Skocz do zawartości

WĄTEK SPONSOROWANY E46 320d 330d CHIPTUNING PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wczoraj wgrałem programik od TC:), to co otrzymałem przeszło najśmielsze oczekiwania pięknie ciągnie od dołu, góry, wystarczy lekko nacisnąć na pedał gazu i już autko śmiało wyrywa do przodu. Byłem na analizatorze spalin wczystko jest ok. REWELACJA!!!!! każdemu polecam. Chociaż byłem nastawiony sceptycznie ale teraz nie żałuję. Wielkie dzięki i szacun dla TC :D
Opublikowano
Zrobiłem jakieś 2 tyś km po modzie od TC, zero problemów. Osiągi auta jak najbardziej na plus.
BMW E46 320D 2000r.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
JA CHCE TEGO MODA! ODEZWIJ SIE TC NA PRIV :D
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja już też około 5 tyś km i nic się nie stało, Tylko jak ktoś ma liche sprzęgło to niech się przygotuje na jego wymiane bo moc jest spora ja u siebie wymieniłem bo się ślizgało przy dobrym bucie ale było jeszcze ori a ma przelatane 320 tyś więc i tak by mnie to czekało . Dziś na A1 Gdańsk - Toruń 220 km/h i jeszcze mogłem ale za bardzo wiało :D Polecam nie ten samochód
Opublikowano
nowe sprzęgło ,nowy docisk ,nowa dwumasa, nowy samochód :D Następnym razem zrobię filmik i wrzuce
Opublikowano

przecież w M57N jest większa tarcza ....

poza tym będę musiał się rozejrzeć za jakimś customowym sprzęgłem bo już znalazłem większe wtryski :twisted: dedykowane do M47 ( tzn. końcówki ) starczają do 220 KM :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Dla wysilonych jednostek M47 bez problemu podejdzie kompletne sprzęgło z M47N (dwumas/docisk/tarcza/łożysko). Niestety tak jak napisałem wcześniej nie podejdzie tarcza sprzęgła z M57N ze względu na inny wieloklin wałka sprzęgłowego skrzyni. W M47N jest 10cio zębowy, w M57N 27mio zębowy. Można próbować z dociskiem z M57N, ale nie wiem jak to będzie grało z tą tarczą. Myślałem także nad przeróbką u Radzikowskiego tarczy M57N tak by wieloklinem spasowała pod Nasz 10cio zębowy wałek skrzyni biegów. Również spotkałem się z wydajniejszymi rozpylaczami. Na jakie ciśnienie wtrysku zmienisz charakterystykę docisku iglic rozpylaczy??
Opublikowano
Dla wysilonych jednostek M47 bez problemu podejdzie kompletne sprzęgło z M47N (dwumas/docisk/tarcza/łożysko).

 

Szkoda że nie wiedziałęm wcześniej bo mogłem załatwić sobie taniej cały komplet po lifcie no ale już po fakcie. A tak na marginesie nie weicie czy ktoś skupuje te dwumasy (oprócz złomu :D ) bo moja nie jest taka zła.

Opublikowano
Dla wysilonych jednostek M47 bez problemu podejdzie kompletne sprzęgło z M47N (dwumas/docisk/tarcza/łożysko). Niestety tak jak napisałem wcześniej nie podejdzie tarcza sprzęgła z M57N ze względu na inny wieloklin wałka sprzęgłowego skrzyni. W M47N jest 10cio zębowy, w M57N 27mio zębowy. Można próbować z dociskiem z M57N, ale nie wiem jak to będzie grało z tą tarczą. Myślałem także nad przeróbką u Radzikowskiego tarczy M57N tak by wieloklinem spasowała pod Nasz 10cio zębowy wałek skrzyni biegów. Również spotkałem się z wydajniejszymi rozpylaczami. Na jakie ciśnienie wtrysku zmienisz charakterystykę docisku iglic rozpylaczy??

To już wiem jaką dwumase kupię , miałem kupić tylko sam dwumas od m47 bo wcześniej zmienialem tylko kompletne sprzeglo ...

Ciekawi mnie jeszcze skrzynią od m47n 6 biegowa ...

Co do wtryskow to jeszcze nic nie wiem co i jak ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
To już wiem jaką dwumase kupię , miałem kupić tylko sam dwumas od m47 bo wcześniej zmienialem tylko kompletne sprzeglo

Jestem przekonany na 99,9%, że ten customowy komplet będzie pasował do M47.

 

Dwumas bez problemu powinien podejść bo średnice obydwu tj M47 i M47N (razem z wieńcem rozrusznika) są identyczne ok -/+ 290mm, więc nie trzeba z nim kombinować. Nie wiem jak ilość zębów wieńca, nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Liczba otworów jak i rozstaw są identyczne.

 

Docisk i łożysko osobiście brałbym z M57N, gdyż są zaprojektowane na wyższe przenoszenie Nm.

 

Tarcza ori z M47N lub VALEO (ze względu na wbudowane tłumiki drgań skrętnych tj 4 sztuki. Ori nie posiada tych sprężyn tłumiących) z 10cio zębowym wieloklinem wałka sprzęgłowego. Przeszukuję także sieć w poszukiwaniu tarczy z sześcioma tłumikami drgań 240mm (taką jak jest z M57N), ale niestety nic takiego nie znalazłem... jedynie 10cio zębowa z 6cioma sprężynami tłumiącymi z M42 (1.8is = 215mm) - więc ZDECYDOWANIE za mała. Oczywiście możesz zamontować cały komplet z M47N/M57.

 

Ciekawi mnie jeszcze skrzynią od m47n 6 biegowa

jeżeli tak to może brać skrzynkę z M57N razem ze sprzęgłem, której wieloklin 26cio (wcześniej się pomyliłem i podałem, że jest 27) zębowy podejdzie pod wzmocnioną tarczę 6cio sprężynową. Oczywiście dwumas MUSI pozostać z M47N ze względu na impulsy dla czujnika GMP.

 

EDIT:

TC sprawa wygląda tak, że nie ma tarczy sprzęgła od diesli ze średnicą 240mm/10zębów z tłumikami skrętnymi oprócz M57N, które jak już wcześniej napisałem nie pasuje ze względu na 26 zębaty wieloklin...ale jest tarcza od 2.5TDS 240mm/10 zębów z 4 tłumikami i tu jestem przekonany, że ta będzie najodpowiedniejsza do Naszych potrzeb.

 

PODSUMOWUJĄC:

dwumas M47N i tylko ten

tarcza M51D25 (TDS)

docisk M57N

łożysko M57N

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.