Skocz do zawartości

BMW X5 E53. 3.0 Diesel 2001 rok Skrzynia- Reduktor - automat


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Panowie mam pytanie mianowicie odnośne takiej sytuacji.Auto jeździło wszystko pięknie i nagle wielki hałas i STOP auto nie jedzie. Po postoju auta przy wrzuceniu biegu na 1 i puszczenia pedału hamulca auto nie rusza natomiast słychać głośne trzeszczenie ( przeraźliwe :shock:) Taka sama sytuacja występuje przy identycznych czynnościach z biegiem wstecznym ( dźwięk wydobywa się jakby z pod podłogi ) Dodam że silnik pracuje normalnie - nie jest to związane z pracą silnika. Albo reduktor albo skrzynia. Żadne kontrolki nie pokazują tego uszkodzenia.Na desce jest wszystko OK. Co sadzicie o tym. Co mogło się posypać ( tego problemu jeszcze nie przerabiałem na sobie ) Przyznam się że skrzynie już raz robiłem i reduktor też. Niemniej jednak nie miałem takich objawów przy żadnym z tych awarii auta.Wiec problem ten wraz z objawami jakie wystąpiły - nie jest mi w żaden sposób znany.Jeżeli temat poruszony prze zemnie jest już na forum przerobiony to najmocniej przepraszam ale nic nie mogę znaleźć z tymi objawami.
Opublikowano
Ok. Mam jeszcze jedno pytanie przed odprowadzeniem lawetą auta na warsztat który jak widzę musi być wyspecjalizowany w tego typu usterkach. Mianowicie [ kkx5 powiedz czy tego typu usterki jak opisałeś ciągną za sobą jakieś jeszcze uszkodzenia mechaniczne które po zerwaniu takiego frezu na wale mogą wypłynąć przy jego wyjęciu ] mianowicie chodzi mi o inne podzespoły. Co o tym sadzisz.Z góry dziękuje za podpowiedz. hmm zrobiłem skrzynie , zrobiłem już reduktor przy niej ( oj czego ja tam już przy niej nie zrobiłem ) A tu pyk i proszę jakaś Nowość mi tu wyskakuje której nie przerabiałem jeszcze na portfelu.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Zużycie kolego materiału.Nic nie jest wieczne.Swoje lata ma więc trzeba się liczyć z naprawami niektórych części jak i podzespołów.Tak to już jest ( jak wsiadłem w BMW w 2006 roku tak nie mogę z niego wysiąść ( i wcale nie chce )
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie nazwał bym tego zużyciem, to kolejny błąd konstrukcyjny bmw. Wałek na przód jest za krotki i za malo na frezy wchodzi...
Opublikowano
Nie mam żadnych foto bo nie robiłem ( nie prowadzę dokumentacji fotograficznej ) Ale ojciec Google jak wpiszesz sobie hasło ,, frezy na wale ,, powinien ci wszystko wytłumaczyć i zarazem pokazać parę fotografii.
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego takie coś pada? Możecie pokazac co Ci wogóle się rozleciało?

 

nic nowego , ten model tak ma :mad2:

 

Front Driveshaft Pics

 

http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/x5-e53-forum/77562-front-driveshaft-pics.html

 

BMW X5 FRONT DRIVE SHAFT REPAIR 2000 TO 2006- 562 3917011

 

 

BMW X5 FRONT DRIVE SHAFT REPAIR KIT 2 INCHES longer 562 3917011

 

Pozdrawiam Andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.