Skocz do zawartości

Bmw e46 2002 Nie odpala Blad 27a4 interface dme-ews


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z odpaleniem mojego BMW. Sytuacja wyglada nastepujaco INPA pokazuje blad 27a4 interface dme-ews czyli problem z immo. Pierwsze pytanie czy uszkodzenie kluczyka wplyw na odpalenie. wrzucam zdjecie z kluczykiem strzaleczka zaznaczone ktory rezystorek sie urwal.LINK : http://zapodaj.net/47980d9584a68.jpg.html Jesli nie gdzie szukac przyczyny
Opublikowano
A nie masz drugiego kluczyka ? bo na pierwszy żut oka to na tym nie odpalisz, ale do naprawienia a jak nie to nowy za około 600 zł

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Nie mam kupilem z jednym. Czyli moze byc to wina tego rezystorka?. Jutro bede jechal to wlutowac. Rozrusznika nie sprawdzialem bo odrazu podpielem pod INPE i jest ewidentny blad immo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chodziło mi o to, czy gdy próbujesz odpalić, to kręci rozrusznik czy nie? Jak nie, to szukaj ratunku z nowym kluczykiem, lub reanimuj stary. Jak nie działa immo, to właśnie podczas odpalanie nie kręci rozrusznik.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Nie rozrusznik nie kreci. Dlatego podejrzewam ten kluczyk. Tylko ze dzwonilem do specjalisty tu u mnie dodam jestem w irlandi i gosciu powiedzial ze nawet jak sie cos tam urwal nie powinno miec w tym kluczyku wplywu na immo bo jest niby jakos osobno. Tylko z tego co ja widze to immo jest wlutowane w uklad a ten rezystorek co jest urwany idze do anteny tak wynika ze schematu http://zapodaj.net/8d33a97384a25.jpg.html teraz pytanie czy on czy ja mam racje:P jesli on gdzie szukac dalej. Dodam ze w tym momencie nie moge zrobic synchronizacji kluczyki w INPA wyskakuje jakis blad:/
Opublikowano
Kluczyk zlutowany auto dalej nie odpala. INPA pokazuje blad 27A4 EWS3.3 Schnittstelle EWS-DME do tego nie moge zrobic synchronizacji kluczyka wyskakuje mi "apicheckjobstatus: job-status error [Error_ECU_REJECTED instead of [okey]!" ktos ma jakis pomysl co robic dalej?
Opublikowano

U mnie na jednym kluczyku jest to samo kontrolki się palą , ale auto nie kręci .

 

Po dyskusji z pewnym użytkownikiem dowiedziałem się , że trzeba dorobić nowy transporder co wiąże się wyciąganiem ews i innej możliwości nie ma .

Więc jesli ktoś Ci coś tam polutowal to bez wyciągania ews to to nie ma prawa działać.

 

Podkreślam , że opieram się na wypowiedzi jednego z użytkowników tego forum , a nie własnej wiedzy.

Opublikowano
Nie sprawdzalem gdzie moge znalesc ews?? Od czujnika moze wylalac blad ews??

 

Może wywalać błąd.

Ews znajduje się po lewej stronie kierownicy za schowkiem na suficie,

jeśli na kablu od pinu 1 po zapłonie masz podawane napięcie oznacza że kluczyk jest dobry i nie musisz nic dorabiać.

Opublikowano
Sprawdzilem napiecie na 1 pinie troche domowym sposobem bo nie mam probowki (Czyli 2 kabelki i mala zaroweczka jeden w pin 1 drugi do masy) i zaroweczka sie nie swieci brak napiecia. Wychodzilo by na to ze kluczyk?? teraz 2 pytanie czy uda mi sie zaprogramowac kluczyk na nowo czyms takim http://www.cardiag.co.uk/bmw-ews-editor-version-320-2078.html. Wole wydac 60 euro i miec sprzet na zapas niz kupic nowy kluczyk ktory pewnie kosztuje 150-200 euro
Opublikowano
Nie mam miernika niestety:/ ale sprobuje cos zalatwic mogl bys mi opisac jak to zrobic. Czytalem cos jeszcze o jakis bezpieczniku pod dywanem pasazera wiesz cos o tym??
Opublikowano (edytowane)

Pierścień z uzwojeniem przy stacyjce jest połączony dwoma przewodami z ews na pinie 5 i 12.

Na pierścieniu jak zmierzysz miernikiem powinno być zwarcie.

No i musisz sprawdzić czy przewody od do nie są przerwane.

 

O bezpiecznikach w schowku nie piszę bo to w pierwszej kolejności sprawdziłeś, prawda?

 

edit:

dookoła stacyjki jest tylko jeden pierścień, czarna obudowa.

Edytowane przez krzysiek80r
Opublikowano
Tak bezpieczniki w schowku sprawdzone. Ale ktos gdzies na jakims forum pisal ze mial podobne objawy i u niego to byl jakis bezpiecznik pod dywanikiem pasazera. Pierscien z uzwojeniem tzn Antena od ews?? czy chodzi ci o jakis inny pierscien?
Opublikowano (edytowane)
Nic nie pstryka dzis do tego zaczely sie swiecic tylnie swiatla. po przekreceniou na zaplon dziwne dzwieki spod konsolety i silnika zreszta wrzuce filmik za 20 minut Edytowane przez BlaJMaN

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.