Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o ocenę tego egzemplarza.

 

http://allegro.pl/bmw-e90-320d-163km-2006-2007-i4693332138.html

VIN decoder:

 

Art.

Wartość

Numer podwozia WBAVC31070VG03074

Kod typu VC31

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E90 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M47/T2

Pojemność skokowa 2.00

Moc 120

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka SENSATEC/SCHWARZ (KASW)

Data prod. 2006-11-24

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2BHA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 156 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 156

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Opublikowano
Polski przebieg, ucięta na foto newralgiczna część fotela - cokolwiek świadcząca , biedne wyposażenie.
Opublikowano

Tempomat i automatyczna klima jest :) , navi dla mnie zbędna...

Czy cena do reszty w miarę ok ? Polski przebieg czyli skręcony :) . Podobno gość ma papiery że we Francji był tylko jeden właściciel. To był prywatny import.

Opublikowano

Ta, handlarz bez działalności ... taki prywatny import.

Płaskie stołki, amerykańska plastikowa kiera itd czego nie wiedać.

Popytaj o zdjęcia fotela i jak przyjechało.

Z francji nie widziąłem jeszcze dobrych sztuk sprowadzonych.

Opublikowano

ale to BMW !

Niewazne, że z 4garami w dieslu, ze skają i bez navi, ważne że bmw, jest prestiż +10 na osiedlu

takimi dieselkami w Niemczech i Holandii jezdza przedstawiciele handlowi :)

Opublikowano

Koledzy przesadzacie trochę, nie każdy potrzebuje do jazdy nawigacji, xenona i panoramicznego dachu.

Ceny nie za bardzo jest się co czepiać, to czepiacie się wyposażenia

 

Fakt, ten materiał na siedzeniach to masakra, ale np do jazdy wokół komina wyposażenia jest zupełnie wystarczające.

 

A gadanie, że BMW musi być wyposażone na maksa, bo inaczej właściciel kupuje go tylko dla znaczka, jest wręcz śmieszne.

Opublikowano
ale tu nie ma ani wyposazenia ani silnika :mrgreen:

 

Ale przecież to indywidualna sprawa - dla Ciebie nie ma.

 

Ale, może ktoś przesiada się z Golfa IV bez klimy - i naprawdę jest to przepaść.

 

320d M47 naprawdę fajnie jedzie - a zakładając, że jak to zwykle w Pl bywa auto będzie jeździło po mieście to czego Ci tam jeszcze brakuje??? Xenona? Nawigacji? Pytam po co, chyba właśnie po to, by sąsiad widział duży wyświetlacz na desce

 

 

EDT. właśnie widzę, że zainteresowany przesiada się z S60 - więc szału faktycznie nie będzie :D

Opublikowano

Bronx_l zgadzam się z tobą w 100 procentach. Chce kupić coś do 35 tyś max silnik 163 konie jest dla mnie optymalny mapa na 195 koni i 400nm i mi wystarczy na razie. Nawigacja mi się nie podoba w tym modelu jest wrzucona na sile (wygląda jak drugie zegary). Właśnie nie kupuje dla znaczka i dla szpanu... Dla szpanu kupiłbym chevroleta camaro... Mam kolegę który mówi że jak BMW to tylko M bo reszta to takie sobie... Mam volvo s60 d5 i dla szpanu na pewno tej BMW nie kupuje. Chce spróbować napędu na tylna oś. Wole młodsze BMW e90 2.0d jak wypas 3,0d w e46... Proszę o ocenę egzemplarza a nie ocenę czy silnik za słaby czy za mocny... Znam ludzi co mówią że 3.0 tdi w A5 to żółw...

edoneil zapewniam Cię że przedstawicielem handlowym nie jestem, jakbym chciał emocje to bym kupił Audi TTRS 2.5 TFSI Quattro a nie BMW...

Opublikowano
Tobie ma się podobać, a nie forumowiczom :cool2: jakiego byś tu nie przedstawił auta to i tak komuś się nie spodoba :wink: no chyba że znajdziesz arcydrogi i cudownie wyposażony egzemplarz w DE :8) wtedy będzie poklask :wink:
Opublikowano
+ narzekanie, że za drogi bo odezwie się osoba przez tydzień nie zaglądająca na forum ............. "takie pieniądze za x-letni samochód .. w życiu hehe" i wszystko cały czas się kręci :P .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo w Polsce się BMW traktuje jako furę do szpanu. Na zachodzie BMW to po prostu dobry samochód, lepszy od innych i tyle. Jak ktoś nie potrzebuje wypasu to go to wali czy ma skóry, ksenon itd. Śmieszą mnie zawsze teksty, że bez ksenonu to bezsens, a w życiu z miasta nie wyjeżdżają i im ten ksenon potrzebny jest jak dziura w moście. To auto tanie nie jest, więc może trzyma się kupy. Na bank jest po dzwonie bo nawet sprzedający tego nie ukrywa. Zresztą BMW we Francji są równie drogie jak w Niemczech więc nikt tego w całości do Polski nie sprowadzi. Jak dobrze naprawiony i przebieg oryginalny to kupować. Tylko zacząłbym od wizyty w ASO i sprawdzenia przebiegu.
Opublikowano

Tyle, że z xenonem lepiej widać drogę ... bez porównania.Wychodząc z tego założenia po co komu diesel do miasta - też bez sensu porównianie.

Co do skór i innych ... e46 słabo wygląda na biedzie a e90 zalatuję koreą lub chinczykiem z takim jak wyżej wyposażeniem, tzn najuboższym - każdy może mieć swoje zdanie - ja akurat takie mam i tyle.

Poza tym bardziej od skór chyba większości zależy na zadbanych sportisize-ach.

Opublikowano
Mikan o gustach się nie dyskutuje więc temat zamknięty. Trochę mnie martwi że ciężko zobaczyć czy był bity jak dobrze zrobiony, a do tego w moim mieście nie ma salonu BMW więc ciężko przebieg sprawdzić ale podobno ma książkę... Dam go do serwisu Forda bo mam blisko i zobaczymy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To sprawdź przebieg telefonicznie albo emailem. Podaj przebieg auta i poproś tylko o stwierdzenie czy może być prawdziwy czy nie. W końcu trafisz na ludzkiego osobnika, który Ci pomoże i poda ostatni wpis.
Opublikowano

mmw dzięki za podpowiedź dodzwoniłem się do serwisu BMW Toruń i bez problemu mi powiedzieli że niestety żadnej wcześniejszej historii serwisowej nie mają tylko jakiś jeden odczyt z mniejszym przebiegiem ale nie są wstanie stwierdzić kiedy dokładnie był ten wpis. Także wpisu z większą ilością km nie ma w bazie BMW Polska. Fajnie że bez problemu pomagają, tylko nie podadzą dokładnego wskazania km. Dzisiaj jadę obejrzeć to powiem co i jak. Szkoda że srebrny...

 

 

Oglądałem i lipa... Cały prawy bok malowany + szpachla na błotniku. Z przodu jedna lampa 2008r jedna 2010r. Lampa z przodu i z tyłu dużo większe przerwy od karoserii niż strona lewa. Jeden kluczyk i brak książki. Dwumasa do wymiany i ciężko jedynka wchodzi. Poza tym dziwne piski z klimy... Mechanik sprawdził spód z kanału i stwierdził brak wycieków. Na plus bardzo zadbane wnętrze i w ogóle nie poniszczone.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mam miernik lakieru więc z blacharka sobie poradzę. Jeżeli będzie ok to dobra cena ? Ma skórzaną kierownice...

Z tym miernikiem lakieru to zależy jaki masz. Z tandetnym to uważaj, przejechałem się raz na czymś takim, miałem jakieś tanie badziewie i wydawało mi się, że wszystko jest ok. Niestety nie było. Dopiero później poczytałem opinie na necie i na tej podstawie kupiłem sprawdzony miernik od Prodig Tech. Mam nadzieję, że nie korzystasz z jakiegoś no name'a i unikniesz niespodzianek jakie mnie spotkały.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie. Dajcie spokój z tymi miernikami. Lepiej jechać z kimś kto ma pojęcie. Bez miernika widać co było robione. Powiem więcej, miernik ogłupia bo ludzie rezygnują z auta, które ma pomalowane kilka elementów a w rzeczywistości nic poważnego z nim się nie działo. Z kolei często kupią szrota, bo lakierek oryginalny albo elementy założone pod kolor.
Opublikowano

Drogiecauta robi sie pod miernik bo cała ekipa lowcowcokazji pokupili juz mierniki :mrgreen: i sa zadowoleni ze maja dobre odczyty a cwiara nowa siedzi az milo :cool2:

 

Ehh ten polski klient :mad2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.