Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystkie nowsze i nowe bmw cierpią na [bAD] jakość wykończenia wnętrza te skrzypienie, trzaski i latanie plastików to straszna porażka ja jestem na to bardzo wyczulony nigdy w marce,która uważa się i ceni jako premium nie powinno mieć miejsca takie niedopracowanie.

 

Premium w BMW to seria 7, seria 6, X6 i i8 oraz wersje M.

 

Reszta to klasa marketingowa, zmienil sie system produkcji bo zwiekszyla sie drastycznie ilosc sprzedawanych aut a BMW stara sie byc jakosciowo takim dobrym volkswagenem/fordem ale z marza wynikajaca ze znaczka. Zachowuje niektore atuty nabyte jak chocby prowadzenie ale trudno zakwalifikowac skory, lakier, plastiki, sposob montazu, awaryjnosc seri 3 do premium a gwarancja to jakas kpina, 2 lata gwarancji dla BMW gdzie jaguar daje 5 ? niektorze (fakt niepelna w ostatnich dwoch latach) 7 ? Mam nadzieje ze ktos w koncu wpadnie na pomysl aby zaliczac do normy euro emisje produkcji auta (ktora jest potezna) dzielona przez lata gwarancji bo de facto dajac 2 lata podstawowej gwarancji BMw ci mowi moje auto jest stworzone aby byc 100% BMW przez 2 lata. ASO BMW... szkoda mi slow.

 

Ewidentnie dzisiaj cena seri 3 jest nieadekwatna do jej jakosci i nawet jako wielbiciel marki to trudno mi zrozumiec relacje ceny do jakosci. Ale dotyczy to rownierz innych marek premium. Ale handlowo rynek sie rownierz zmienil bo skrocila sie perioda wymiany samochodu o kilka lat. Dzisiaj samochod na zachodzie to dla wiekszosci kolejny gadget ktory za 3 lata wymieni sie na nowy, nawet sposob finansowania samochodu jest tak stworzony (wszystkie lease Drive itd).

Producent nie odczuwa konsekwencji zmniejszonej jakosci produktu bo dla kupujacego nowego auta wazniejsza jest jakosc/prestiz odbierany przez innych niz realny. Jezeli spojrzymy na fakty nowe DS4 i nowe bmw seri 3 to dwukrotny naklad finansowy nie wspomne o wyposazeniu seryjnym BMW Jezeli zapomnimy o znaczku, jak w 3 lata uzytkowania BMW nam rekompensuje nadwyzke w sposob realny/rzeczywisty . Nie mowie o wersjach specjalnych typu M albo 335i/d bo DS ich nie ma ale o typowym dizlu/benzynie 2 litra.

 

przymierzam sie do zakupu drugiego samochodu, bardziej rodzinego, zona cisnie na nowy bo gwarancja bo spokoj itd patrze BMW, stac mnie, zastanawiam nad X5, nawet bylem juz w salonie i byl gosc biurko obok ktory sie awanturowal bo po raz tam chyba trzeci mu odwlekaja dostawe samochodu co moze sie zdarzyc ale postawa sprzedawcy byla po prostu nie do zaakceptowania, to byla scena z szatni z filmu MIS: "generalnie jest tak i nie inaczej i co pan nam zrobi ?!". I sobie pomyslalem ze jezeli mam wydac blisko 300K a potem uzerac sie i denerwowac jak z producentem iveco bo mu winda nie przyszla po ktos tam czegos nie wypelnil... bez mnie, wezme E38 lub Alpina D10 E39 i wole napelnic kieszen mechanikow z okolicy w naprawach niz uzerac sie z ludzmi ktorzy juz od pewnego czasu nie maja ani produktu ani serwisu na poziomie ceny ktorej zadaja a ze nie potrzebuje ostatniego BMW zeby miec ogromne ego...

 

chyba jedyny plus pracy z ASO BMW byl by taki ze w razie problemu walil bym bezposrednio z grubej rury czytaj z adwokata i nie przepuszczal nawet kurzu na oponie a jak mam jakies zastrzezenia do lokalnego uslugodawcy to probuje poki jest uczciwy znalesc zawsze jakies rozwiazanie posrednie akdeptowalne dla obu stron.

 

W pełni zgadzam się z tą wypowiedzią od A do Z również spotkałem się z tym poziomem obsługi, patrząc na jakość, gwarancję, cennik, sposób obsługi BMW wypada bardzo blado w porównaniu np z VW o Audi nie wspominając bo tam naprawdę premium nie jest tylko napisem. Niższe model BMW z premium mają tylko bardzo ciekawe jednostki napędowe,osiągi oraz rewelacyjne prowadzenie reszta to porażka i stosunek cena/jakość wypada tu tragicznie.

Znam wiele przykładów wieloletnich fanów marki,którzy jeździli BMW od zawsze a teraz albo wybierają starsze modele albo nowe auta innej marki bo jakość i ceny nowych modeli są nie do zaakceptowania a nie każdy chce jeździć serią 7.

Zadziwia mnie tak duży wzrost sprzedaży BMW zwłaszcza na naszym rynku ale widać znaczek robi tutaj swoje i rynek dóbr luksusowych kwitnie tak samo jak markowe ciuchy mamy 200% drożej niż w całej europie a ceny i sprzedaż wciąż rosną Polak lubi się pokazać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.