Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie ten zaniżony przebieg może wskazywać na postój. Szyba może być inna, bo chyba przy strzale poduszki pasażera jej osłona uderza w szybę i ją zbija. Mam rację?

 

mmw f10 bez ksenów jest przecież rzadko spotykany, nie wiem o co Ci chodzi :)

 

Co do spalania to u mnie w trybie 50/50 mam 8.6-8.8l przy normalnej jeździe, w sumie dobry wynik.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie przesadzajcie, że jak wymieniona szyba to od razu musiał być jakiś strzał :mad2: :mad2:

Robiąc takie przebiegi, chyba nie trudno oberwać jakimś kamieniem na naszych drogach.

Opublikowano
To jak sprawdzić ten lakier bo ten czujnik nie wykrywa nic.

 

Kupić czujnik, który będzie mierzył aluminium.

 

Pamiętaj, że można tak polakierować auto, że czujnikiem nie dojdziesz co i jak, nie mówię już o elementach pod kolor, których akurat do f10 jest sporo, bo jeszcze "są w cenie".

 

Także żaden czujnik nie zastąpi dobrego oka blacharza lub lakiernika.

Opublikowano
Ok dzięki z tym autem daje siana.. Może ktoś pomoże znaleźć mi inne??. Kolor i wyposarzenie podobne to było by super i moga byc tez niemcy..
Opublikowano

Nie zauważyłeś, że większość F10-tek z tego rocznika stoi średnio o ok. 20-30tys. zł drożej ?

 

Jeśli chcesz kupić za 100 to szukaj 2.0d z 10-11r.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak. I te wszystkie diesele jeżdżące po W-wie mają popsute DPFy co 20 tys. km. :duh: Ludzie, dajcie już spokój z tymi wymysłami. Jak się boisz, to jedź co 10 tys. km na wypalenie filtra do serwisu i po sprawie. 520d spali Ci w ciasnym mieście 10 litrów, a 528i 15 litrów. Jak ktoś sporo jeździ to czuć różnicę w kieszeni.
Opublikowano

Czy byłeś to auto oglądać w Zawierciu (pomimo napisanego w ogł Sosnowiec)?

 

Jeśli tak to znajomy od tego handlarza kupił auto i na ASO nic nie wyszło oprócz malowanych drzwi i błotnika (co sprawdziliśmy wcześniej) i też ori przebieg był, nie żebym bronił, ale wspominam po prostu bo skojarzyłem zdjęcia, opis (zawsze jest info o niespotykanej wersji :mrgreen: pewnie kopiuj wklej i dlatego tak jest) i miejscowość.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No. Kupujesz za 18 koła Euro i masz w Polsce z opłatami i transportem za 80 tys zł. :) Tanioszka. :)
Opublikowano
ale w tym jest problem ze to auto jest juz w polsce tydzien temu je ogladalem... w pon znalazlem je w niemczech na ogloszeniu za 22,3 tys euro a dzisaj jest za 18, po co ktos je dodaje jak jest juz w polsce???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdyby nie ta ostatnia zmiana ceny to można by pomyśleć, że sprzedający po prostu nie usunął ogłoszenia. A tak to zagadka. :) Myślę, że szkoda na to czasu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale kto to auto kupi za 100 tys, zł nawet???? Ja za tyle ostatnio diesela sprzedałem z tego samego rocznika i z podobnym przebiegiem. Bezwypadek, przebieg udokumentowany i lepiej wyposażony. F10 tanieją i to naturalne.
Opublikowano
Niby tak. Tylko z dieslem jest wybór większy i cena mniejsza automatycznie. Znacie jakieś zagraniczne strony gdzie można szukać aut ? Oprócz mobile.de itd
Opublikowano
Ale kto to auto kupi za 100 tys, zł nawet???? Ja za tyle ostatnio diesela sprzedałem z tego samego rocznika i z podobnym przebiegiem. Bezwypadek, przebieg udokumentowany i lepiej wyposażony. F10 tanieją i to naturalne.

 

Sądzisz, że cena tego samochodu jest zbyt wysoka? Chyba żartujesz...109tyś za 528 z mocno średnim wyposażeniem to i tak tanio. Jaki jest jego stan to już inna sprawa, ale cena niska jak na ten rocznik.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Moderatorzy
Opublikowano

Niestety ale benzyny są w Polsce tańsze do diesli.

Powodem jest brak zainteresowania takim silnikiem.

Opublikowano
Ciekawe dlaczego :D Nieważne dlaczgo :mrgreen: Benzyna nie klekocze, a powinna :D Teraz cała Polska dieslem stoi. Kto nie ma diesla, to jest frajer, kto ma benzynę, nie powinien nawet się odzywać. :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale kto to auto kupi za 100 tys, zł nawet???? Ja za tyle ostatnio diesela sprzedałem z tego samego rocznika i z podobnym przebiegiem. Bezwypadek, przebieg udokumentowany i lepiej wyposażony. F10 tanieją i to naturalne.

 

Sądzisz, że cena tego samochodu jest zbyt wysoka? Chyba żartujesz...109tyś za 528 z mocno średnim wyposażeniem to i tak tanio. Jaki jest jego stan to już inna sprawa, ale cena niska jak na ten rocznik.

 

Wiesz co. Jakoś mi w głowie utkwiło, że to 2010 był rocznik. Jak na 2012 to faktycznie trochę tanio, aczkolwiek jednak tu przebieg odgrywa dużą rolę, a ciężko znaleźć kogoś, kto chce kupić 2 letnie auto z takim przebiegiem u nas, a co dopiero w Niemczech. Tam takie auto nie istnieje już dla rynku wewnętrznego.

Opublikowano
Polacy kupowali diesle na potęgę, bo mentalnie w sprawach samochodów byli w latach 90. Teraz chyba w wynikach sprzedaży benzynka przegania diesla także popularność jakaś jest. Poza tym ceny takiego F10 528i w porównaniu z 520d z tego samego rocznika są wyższe. Co prawda silnik droższy, ale gdyby na benzynę nie było zainteresowania to ten model nie trzymałby ceny.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.