Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Po zdjęciu listwy wtryskiwaczy zauważyłem, że końcówka jednego z nich (ta zielona plastikowa nasadka) jest pęknięta wzdłuż i się kręci wokół własnej osi.

http://s7629.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?e=hZ00Nz7qNYGcz-OzK-lRcP6BYBzBBPKFuhlzFTquiNuXy74F8QE_NCwO2xLk5nG5F_PE1b1wUHFDRcuzaFkvGqUHpn82zZ46EMCxmaDcI4s&pv=2

 

Pytanie brzmi - czy w ogóle zastanawiać się, czy istnieje ryzyko uszkodzenia silnika jeżdżąc w takim stanie? Wydaje mi się, że tak było przed demontażem, tzn. ciężko mi sobie wyobrazić, abym mógł to przy demontażu zrobić.

Czy lepiej od razu wymienić... no właśnie - da się wyrwać samą końcówkę i czy w ogóle jest ona możliwa do wymiany - czy kupić wtryskiwacz i wymienić? Czy muszę go zakodować i jeśli tak to czy auto będzie jeżdżące bez kodowania (muszę dojechać do kogoś kto mi to zrobi, bo muszę mieć auto jak najszybciej a nie mam czasu żeby się dokształcać właśnie teraz)? Nie mam nawet interfejsu...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdejm ten zielony plasticzek i po sprawie zanim wpadnie do silnika.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

I bedzie ok?

Tylko z tego jednego wtrysku? I tak chce wymienic, zastanawialem sie nad wymiana na wtryski od m52b28 jakby mi sie w przyszlosci wysnilo robic tuning.

Co z tym kodowaniem? Moja pierwsza benzyna w BMW wiec jestem jeszcze zielony ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.