Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

od kilku dni borykam sie z małym problemem

zauważyłem że auto nie zachowuje sie tak jak powinno

podczas wcisniecia pedału gazu praktycznie nie ciagnie, chwile pozniej lub po dłuzszej chwili znowu jest moc a czasem problem w ogóle nie wystepuje.

Dodam że po dłuzszym kilkunastogodzinnym postoju przy tem. ponizej 12 stopni po odpaleniu pojawia sie troche szarego dymu

 

auto z 2004roku

275tys

 

Jakieś porady ?

 

pozdrawiam

Opublikowano

smród jest fest po jezdzie

dzis zrobiłem wiekszą przejazdzke i na autostradzie przy 160kmh naprawde waliło...

jak napisałem.... moc jest 50/50

pierwsze co zobie to odma i wyczyszcze lub wymienie elektrozawór przy turbo

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej go nie znajdziesz, bo turbina powinna być sterowana elektronicznie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ale jeśli masz 204ps to masz odme niewymienną...

 

Ja mam ten silnik i odma jak najbardziej jest wymienna

 

A to sorry za mylne informacje gdzieś czytałem że niby nie jest,tak więc odma jak nic ja ostatnio wymieniałem ori kosztuje 218 zł także lepiej na tym nie oszczędzać. Tez smierdzialo kopcil i był słabszy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W późniejszych rocznikach jest separator zamiast filtra, który można wyczyścić, ale i tak zaleca się wymianę kompletu bodajże co 60kkm.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Pompę podprogową dziecinnie prosto jest zdiagnozować INPĄ/DISEM.

Odma wg mnie nie będzie przyczyną takich spadków mocy, owszem kopcić będzie. Na pewno do wymiany, jak nie wiesz kiedy była robiona.

Co do spadku mocy, to nie da się bez diagnostyki na kompie zrobić niczego, bo to nie forum wróżek samochodowych. Objawy o których piszesz, mogą być praktycznie od całego osprzętu silnika.

Opublikowano
U mnie były podobne objawy, wymieniłem wszsytko poprez kilka wtryskiwaczy, regulator na szynie CR, czujnik cisnienia CR, zawór dozujący pompy, przepływkę itd. Wszystko nowe oryginalne. Jedyne co mi zostało stare to właśnie pompa w progu i akumulator. (po zrobieniu przelotu wydaje mi sie że już prawie codziennie jeździ tak samo) Więc jak byś wymienił popmpke to daj znać czy jest poprawa.
Opublikowano
Niestety w M57N nie sprawdzisz pompki w progu za pomocy kompa, tylko wejście pod samochód i manometr.

 

Fakt mój błąd. Zapomniałem, że to dde5. Tylko z pompką może być tak, że na biegu jałowym i w czasie odpalania trzyma ciśnienie a nie domaga dopiero podczas gwałtownego przyspieszania z pedałem w podłogę. Identyczne objawy spotkałem w m57, tylko tam podczas jazdy widać 'pre supply presure' na kompie. Diagnoza pompki na postoju nie da 100% pewności.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.