Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, właśnie "szykuję" się do zakupu jedynki w wersji po lifcie (po 2008), mój wstępny wybór padł na model 118d (143KM).

Nie chcę jednak zamęczać Was pytaniami "czy warto" etc. Potrzebuję jednej konkretnej informacji. ; )

Czy ktoś z Was - użytkowników - mógłby wypisać podzespoły, które wymagają wymiany przy konkretnych przebiegach?

Np. 100.000km - wymiana rozrządu, co 15.000km wymiana klocków.

Zależy mi również bardzo na rzeczach mocno specyficznych dla BMW. Czy np. przy jakiejś wartości kilometrów warto oddać turbinę do regeneracji, co z DPFem etc?

 

W ramach małego offtopu - na co warto zwracać uwagę w jedynkach podczas ich oględzin? : ) Będę mega wdzięczny za każdą odpowiedź i mam nadzieję, że za niedługo dołączę do społeczności. ; )

Opublikowano

:search:

a reszta to pytania retoryczne.... co ile klocki ?? komputer pokaże..

zalezy jakie kieruja priorytety zakupem?

jesli ma byc tani i dobry to bedzie ciezko...temat o lancuchu rozrzadu to temat rzeka.... 2008 to akurat najbardziej usterkowy model z N47... :search:

jesli nie potrafisz sam ocenic stanu pojazdu zleć to jednemu z salonow bmw...

chlodny umysl... nie napalać sie..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.