Skocz do zawartości

E60 525d rozpędza się tylko do 130 km/h ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Posiadam E60 525 d od pół roku, już po zakupie zauważyłem że nieraz nie rozpędza się tak jak powinien, ale jeździł szybciej niż teraz. Niedawno wogóle stracił moc. Wymieniłem wszystkie uszczelki w kolektorze bo trochę ciekło, wyczyściłem EGR. Teraz do 120 km/h jest bardzo dobrze. Do setki katalogowo w 8 sek, jeszcze do 120 km/h wbija w fotel a potem nagle brak mocy! Rozpędza się do 130-140 i na tym koniec? Dziwne bo od niskich biegów obroty ładnie wzrastają , automat gładko zmienia biegi , wszystko katalogowo , a nagle na 5 biegu zawiecha :(
Opublikowano (edytowane)
A jak to sprawdzić, fizyczne rozebrać, przez kompa czy można to zrobić w jakimś ukrytym menu na wyświetlaczu iDrive? Edytowane przez rollthy
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
na wstępie wymieniłem przepustnicę/klapę gaszącą bo nie działała a doczytałem że wypalanie się nie załączy jeżeli jest na niej błąd. Tylko że mam problem z DIS'em. Nie wykrywa głowicy?! Czy wypalanie DPF załączy się automatycznie? Jak muszę jechać, obroty, bieg, czas przejazdu?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Problem rozwiązany. Diagnostyka podczas jazdy wykazała błąd DPF w momencie zamulenia przy 130 km/h. (nie miałem normalnie ńigdy błędu DPF, a jednak! ) DPF został wycięty, usunięty z kompa jak by go nigdy nie było + nowa mapa silnika. Jak ręką odjął, pierwsza prosta i 220 km/h osiągnięte. Temat zamknięty.
Opublikowano

a nie lepiej i taniej było zatankować v power nitro + diesel do pełna, wjechać na autostradę lub ekspresówkę zrobić wycieczkę gdzieś i trzymać auto na wysokich obrotach przy stałej prędkości tak aby wypalić związki stałe i go oczyścić ?

 

Pozdr

Opublikowano
bardzo dobrze,że odetkałeś wydech na pewno auto odżyło i parę koni doszło

A Ty w takim razie powinieneś jeździć cały czas za nim i wdychać te smrody oraz sadze z wydechu :duh:

Opublikowano
Odnośnie wypalenia żeby było taniej. Wycinanie robiłem u specjalistów od BMW, nie jakichś "będzie Pan zadowolony". Przy zapchanym DPF'ie nie ma już możliwości żeby wypalanie dało efekt, co innego gdyby ktoś dbał o wypalanie regularnie. Ja niestety kupiłem auto z zapchanym. Nieraz po trasie 300 km odtykał się w pewnym stopniu ale z prędkości 140 osiągał max 180. Teraz bez DPF od razu katalogowe 230. Poza tym widziałem stan DPF'a po wyjęciu. Diagnoza speca który mi to polecił tylko się potwierdziła. I problem mam z głowy na zawsze a nie się użerać co jakiś czas. Bez DPFa silnik się tak nie dusi, oczywiście koni przybyło sporo po wgraniu mapy typowo pod NO-DPF ;) Polecam wszystkim

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.