Skocz do zawartości

BMW e34 520i 12v 88r m20b20 szarpie przy dodawaniu gazu


bmwe34520i88r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , w mojej e34 została zmieniona głowica, długa i glupia historia niestety do silnika m20b20 trafiła glowica z b25. Aktualnie jadac spokojnie i dodajac gazu auto szarpie a jadąc na wyzszych obrotach można ciagnac do odciecia bez szarpania. Nie wiem jak auto pracowalo na glowicy b20 bo nia wcześniej nie jeździlem. Czy to wina tego ze głowica jest z 2,5?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewny czy to wina głowicy, wydaje mi się, że jest taka opcja aczkolwiek niekoniecznie. W e30 2,5 mieliśmy przez chwile przejściowo głowice od 2,7 i jeździło to bez jakichś większych problemów, nic sie nie działo totalnie.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie tu jest problem bo w 100% tego nie zdiagnozujesz tak po prostu. Nawet jakbyś miał na podmianke to czasem błąd zostaje i auto pracuje w trybie awaryjnym niby lepiej ale i tak nie tak jak powinno. Przepływke jak odepniesz to auto powinno zadrgać i się ustabilizować, jak zgaśnie to nie jest dobrze aczkolwiek to nie reguła. Zapinasz wchodzi na obroty i znowu się stabilizuje. To troche takie strzelanie w ciemno bo równie dobrze czujnik przepustnicy może dawać dziwne wartości...możesz mieć padnięte jakies czujniki itp

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze że w kolektorze, przepustnicy i w gumowym wężu od przepustnicy w stronę filtra powietrza jest olej silnikowy. Coś czytałem, że winna jest temu odma ale w moim silniku funkcje odmy chyba stanowi jeden przewód z pokrywy zaworów do przepustnicy? przez to że w przepusticy jest olej to też dostaje sie on do tego czujnika otwarcia przepustnicy. Ostatnio przeczyściłem przepustnice z tego oleju bo był też tam zasknięty to przepustnica ładniej odbija i silik równo trzyma obroty a czujnik otwarcia wyjąlem był zalany olejem to podmieniłem go na inny używany i nic to nie dalo. Dosyć często daje jej kata i silnik chodzi na odcince przez chwile. Jak czegoś niedopowiedzialem to pytajcie i pomóżcie mi rozwiązać ten problem, z góry dziękuje :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja bym zwrócił uwagę na układ zapłonowy.Kiedy były wymieniane świece,jaki jest stan przewodów zapłonowych i rozdzielacza.Wszelkie niesprawności układu zapłonowego wychodzą przy niższych obrotach i dużym obciążeniu silnika czyli pedał gazu w podłogę.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc możesz mieć odpowiedź..ściągnij kopułke, zobacz czy bardzo wytarta, jeśli tak to może być przez to tym bardziej że wsadziłeś używke i palec już jest w kiepskim stanie, świece wymieniane PODOBNO czyli w 90% nie wymieniane. Ja w m30 po wymianie świec, kopułki i palca BREMI odzyskałem ponad 30 koni mocy i od razu silnik całkiem inaczej zaczął chodzić. Koszt kopułki jakieś 180zł palec coś koło 30zł w m20 masz to samo. Kable jak oryginał i mają przebicie to też dośc logiczne że może tak się dziać. Kręć rozrusznikiem w nocy i niech ktoś patrzy na kable czy iskrzy.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.