Skocz do zawartości

apropo przegrzewania...


peter320

Rekomendowane odpowiedzi

w zimie przy dużym mrozie zkrystalizował mi sie płym chlodzący ale na tyle ze bez problemu zapaliłem nie wiedząc jeszcze o tym. Zacząłem drapać szyby i po chwili zaczęły spadac obroty i zgasł. Nie zastanawiając sie zapaliłem ponownie. krótko chodził i zgasł. Wsiadłem zapaliłem i pojechałem. No i po chwili znowu zgasł na światłach tyle ze juz nie chciał zapalić. Temperatura była prawie na czerwonym. Odczekałem i po 20 min ciepło silnika roztopiło reszte płynu i wszystko wróciło do normy. MAM TYLKO PYTANIE CZY TA SYTUACJA MOGŁA WPŁYNĄC BARDZO NA SILNIK BO WYDAJE MI SIE ZE PO TAMTYM ZAJŚCIU MA INNY DŹWIEK. STOJĄC NA LUZIE JAK DODAM POWOLI GAZU TO W PEWNYM MOMENCIE POJAWIA SIE TAKI DŹWIĘK JAK BY COS WPADAŁO W REZONANS , CZY POPROSTU DYGOTAŁO W SILNIKU. cZY KTOS MA JAKĄS TEORIE NA TEN TEMAT. oczywiscie płyn wymieniłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapytam inaczej. jakie są objawy jak silnik jest przegrzany ? bo praktycznie kazdy mechanik mówi "tylko niech pan nie przegrzeje silnika" więc po czyms chyba mozna poznać czy jest juz po nim czy jeszcze nie. No i czy takie przegrzanie kwalifikuje silnik do remontu , wymiany czy poprostu szybciej sie zuzyje ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.