Skocz do zawartości

E39 520i problem z napięciem (chyba)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
rano wszystko było ok, ale po około godzinnym postoju, kiedy chciałem go odpalić ponownie, zaczął się dziwnie zachowywać. po przekręceniu kluczyka na zapłon przygasły zegary, usłyszałem jakieś syknięcie z okolic kolektora dolotowego (bliżej kabiny), jakby jakaś nieszczelność i nie "bzyknęła" przepustnica. rozrusznik tylko zaterkotał, więc pomyślałem że to może wina akumulatora. ale podłączyłem i jest naładowany na full. co to może być?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź napięcie na klemie pod maską.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może problem jest z klemą pirotechniczną?

Ona czasem jak zaśniedzieje w środku to nie puszcza całego napięcia, tylko np 1-2V mniej niż jest na akumulatorze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zaśniedzieć potrafi tez w miejscu przejścia przez gródź < w okolicy peadłu gazu.

Cała tan zrobiona złaczka to jest jeden wielki bubel i tam potrafi zgubic sporo pradu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
sorry że odpisuję po takim czasie, ale dopiero wróciłem z delegacji z Rosji. jak się okazało to jednak BYŁA wina akumulatora. i prostownika, bo cokolwiek nie podłączyć to pokazywał full.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.