowy zostawic ori, tylko dla wygladu koncowki wymienic na jakies ladne, zeby nie bylo glosno i zeby jakis efekt poprawy osiagow przy wymianie wydechu byl? Ja czytalem te tematy, nie wiem czy wszystkie bo skupilem sie na 330d.
Opublikowano
Aj ja miałem coś takiego u siebie w swojej karecie. Ale niestety po uderzeniu w sarne dwuruka zagieła się do dołu jak w orginale. Predkośc była zawrotna.
Opublikowano
Ja mam u siebie wycięte katy i końcowy wydech z Eisenmanna i jestem bardzo zadowolony. Jedziesz spokojnie cisza, but w podłogę delikatny basowy pomruk. Niestety cena za taki wydech jest spoooraa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.