Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. problem polega na tym, ze samochod raz dymi raz nie, nie znalazlem zadnej zaleznosci. Odma była przepłukana, przewody wymienione. W M52 z wyjeciem odmy jest sporo zachodu i nie chce tego ruszać na darmo. Jesli ktos spodkal sie z takim problemem byl bym wdzieczny za sugestie.
Opublikowano
A czy przez odme może być efekt ,,turbo dziury,, ponieważ silnik jest przymulony do jakiś 3-3,5tys obrotów. Drugi problem to dziwny dźwięk cos jak by chuczenie łożysk z okolicy przepustnicy. Dźwięk sporo ustaje jak dodam leciutko gazu. Czy to również może być odma??
Opublikowano
Odma wydaje różne dziwne dźwięki. Nikt na 100% nie powie że to ona. Jak ponad 3-4 lata nie była wymieniana i tak musisz ją wymienić. Chyba że wolisz dymiące i pijące olej auto co nie wygląda fajnie szczególnie jak jedzie siódemka.
Opublikowano
,,przez 3-4lata nic nie było wymieniane..." w moim egzemplarzu poza olejem w silniku i filtrami nic nie było wymieniane od nowości, co się nie dotkne to wszędzie oryginał BMW i data produkcji 95r i najlepsze jest to ze owszem na wykończeniu są podzespoły ale jednak prawie 20lat wytrzymały :D .Ori odma dość droga porównując ceny do podrubek które można nabyć juz za 70zl gdzie ori kosztuje 300zl no ale tyle juz w nią wpakowalem ze i ten koszt jakoś przelkne.
Opublikowano
A zamiennik febi będzie dobry? Bardzo dobre mam doświadczenie z ta firma ale jeśli chodzi o zawieszenie, a jakie odmy produkują to nie mam pojecia .
Opublikowano (edytowane)
A czy przez odme może być efekt ,,turbo dziury,, ponieważ silnik jest przymulony do jakiś 3-3,5tys obrotów. Drugi problem to dziwny dźwięk cos jak by chuczenie łożysk z okolicy przepustnicy. Dźwięk sporo ustaje jak dodam leciutko gazu. Czy to również może być odma??

Masz na myśli głośny syk z kolektora dolotowego? Ten typ tak ma po prostu :) Drugi oddech od 3-3,5 tys obrotów, to charakterystyka m52 :) Kopcenie może powodować wiele czynników. Odma, lambda, uszczelniacze zaworów, pierścienie... Odme możesz sprawdzić np. odkręcając korek oleju przy odpalonym silniku. Jak nie zauważysz zmiany w jego pracy, to jest raczej do wymiany. Tylko jak już wymieniać, to komplet z wężami. Tak, febi będzie ok

Edytowane przez HugoEmPe

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

Kup orginalna odmę i nie wydziwiaj. Odme powinno wymieniac sie co 2-3 wymaien oleju.

Lambdy i szczelnosc dolotu do sprawdzenia potem, szklanki czy pierscienie to juz ostatecznosc - w M52 są jednak trwałe... koniecznie zacząć trzeba od odmy, najlepiej org. BMW.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.