Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Proszę wszystkich o pomoc bo ja już zaczynam się poddawać w walce z moim filtrem DPF.

Około miesiąc temu wyskoczył magiczny komunikat o błędzie na ekranie. Kupiłem kabelek i pobrałem inpę oraz disa. Błędy inpy to 480A, 481A, 4D00, 43E2 czyli filtr zapchany, przepustnica nie działa. Kupiona nowa, oryginalna, zamontowana. Na deser okazało się, że termostaty padły i auto nie osiągało temperatury. Oczywiście kupione oba i wymienione. Temperatura 90+-2 czyli świetnie.

 

Mimo spełnienia wszytkich warunków dopalania przez DISa cały czas „regeneration enable ALE not active”.

 

Myślałem, żę to może wina mojego DISa dlatego pojechałem do „specjalistów”. Próbowaliśmy wykonać wymuszone dopalenie urządzeniem SNAP ON oraz BOSCH. W obu przypadkach identyczna sytuacja jak z moim DISem- enable, not active.

 

Ciśnienie jakie pokazuje DIS na wolnych obrotach przed filtrem to ok. 60mbar.

 

Ratujcie poradą co jeszcze może być bo ja już nie mam pomysłów.

 

 

:search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:

Opublikowano
musisz go wyjac i wyszczyscic, wypalic, wymyc kercherem. nie wymusisz mu wypalania jezeli so bledy 480a i 481a. 60mbar na wolnych obrotach to za duzo - ja mam po recznym czyszczeniu 11,9 na max. 35 mbar. wlasnie to przerabialem z moim DPF.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.