Skocz do zawartości

Xenony - po raz xxxx


MistrzProstej

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie serdecznie,

temat wałkowany był miliony razy, zawsze znajdowali się zwolennicy i przeciwnicy takiej modyfikacji. Nie chcę dywagować na tematy bezpieczeństwa, tudzież wyglądu i "samoróbki".

Mam e87 po liftingu oczywiście bez xenonów. Chciałbym założyć na razie same lampy bez poziomowania i czyszczenia. Nie mogłem nigdzie znaleźć inforamcji czy przed liftowe pasują do wersji po lifcie i co należy dokładnie kupić żeby takową modyfikację dokonać.

Czy wystarczy kupić xenony, podłączyć, zmieć Footmodull, czy jakoś tak i włącznik i będzie to działaś? Trzeba programować? Czy kostki od normalnych świateł pasują do xenonów.

Proszę pomóżcie jestem nowy i nie za bardzo rozumiem schematy elektryczne.

Dzięki wielkie za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

A dlaczego chcesz zakładać przedliftowe lampy do poliftowego auta? :)

Po pierwsze z opisu twojego profilu widzę, że masz bmw serii 3 - to jest forum serii 1! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Co do reszty.. nie mam pojęcia ;) Nie wiem co to jest footmodule, ale oczywiście oprócz samego ksenonu (rozumiem, że masz na myśli całą lampę) potrzebujesz przetwornik - ale to jest oczywiste. Co do mniej oczywistych rzeczy, takich jak sterownik to nie chcę wprowadzać w błąd, ale pewnie też go będziesz musiał zmienić i na 90% konieczne będzie programowanie (nie zależnie od tego, czy wymagana jest zmiana sterownika).

A co do samej zmiany - szukaj LCI. Będziesz potem żałował, że założyłeś pre-LCI - wszyscy chcą mieć polift (nawet Ci co mają ksenon w pre-LCI, zmieniają na LCI). A już tym bardziej jak masz poliftowe auto. Wiąże się to z jedną rzeczą - ringi do jazdy dziennej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Ringi do dziennej oraz DUŻO lepszą optyką soczewki co przekłada się na DUŻo większą ilość światła na drodze :cool2:

 

Potrzebujesz w zależności od konwersji jaką chcesz wykonać :

 

1. Same światła

 

a. Kompletne lampy poliftowe ksenonowe

b. Przerobienie wiązki elektrycznej

c. Programowanie i kodowanie modułu świateł

 

2. Kompletna instalacja

 

a+b+c+

d. Czujniki poziomowania lamp

e. kompletna wiązka doposażeniowa

f. Czujnik nasłonecznienia ( jeżeli nie masz)

g. Moduł świateł FRM3 XE

 

 

Różnica w cenie to około 100% ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam,

Panowie co byście mi doradzili, planuje również wymienić lampy na ksenonowe. Auto jedynka z 2010r i tu pytanie: które lampy wybrać, z tego co widzialem na allegro, to sa dostepne:

- biksenony

- biksenony skrętne

- ksenony skrętne

 

Czy kupic lampy kompletne ( z żarnikami i przetfornicami ) czy lampy gołe i osobno resztę?

 

I jeszcze jedno pytanie, który moduł pasuje do ktorych lamp?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.