Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, planuję przesiadkę z 5 serii na pierwszego w życiu X'a i zastanawiam się nad wyborem zawieszenia. Czy waszym zdaniem lepiej wziąć pakiet adaptacyjnego zawieszenie Comfort + Dynamic czy adaptacyjne zawieszenie sportowe M? Ktoś testował obie opcje i może je podsumować? Różnica w cenie jest naprawdę nieduża więc skupiam się głównie na właściwościach jezdnych obu typów.

Pozdrawiam,


Patgor

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mialem na testach - duzej roznicy nie wyczulem ale jesli chcesz miec komfort to celuj w pakiet adaptacyjnego zawieszenia Comfort + Dynamic
Opublikowano
Różnica w komforcie miedzy zawieszeniem comfort a M nie jest wielka w ustawieniu na comfort. Sam miałem taki dylemat czy wziąć comfort czy M zawias ale wybór wersji silnikowej rozstrzygnął sprawę. Jestem naprawdę bardzo zadowolony z pracy zawieszenia w trybie comfort i w sport jest swietnie. Dodatkowo mam zawieszenie dynamic i dla mnie nie ma lepszej opcji jak zawieszenie M + dynamic. Prowadzi się niesamowicie pewnie i lekko, nie ma żadnych przechylów, nie ma wrażenia ze się przewróci na zakręcie jak to jest np w Volvo. Jest niewrażliwy na wiatr i nie myszkuje na gorszej nawierzchni. Miałem okazje przetestowanie zastawy comfort + dynamic i tam już przechyły były nieco większe. Może to tylko wrażenie a może Kwestia wysokości zawieszenia-M jest chyba o 1cm niżej ale nie wiem na pewno.
Opublikowano
Czyli wychodzi na to, że nie warto pchać się w m pakiet skoro przy adaptive comfort + dynamic ma się i lepszy komfort i lepsze właściwości sportowe. Szkoda, wizualnie bardziej podoba mi się auto z m pakietem, ale nie dlatego kupuję autobus, by się na niego patrzeć :8)

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano
Panowie, planuję przesiadkę z 5 serii na pierwszego w życiu X'a i zastanawiam się nad wyborem zawieszenia. Czy waszym zdaniem lepiej wziąć pakiet adaptacyjnego zawieszenie Comfort + Dynamic czy adaptacyjne zawieszenie sportowe M? Ktoś testował obie opcje i może je podsumować? Różnica w cenie jest naprawdę nieduża więc skupiam się głównie na właściwościach jezdnych obu typów.

 

Ja po E53 gdzie miałem 19" koła + sportowe zawieszenie, gdzie komfort był ale tylko na równej drodze, e70 gdzie było ok ze względu na "balonowe" 18" wybrałem F15 na 19" i opcjonalnym komfortowym zawieszeniu. Muszę przyznać, że jest ok, fajnie się jeździ, wygodnie i komfortowo. Głównie używam ustawienia comfort, w sport irytuje mnie często skrzynia biegów, która wysoko kręci motor, ale w szczególności redukuje biegi bez potrzeby np. na trasie / autostradzie, przy prędkościach 180-200 redukuje bieg i nam się robią od razu okolice odcinki (ale da się to zmienić w ustawieniach).

 

Generalnie chciałem skonfigurować auto w M'pakiecie, podobał mi się kolor granatowy, którego normalnie wybrać nie można, ale bałem się mieszanych opon w połączeniu z zawieszeniem sportowym. Oczywiście przejechać się autem z tym zawieszeniem się nie dało, także wolałem nie ryzykować.

Opublikowano
Muszę przyznać, że jest ok, fajnie się jeździ, wygodnie i komfortowo. Głównie używam ustawienia comfort, w sport irytuje mnie często skrzynia biegów, która wysoko kręci motor, ale w szczególności redukuje biegi bez potrzeby np. na trasie /.

 

Ja za to często używam trybu sport z uwagi na zbyt komfortowe IMO zawieszenie w trybie Comfort, ale zmodyfikowalem sobie tryb Sport aby zmienił zawieszenie, ale nie silnik i teraz mam w tym ustawieniu sztywniejsze zawieszenie i normalny silnik, a jak potrzebuje zwawszy silnik to przedstawiam dźwignię w tryb M/S

Opublikowano
Panowie, planuję przesiadkę z 5 serii na pierwszego w życiu X'a i zastanawiam się nad wyborem zawieszenia. Czy waszym zdaniem lepiej wziąć pakiet adaptacyjnego zawieszenie Comfort + Dynamic czy adaptacyjne zawieszenie sportowe M? Ktoś testował obie opcje i może je podsumować? Różnica w cenie jest naprawdę nieduża więc skupiam się głównie na właściwościach jezdnych obu typów.

 

Ja po E53 gdzie miałem 19" koła + sportowe zawieszenie, gdzie komfort był ale tylko na równej drodze, e70 gdzie było ok ze względu na "balonowe" 18" wybrałem F15 na 19" i opcjonalnym komfortowym zawieszeniu. Muszę przyznać, że jest ok, fajnie się jeździ, wygodnie i komfortowo. Głównie używam ustawienia comfort, w sport irytuje mnie często skrzynia biegów, która wysoko kręci motor, ale w szczególności redukuje biegi bez potrzeby np. na trasie / autostradzie, przy prędkościach 180-200 redukuje bieg i nam się robią od razu okolice odcinki (ale da się to zmienić w ustawieniach).

 

Generalnie chciałem skonfigurować auto w M'pakiecie, podobał mi się kolor granatowy, którego normalnie wybrać nie można, ale bałem się mieszanych opon w połączeniu z zawieszeniem sportowym. Oczywiście przejechać się autem z tym zawieszeniem się nie dało, także wolałem nie ryzykować.

 

Mam dokładnie to czego szukasz; czyli 4.0D z M pakietem . Dodatkowo doposażyłem go właśnie w Pakiet Adaptacyjnego Zawieszenia Dynamic, czyli mam 2VF + 2VP.

Polecam takie rozwiązanie, choć to dodatkowe 16.000PLN ale naprawdę warto.

Opublikowano

Jednak zdecydowałem się na połączenie adaptacyjnego zawieszenia comfort i dynamic (2VM i 2VP) bo jednak większość czasu samochód będzie w ustawieniu komfortowym. Dodatkowo wziąłem sobie 20 calowe felgi 451 wiec raczej na pewno docenie 2VM :)

 

 

Pozdrawiam,

 

Patgor

Pozdrawiam,


Patgor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.