Skocz do zawartości

zmiana silnika z M54B30 na M52B28TU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. A więc tak silnik wstawiony skrzynka po piwie pusta ,zapalił na strzała odczucia po przejechaniu 200 km tak jak bym wsiadł do innego auta .Wiem że zaraz usłyszę że nigdy nie jeździłem zdrowym m54 ale jeździłem zdrowym m57n i raczej mu bliżej do tego drugiego. Najwięcej jestem zadowolony z lepszego dołu praktycznie na 5-biegu od 60 km i1000 obrotów czuć że auto lekko ciągnie wcześniej od razu redukcja . Nie twierdzę że przybyło mu koni ale na 100 procent mam lepszą frajdę z jazdy, i nie muszę tyle wajchować i kręcić obrotów.Spalania jeszcze nie znam jak trochę pojeżdżę dam znać i jak znajdę czas podjadę do Wrocka na hamownię ( dzwoniłem 150 zł ) sprawdzę jak jest naprawdę,i temat będzie zakończony.Pozdrawiam . Ps. Dla tych co nie czytają całego tematu przypominam że cały czas piszę o e39 525i 192km do którego wstawiłem goły słupek silnika m52b28tu 193km ,cały osprzęt wraz kompem i kolektorami został z m54.
Opublikowano
Tak, jak przypuszczałem. Zgodnie z prawami fizyki powinieneś mieć lepszą charakterystykę silnika, niż seryjne M52B28TU z własnym osprzętem, a na pewno lepszy dół. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.