Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moje BMW E90 318d 316tys.km Jak w temacie w zakresie 1500 - 2000 tys obr. jadąc ze stałą predkością , zaczyna niemiłosiernie szarpać samochodem, po dodaniu gazu lub odjęciu , problem natychmiast znika. Objaw nie zależnie czy auto zimne czy rozgrzane. Nie odczuwam żadnych ubytków w mocy. Proszę o poradę gdzie szukać przyczyny.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Podpięcie pod komputer i diagnoza, uszkodzony sterownik turbiny. Znam temat , wiem co to oznacza, ale teraz pytanie, czy to szarpanie to może być objaw własnie uszkodzonego sterownika? dodam że kiedyś przerabiałem podobny problem i szarpania wtedy żadnego nie odczuwałem, poprostu któregoś dnia turbo wyzionęło ducha :/

 

Prosze o porade zanim wezme się za to turbo, gdzie ew. szukać jeszcze problemu.

Pozdrawiam

Opublikowano

Ok. Wyczysciłem Egr - nie było tragedii no ale jest już czysty. I teraz pytanie. Próbowałem podnieść delikatnie ten tłoczek w środku i nie drgnął ani mm. Rozumię że działa na niego powietrze z jakąś siłą, ale czy aż z taką dużą ,ze siłą wlasnych rąk nie potrafie go nawet delikatnie podnieść ? Proszę o opinię osób które to robiły. Druga sprawa czy ew. uszkodzony Egr zostanie wykryty przez podłączenie do komputera??

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.