Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Mam pytanie i wielką prośbę. Kupiłem w tydzień temu e87 1,8i w automacie, przed zakupem wybrałem się do salonu sprawdzić auto. Wyniki były bardzo dobre, po zakupie oddałem auto do mechanika na wymianę oleju klocków i łącznika stabilizatora ( po lewej stronie),dziś podczas ruszania w lewo ( maksymalny skręt kół) usłyszałem dziwne pukanie "tuk tuk" tak jakby przegub. Wiem że te auta ich nie posiadają więc zastanawiam się co to może być ? auto było u dwóch mechaników i żaden z nich tego nie wykrył.

Czy mogę prosić o informację na co zwrócić uwagę ????

Będę bardzo wdzięczny

Pozdrawiam

Opublikowano
zmien mechanika, sprawdz gorne łożysko amortyzatora. Kręć kołami w prawo-lewo, a niech inna osoba trzyma sprężynę i patrzy czy ona przydkiem nie strzela (skacze). Chyba, że jakaś część jest nie dokręcona.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
mam tez podobna przypadlosc jest pojedyncze lekkie stukniecie jak jade do tyłu ze skreconymi kolami wcisne hamulec i rusze do przodu 1/10 lub 15 razy slychac takie stukniecie..... na podnosniku lewarku stacji diagnostycznej nic..... nie ma szans tego wykryc... rowniez podejrzewam lozysko gorne.... ew klocki w zacisku.. zmienie sprezyny dociskowe w zacisku podczas zmiany kół na zimowe i dam znac.....
Opublikowano
u mnie bylo to samo :) z racji wieku auta zdecydowalem sie na kompletna wymiane wszystkich elementow w tylnym zawieszeniu (no prawie wszystkich). Dodam, ze problem pojawil sie nagle po powrocie z wakacji (2500km drogi dosyc obciazonym autem). Aby byc pewnym, ktory element powodowal stuki musialbyc po kolei wymieniac i skladac, a to troche czasu by zajelo :)
Opublikowano
u mnie to pojedyncze stukniecie ewidentnie z przodu...lewe kolo .. narazie bywa i tydzien spokoju czasem 1 raz w tyg ale cos to jest...
Opublikowano
zmien mechanika, sprawdz gorne łożysko amortyzatora. Kręć kołami w prawo-lewo, a niech inna osoba trzyma sprężynę i patrzy czy ona przydkiem nie strzela (skacze). Chyba, że jakaś część jest nie dokręcona.

Witam,

 

dzis odebrałem auto, okazało się że wulkanizator wyważając koła w złym miejscu przykleił blaszkę, w skrajnym momencie uderzała o drążek. dziękuję za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.