Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie sorry z to że chwile mnie nie było, macie rację wymieniajcie uszczelniacze zaworowe one są główną przyczyną kopcenia na biało i niebiesko i sporych ubytków oleju, ale odma też ją też warto wymienić u mnie nie dość że była zasyfiona to jeszcze wszystkie węże były popękane
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Hej, pytanko odnośnie odmy/separatora oleju. Otóż planuję wymienić, ale sa dwie opcje tańsza i droższa dla samochodów z "zimnych krajów". Czy nasz kraj jest zimny? Trochę mogliby napisać konkretniej jaka temperatura wymaga tej droższej odmy a tak to można sobie zgadywać. Polska raczej zbyt ciepła nie jest ale nie jest to tez i syberia. Co radzicie kupić i co Wy kupowaliście?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
ja kupiłem chyba tą droższą bo przewody były w takiej otulinie z pianki, koszt tej droższej to 200 euro z 3 wężami ASO BMW i ja na Twoim miejscu kupił bym tą droższą :D
Opublikowano
ja na Twoim miejscu kupił bym tą droższą :D

No ale jaki powód żeby brac droższą? I czym one sie różnią że aż taka różnica w cenie??? :duh:

Opublikowano
a tak zapytam jak już temat odmy, czy 2,0i 170KM ma problemy z odmą? mój ma przebieg 200tyś ale tylko 4 lata, 2011, oleju nie bierze, wycieków brak.
Opublikowano

Wymieniłem u siebie odmę,węże były okej,natomiast odma była tak zaje...,że głowa mała. Wyeliminowałem wycieki z pod vacu,uszczelniłem pokrywę zaworów i podstawę filtra oleju.

Ale niestety problem pozostał,nadal wcina 0,7-0,8 na 1000km oleju :(

Pozostaje mi chyba wymienić uszczelniacze zaworowe,oby tylko to było powodem ubytków oleju.Mam nadzieję,że to nie pierścienie itd...;/

 

schizim123

 

Jeżeli nie masz wycieków,nie kopci itd to znaczy,że odma jest okej.Natomiast zalecana wymiana tego urządzonka to chyba co 100tyś km,moim zdaniem warto to zrobić,lepiej zapobiegać.

Opublikowano
A dlaczego nie można po prostu tej odmy wyczyścić tylko od razu kupować nową? Czym różni się nowa od idealnie wyczyszczonej benzyną? Tak samo przewody jeśli nie są popękane lub sparciałe to też można wyczyścić chyba, nie? Zastanawiam się bo troche drogi jest taki komplecik odma plus przewody a jeszcze ta zimowa to już całkiem w ciul kasy.
Opublikowano
ano możesz próbować czyścić, le możesz mieć spękane węże albo malutką dziurkę w membranie której nawet nie zauważysz i co?? Zrobisz jak chcesz j polecam wymanę :D
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

 

Dwa miesiące mijają i około 1500 km od wymiany uszczelniaczy i póki co zero ubytku oleju :D Myślę że to była główna przyczyna.

 

Polecam M technik w Katowicach, dobra cena i sprawdzona jakość.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
to super, to na pewno jest główna przyczyna brania oleju, u mnie minęło już 9 tyś km i też żadnego ubytku, a nie raz zasuwam i po 220km\h po autostradzie w nocy i go kręce jak jest rozgrzany do 6000 obrotòw :D :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.