Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie

Otóż po wieloletnich przymiarkach w końcu stałem się szczęśliwym posiadaczem BMW ! Piękna, duża i szybka 5er Touring ;)

Jestem mega zadowolony z zakupu i póki co nie mogę się nacieszyć. Bumka wymaga trochę nakładów finansowych, aby spełnić moje wysublimowane oczekiwania wizualne ;) ale co najważniejsze technicznie 100% OK!

 

Udało się rozkodować VIN wreszcie

Wyposażenie

 

Dane pojazdu

Art.

Wartość

Numer podwozia WBAPX91060CU59963

Kod typu PX91

Typ 535D (EUR)

Typoszereg E E61 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57Y

Pojemność skokowa 3.00

Moc 210

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor PLATINGRAU METALLIC (A68)

Tapicerka STOFF-/LEDERK. REFLEX/ANTHRAZIT (FLAT)

Data prod. 2007-10-16

Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4BYA EDELHOLZAUSF.BAMBUS MASER ANTHRAZIT Wer. z drewna szlach. bambus antracyt

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S2HGA LM RAEDER RADIALSP. 244 Obr. BMW, st. le. spr. rad. 244

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

kilka fotek

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20141003_154339.jpg

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20141003_154355.jpg

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20141003_154427.jpg

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20141003_161247.jpg

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20141003_161335.jpg

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20141003_161419.jpg

 

Za jakiś czas wrzucę fotki wnętrza i więcej info

 

Pozdrawiam BMWmaniaków

Edytowane przez frisky
Opublikowano

dziękuję dziękuję :)

dziś postaram się wrzucić fotki wnętrza

może przy okazji ktoś powie czemu dane logowania z forum o rozkodowaniu VIN do portalu BMW nie działają już

co do modyfikacji, to planuję M pakiet, przyciemnione szyby, malowanie felg na połyskującą czerń i być może obszycie deski rozdzielczej skórą

na pierwszy ogień pójdą chyba szyby i felgi ;)

Opublikowano
Przyjemny kombiaczek :-) Z tymi felgami w czern to się poważnie zastanów... bo ta 18stka automatycznie optycznie stanie się 17tką. Chyba że zakitujesz jakąś sensowną 19-20tkę. Mpakiet i czarne szyby to absulutnie dobry kierunek :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie maluj felg na czarno :nienie:

Bedzie wyglądać jak na 16".!!!!

Opublikowano

chyba macie rację z tymi felgami, wygląda na to, że muszę pozostać przy srebrnych, bo założenie 19 nie wchodzi w grę na naszych drogach

narazie zajmę się szybami, zastanawiam się tylko czy zostawić listwy wokół szyb chromowane czy zmienić na czarne...

przypomniałem sobie, że miałem wstawić zdjęcia wnętrza, ale jako, że już późno to kiepsko wyszły

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20141008_182949_LLS.jpg

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20141008_183041_LLS.jpg

 

przy okazji zastanawiam się nad polerowaniem reflektorów, bo są strasznie zmatowione i mają dużo odprysków, ale słyszałem na ten temat różne opinie

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20141008_183405.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

pierwsza modyfikacja samochodu dokonana - przyciemnianie szyb

wszystkie (oczywiście oprócz czołowej) na ten sam odcień

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20141022_171032.jpg

 

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20141022_175222_LLS.jpg

 

przy okazji - zastanawiam się nad felgami w rozmiarze 19" lub 20" na przyszły sezon

wpadło mi w oko coś takiego: http://www.autoalloys.com/image/cache/data/customergallery/bmw/5series/bluee6019zitoboston3913-800x600.jpg

ale myślałem też o klasycznych pająkach z m pakietu

doradźcie coś i powiedzcie jak to jest z czujnikami ciśnienia w nieoryginalnych felgach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
E60 nie ma czujników w felgach.Dane są zbierane z czujników abs i prędkości poszczególnych kół,jeżeli się nie myle.Jak Cię niebiescy zatrzymają,będziesz rwał tą folie. :(
Opublikowano
Nie maluj felg na czarno :nienie:

Bedzie wyglądać jak na 16".!!!!

U mnie tak nie wyglądają :duh:

Może dlatego że to e90 :)

Opublikowano

kolejna (najlepsza ;) ) modyfikacja została dokonana w mojej Bunii

a oto jej efekt:

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/IMG_33720182172576.jpeg

Opublikowano

(aktualizacja) udało się rozkodować VIN

tylko remap, po zimie wymienię intercooler na większy

różnica jest diametralna i wyraźnie odczuwalna, szatan na drodze :)

niedawno zmieniłem nerki na czarne i zamierzam led markery włożyć na dniach, jak będzie gotowe, to wrzucę zdjęcia

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

DPFa nie ma :wink:

koszta zgodne z tymi w przypiętym temacie o chiptuningu więc chyba mogę powiedzieć - 1200 + 400 za wycięcie DPF

spalanie nie wzrosło w ogóle, ostatnio jeżdżę ekonomicznie pół na pół w mieście i po trasie, i spalanie średnie wychodzi mi 7,8 L

za to osiągi :D - w trybie DS na dobrych letnich oponach i dobrej nawierzchni od 0 do 100 wyszło mi równe 5s, a co do maxa (na niemieckiej autostradzie) to zamyka licznik (260) i rozpędza się dalej więc cięzko określić

Opublikowano

a jak mierzyles to przyspieszenie?

 

do tego dobry jest soft aDyno na androida/jest ich wiecej ale ja znam ten (pewnie na jabuszka tez sa podobne softy) - w teorii powinno to dzialac jak kiedys popularne gtech-y

pytam bo licznik zawyza troche

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

niestety czas mierzyłem stoperem patrząc na licznik więc to nie jest bardzo dokładny pomiar

sprawdzałem za pomocą GPS i licznik przekłamuje dokładnie o 5% więc przy 200 na liczniku prędkość realna wynosi ~190

należałoby zatem dodać do czasu 5s jakieś ułamki sekund, ale z drugiej strony lepszy ode mnie kierowca na lepszych i rozgrzanych oponach, z niemal suchym bakiem zamiast pełnego, mógłby wycisnąć lepszy czas ;)

  • 1 rok później...
Opublikowano

witam serdecznie wszystkich forumowiczów po długiej przerwie :)

chciałbym nieco odświeżyć temat wstawiając fotki mojej buni na nowych felgach BBS RS GT 20" i oponach Nexen N'Fera SU1

co do folii na szybach, to tak jak ktoś tu przewidział, musiałem zdjąć po spotkaniu z oficerami...

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20160821_132438%20Kopiowanie.jpg

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20160821_132540%20Kopiowanie.jpg

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20160821_132635%20Kopiowanie.jpg

http://i203.photobucket.com/albums/aa106/friskyyyy/20160821_132500%20Kopiowanie.jpg

Opublikowano
ładna fela,ale pewnie zawiecha po tyłku dostaje na takim profilu,ale wygląd ponad wszystko :cool2:
Opublikowano

dzięki,

wcześniej miałem continental w rozmiarze 255/35/20 przód i 285/30/20 tył i była tragedia zarówno na koleinach (potrafiło wyrwać kierownicę jeśli się trzymało za lekko i tylko jedną ręką) jak i na dziurach. Nie mówiąc już o tym, że na większych nierównościach opona obcierała o nadkole :cry: . Teraz mam założone Nexeny N'Fera SU1 w rozmiarach 225/35/20 przód oraz 255/35/20 tył i różnica jest kolosalna - kolein nie odczuwam zupełnie, a komfort resorowania jest jakbym miał 2 cale mniejszą felgę. Z pewnością te opony są z jakiejś bardziej miękkiej mieszanki no i mniejsza szerokość opon też zrobiła swoje. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.