Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pod pokrywą super wygląda. Na jakim oleju jeździsz? Ja swój vanos w sumie z nudów robie na wiosnę.

 

Czytałem gdzieś ze fabryczny bardzo szybko się zużywa czego nie widzimy w postaci falowania i braku mocy. Jest coraz gorzej, a kierowca się do mocy przyzwyczaja. Po wymianie czuć różnice.

  • Odpowiedzi 274
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poprzedni właściciel deklarował Motula.

Ja pierwsze zalanie zrobiłem na X-clean 0w40, a kolejene już (za namową Adama z mauto) x-cess 5w30 leję.

 

W automacie wydaje mi się, że bardziej czuć wywalone vanosy jak się na D jeździ niż w manualu, za każdym razem podczas jazdy bez gazu, jak się wciska gaz i startują obroty od jałowych miał takie przejście mułowate (obroty idą a fura się słabo zbiera) w okolicach 2 - 2,8 tysięcy, a od 3 tysięcyh nagle kopa dostawał, znowu przy 5 tysiącach jakby już kręcić nie chciał. Po wymianie już tego nie czuć.

 

Na robotę 4h zeszło, ale trzeba odjąc jakieś 1,5h na wymianę chłodnicy i odpowietrzenie. Robota w 2 osoby - jedna kręci cewki, druga pokrywę, przerwa na czytanie instrukcji itp. Ale samodzielnie mając wszystko przygotowane w 4h spokojnie można to ogarnąć, a drugie podejście już pewnie w 2 godzinki by poszło.

I następnym razem bym się we wkrętarkę zaopatrzył ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzisiaj zabawa z nivo.

Po wymianie zawieszenia z przodu coś dziwnie stał przekoszony. Czekałem, aż się ubije, ale nic się nie zmieniało, więc miarka w łapę i do kalibracji. Prawy tył stał wyżej o 20mm od lewego, a całość 10mm powyżej stanu z inpy.

No i teraz tył jest na 561mm a przód wyszedł na 600mm.

 

Tak ma być? Czy jednak przód za wysoko stoi?

 

A w weekend kolejna pierdoła będzie poprawiona :D

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6139611/16506082.jpg?1446630747

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Udało się umyć, woskowanie nie wypaliło, pogoda do d... może jutro się uda ;)

 

Udało się za to umyć komorę silnika po zabwach z vanosem i zabryzganiu wszystkiego olejem. Jeszcze nie sprawdziłem czy odpali, czekam do jutra aż odsiąknie. Poziom adrenaliny - wysoki :mrgreen:

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6145185/16532661.jpg?1446916182

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6145185/16532684.jpg?1446916182

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6145207/16532735.jpg?1446916782

Opublikowano
Umyłeś ładnie :) Masz te zaślepki na śruby w pokrywie? Z tym wężem do reduktora gazownicy mogliby się bardziej postarać... :/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zaślepki gdzieś zniknęły, może u tego gazownika druciarza, co to montował. ;) Jak mój gaziarz zobaczył to się za głowę złapał, coś się dało to poprawił, ale nie chciałem, żeby rozpinal chlodziwa. Pòki da się odpowietrzyc jest ok.

 

Przed chwilą odpalony, zagrzany, przejechany, wszystko działa. Nawet udało się zawoskować ;)

Opublikowano

No no.. foty z piorunem i płonącym lasem robią robotę :mrgreen: Pod maską chaos kontrolowany - jak widać pomysłowość polskich magików nie zna granic.

Zaślepka śruby w pokrywie 7,50 zł/szt. Właśnie zamówiłem dla mojej.

"Dobry Boże, co się dzieje z tym światem? Popatrz tu z nieba i przypierd.l granatem."


Alpina B10 V8 4,6

E61 Edition Sport - rodzinne kombi


E39 530i 2002r - moja pierwsza miłość

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakby ktoś był zainteresowany to zestaw felg mam na sprzedaż. Opony coś tam mięsa mają, ale nie za dużo.

Spisywały się dobrze, ale na nowy sezon wrzucę coś fajniejszego. ;)

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6108383/16354662.jpg?1444838415

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I koniec z trykaniem przy otwieraniu drzwi :D A robota prawie jak wymiana żarówki w Hondzie Jazz - na czuja delikatnie ręką po łokiec w wygłuszeniu.

 

 

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6180793/16695954.jpg?1448826447

Opublikowano

Kyrie eleison! Z tą rurą gazową na chłodnicy to gazownik miał iście ułańską fantazję... :O Takim "fachmanom" to powinni od razu dawać zakaz wykonywania zawodu. Co do mycia silnika - jeśli się trochę owinie alternator jakąś folią a sam silnik myje lekkim strumieniem wody (karcher ok byle nie walić z bliska mocnym ciśnieniem) to nie powinno być najmniejszych problemów. Ja z reguły biorę ręczny opryskiwacz, lekko zwilżam brudne miejsca, potem jakiś detergent, przejechanie szmatką/szczotką i na koniec delikatne spłukanie wodą.

Pzdr.

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja poleciałem jakimś preparatem motula do silników, trochę szczotą tam gdzie dałem radę. Wyszło całkiem spoko, bez owijania niczego ;)

 

Zima taka taka piękna w tym roku, nowe zimówki się tylko marnują i czekają na pierwszy śnieg, co by polatać trochę bokiem ;)

 

A na święta udało się trochę umyć bestię :D

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6218185/16853941.jpg?1451141002

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1000km w zimowej pogodzie robi swoje.

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6233974/16917208.jpg?1452089661

 

A ja robię swoje :D

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6233974/16917210.jpg?1452089661

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6233974/16917227.jpg?1452089661

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
I udało się - prawie wszystkie pixele śmigają jak należy, jeszcze tylko zarządzanie kablami musze zrobić i będzie pięknie. Brałem w sumie w ciemno cały zestaw, bo nie doczytałem i musiałem na złączki do MIDa czekać, ale jak się okazało sprzedający bez problemu wymienił na działający. Jakby ktoś szukał to polecam BSC Michał Walczak - zna się na rzeczy (np wie w których modelach jest AUX i MP3). :)

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6089488/16264366.jpg?1443817301

 

Polecam się na przyszłość.

Pismaki nie są mi przychylni ale fachowiec pozna i doceni fachowca

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i stało się - pierwszy raz BMW nie dało rady ;)

Stoję sobie właśnie na A2 w oczekiwaniu na lawetę.

 

Pierdoła, bo pasek się zerwał... Rok temu wymieniany ... Coś piszczał, ale olewałem sprawę, aż się doigrałem :mrgreen:

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6282346/17093952.jpg?1454101003

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mogła się zatrzeć rolka wtedy zrzuci pasek i ukręci rolkę, pasek po roku od wymiany to raczej brzmi aż nieprawdopodobnie :( przydały by się rajstopy i możesz jechać dalej :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pasek conti, rolki, napinacze INA, pompa wody hepu, wszystko wymienione razem rok temu, czyli z 30tys km. W poniedziałek będzie wiadomo co pierdykło, z tym, że pasek nie miał lekko kilka razy olejem i płynem chłodzącym był podlany przy okazji robienia vanosów, chłodnicy itp. Jeśli coś trzasło to tą pompę wody obstawiam, hawranek miał z tą firmą problemy.

 

A póki co pokutuję ;)

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6284195/17098618.jpg?1454163339

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.