Skocz do zawartości

M54 Lastsignal


vasyl501

Rekomendowane odpowiedzi

witam .

od dwöch lat walcze z tym problemem-lastsignal (sygnal obciazenia).

podawany jest z ecu do GS20 (ASB -zf) i pokazjue wartosi ponad 4 razy przekraczajace dopuszczalne wartosci.

pytanie moje -skad ECU i skrzynia biora tä wartosc? i jak namierzyc blad?

problem: duze spalanie(22l lpg) :mad2: ,

start -ruszanie to taki efekt jakby z gumy(procy) do 1500 obrotöw nic a potem dopiero rusza. :mad2:

od 0 do 100w 9 sec.(7,7) :duh:

jakby ktos mial cos na temat to prosze sie podzielic-bo mi juz lapska opadaja.

siedze na forum niemieckim ,angielskim i polskim , i nic :cry2: (bylo pare watköw ale nie ma rozwiazan)

:norty:

z mojä bee nie idzie sie nudzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja juz jedna linke zerwalem od otwierania machy..

teraz tak .mam do odczytu Torque pro na android-wszystkie live data(wiesz o co kaman)

mam INpa ,sam programuje NCS expert (DRL ,wysokosc ivo,zamykanie po ruszeniu auta itp)

mam DIS i testowalem przeplywke ,vanos ,lambdy ,czujniki.

komp nie widzi zadnych anomali-bo wartosci(choc przeklamane)mieszcza sie w tolerancji korekt ECU.

cuytam tez fora niemieckie i angielskie.

pisza ze przeplywka umiera powoli np.i nie widac jej bledu -a juz dawno podaje zle wartosci -tak samo czujniki i lambdy.

takze pytam sie czy ktos mial podobne symptomy i moze cos zaradzic :norty:

z mojä bee nie idzie sie nudzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sygnał obciążenia jest brany głównie z potencjometru przepustnicy.Jest to funkcja uchylenia przepustnicy do przepływu powietrza.Przepływomierz też ma duże znaczenie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie jestem w trakcie zakupöw.

bo dzis smigalem z kumplem IS300 i u niego sondy pieknie bija göra -döl .

spawdzalismy u mnie tak na biegu ,bez podnosnika tlumik(zatkalismy go )

i slychac przy kole przednim syczenie.

musze obadac to na podnosniku-ale kumpel mowi ze takie nieszczelnosci -nie maja tak wplywu na lambdy i ich leniwä prace.

sprawdze na dniach jeszcze przeoustnice i wyczyszcze krokowy. :cool2: :idea:

zamontuje nowe lambdy -to dam znaka czy spalanie spadlo... :norty:

z mojä bee nie idzie sie nudzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A powiedz, jakie spalanie jest w normie? U mnie (jeszcze się nie zabrałem za dolot i disa) wychodzi 12 w trasie i 16 po mieście (lpg), czyli tak jak się spodziewałem (15-20% powyżej wskazań kompa).

 

Ciekawostka: koleś od którego kupiłem twierdził, że będzie palił mniej niż moje byłe 520i (10L/13L), bo mniej wyżyłowany silnik itp. ale już nie miałem siły z nim dyskutować :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.directupload.net/file/d/3770/e2twu6gc_jpg.htm

 

http://www.directupload.net/file/d/3770/pwwsq8ml_jpg.htm

 

 

http://www.directupload.net/file/d/3770/hwpqrvft_jpg.htm

 

http://www.directupload.net/file/d/3770/3eq9ccbm_jpg.htm

 

http://www.directupload.net/file/d/3770/opzlxtbl_jpg.htm

 

http://www.directupload.net/file/d/3770/ioqkii8s_jpg.htm

 

 

http://www.directupload.net/file/d/3770/899ynhnu_jpg.htm

 

a skad ecu pobier cz oblicza zundwinkel(kät wyprzedzenia zaplonu)...bo u mnie tez jest b.wysoko

Edytowane przez vasyl501
z mojä bee nie idzie sie nudzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tobie i tak ladnie pali.16/12

ja mam 22 /14 :cry2: :norty: :mad2:

a koles ma lexus is300 220 ps i pali mu 10,5 :lol:

musze powalczyc z krokowcem -przeczyscic, wymienic dwie lambdy przed kate -bo chodza jak stare szmaty. :duh:

i chyba przeplywke bo juz sie wypala lekko (utlenia ) i wartosci lipne podaje -reakcja na gaz jest lipna (9 sec /100kmh) :mad2:

z mojä bee nie idzie sie nudzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz, jakie spalanie jest w normie? U mnie (jeszcze się nie zabrałem za dolot i disa) wychodzi 12 w trasie i 16 po mieście (lpg), czyli tak jak się spodziewałem (15-20% powyżej wskazań kompa).

 

Ciekawostka: koleś od którego kupiłem twierdził, że będzie palił mniej niż moje byłe 520i (10L/13L), bo mniej wyżyłowany silnik itp. ale już nie miałem siły z nim dyskutować :wink:

 

 

tu mam troche vidoe mojego nagrane na szybko ,jazda w miescie i nagrania i wartosci na postoju.moze ktos poröwna c ze swoimi m54b30.

bo ja juz niewiem ktöre sä ok a kröre lewizna.

wymienilem jedna sonde przed katem bank 2 na uzywke - i przeczysilem krokowca.

a co znalazlem to olej z pod pokrywy na wysokosci 5 i 6 cylinder leci olej prosto na tä sonde-moze i dlatego padla . :mad2:

chyba od nowosi nie byla wymiena .bo lekko poszla.

teraz wartosci krokowca juz nie wychodza poza"!"

ale przeplywka czasem i obroty 850 to chyba za wysoko.

moze dlatego ze skasowalem wszystkie adptacje .

DIS pisze ze po kasacji trza 30 km przejechac min aby sie nauczylo :norty:

 

tu linki do filmöw

 

 

 

 

prosze was koledzy o rade

 

 

 

:cry2:

z mojä bee nie idzie sie nudzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.