Skocz do zawartości

Czyszczenie wtryskow LIQUIL MOLY LIM2666


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Chcialbym wyczyscic moje wtryski w 320d 150 km preparatem Liquil Moly 2666. Chcialbym podlaczyc go bezposrednio do silnika, omijajac zbiornik i filtr paliwa, aby polepszyc jego dzialanie i tutaj moje pytanie, z tego co wiem filtr paliwa znajduje sie pod spodem samochodu, czy istnieje mozliwosc podlaczenia wezykow z preparatem bezposrednio do silnika z pod maski? W ktorym mirjscu w silniku wchodza wezyki od zbiornika?

Robil juz ktos taki zabieg bo szukam w google i ludzie dolewali tylko to do baku, ale moim zdaniem rozcienczenie tego preparatu mija sie z celem.

 

Moje korekcje:

1 - 0.7

2 - 0.6

3 - 1.8

4 - 0.3

 

Czy da sie je troche "naprawic" tym preparatem?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Preparat trzeba zmieszać z paliwem. Dlaczego chcesz zrobić lepiej niż pisze producent? Możesz narobić więcej szkód niż pożytku.

Koncentrat do chłodnic też nie rozrabiasz?

Oby nie był efekt taki jak wypicie przez człowieka ćwiartki spirytu. Po co pić 0,5 flaszki jak można 2 setki spirytu. Efekt procentowy taki sam :mrgreen: Może tak CI to lepiej rozjaśni bo masz dziwne pomysły.

Opublikowano

jak bardzo chcesz silniejszą dawkę to wlej na 20litrow paliwa w baku

 

przeczytaj tez ulotke na produkcie, zdaje sie ze jest tam napisane ze w nagłych/krytycznych przypadkach mozna zrobic obejscie tak jak chcesz ale nalezy uważać i liczyć się z konsekwencjami, moze byc super albo kosztownie....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Preparat trzeba zmieszać z paliwem. Dlaczego chcesz zrobić lepiej niż pisze producent? Możesz narobić więcej szkód niż pożytku. .

 

Widocznie kolego to Ty nie czytales ulotki.

Prosze o opinie ludzi ktorzy widzieli chociaz ten preparat na oczy...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeden z kolegów też chciał się wpiąć, ale nie doszedł jak i wlał to do baku jak miał bodajże 3l paliwa (sprawdził w teście w zegarach), u niego operacja zakończyła się sukcesem, ale sam ostrzegał, że skutki mogły być odwrotne. Może odezwie się, bo nie pamiętam nicku.

 

Dopisz "320d" do tytułu, bo admin może zamknąć temat.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Są tacy co się wpinają do węża co wychodzi z baku pod tylnym siedzeniem.

Ps

Podajesz jak kroplówkę, ale sam nie robiłem

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaka różnica czy do baku czy zaraz za jak jeszcze po drodze jest filtr paliwa :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Filtr paliwa jest pod maską pod autem jest pompka paliwa.

Sam wlewałem ten preparat na jakieś 15l paliwa i jezdziłem do rezerwy.

Na YouTub widziałem filnik jak w mercedesie podłączone było to wprost z butelki

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
W innych autach podlaczalem bezposrednio z butelki, lecz w bmw nie wiem gdzie moge sie tak podlaczyc... pod maska nie widac zadnych wezykow.
Opublikowano
Filtr paliwa jest pod maską pod autem jest pompka paliwa.

:shock: filtr paliwa jest pod autem

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Nawet gdybym podlaczyl to pod samochodem za filtrem paliwa, to pewnie wtryski nie zaciagnely by same tego preparatu, potrzebna byla by jeszcze jakas pompka ;/
Opublikowano

Piszesz

to pewnie wtryski nie zaciagnely by same tego preparatu

Pojemnik z płynem powinien być połączony za pomocą elastycznego wężyka z przewodem paliwowym co podaje paliwo do silnika .

Taki pojemnik można unieść powyżej poziomu silnika co by płyn swobodnie spływał.

Gdzie by go nie wpiął to należy pamiętać że to prowizorka i przez nie uwagę można sobie napaskudzić ;-)

Należy pamiętać aby w czasie eksperymentu odłączyć pompę paliwa .

Najlepiej to zrobić z kimś kumatym

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nawet gdybym podlaczyl to pod samochodem za filtrem paliwa, to pewnie wtryski nie zaciagnely by same tego preparatu, potrzebna byla by jeszcze jakas pompka ;/

 

Jak wtryski mają zaciągnąć paliwo, no jak?

Faliszewice, Twój pomysł z umieszczeniem pojemnika z preparatem powyżej silnika biorę za żart, bo chyba nie masz tak głupich pomysłów..

 

Przy silniku m47n w samochodzie są aż trzy pompki, jedna w baku, druga pod podłogą i trzecia przy silniku. To nie jest trabant z ddr, że paliwo do silnika jest pompowane grawitacją.

Jak już bardzo chcesz żeby silnik popracował tylko na tym preparacie, to pod tylną kanapą masz rewizję do zbiornika paliwa, a na zbiorniku masz dwa wężyki, zasilanie i powrót, przedłuż je i wsadź do puszki ze "SZPUNGIEM", odpal silnik i niech pracuje. Pompkę w zbiorniku można ominąć, ale progowej już nie bardzo, bo ona pompuje paliwo z ciśnieniem prawie 4 barów, wolne opadanie paliwa, jak proponuje kolega Kanadyjczyk, nie wchodzi w rachubę.

 

PS. Kolego selius, popraw ortografy, bo oczy bolą od czytania...

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Krzysiek witaj !

Krytykujesz mnie a w zasadzie proponujesz to samo

Są tacy co się wpinają do węża co wychodzi z baku pod tylnym siedzeniem.

Ps

Podajesz jak kroplówkę, ale sam nie robiłem

pod tylną kanapą masz rewizję do zbiornika paliwa, a na zbiorniku masz dwa wężyki, zasilanie i powrót, przedłuż je i wsadź do puszki ze "SZPUNGIEM", odpal silnik i niech pracuje.

Nie pisałem w szczegółach bo jak ktoś ma pojęcie o mechanice to wie o co chodzi , a jak nie to lepiej to oddać do warsztatu.

Widziałem jak robili inni i to sie sprawdziło.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Krzysiek witaj !

Krytykujesz mnie a w zasadzie proponujesz to samo

Są tacy co się wpinają do węża co wychodzi z baku pod tylnym siedzeniem.

Ps

Podajesz jak kroplówkę, ale sam nie robiłem

pod tylną kanapą masz rewizję do zbiornika paliwa, a na zbiorniku masz dwa wężyki, zasilanie i powrót, przedłuż je i wsadź do puszki ze "SZPUNGIEM", odpal silnik i niech pracuje.

Nie pisałem w szczegółach bo jak ktoś ma pojęcie o mechanice to wie o co chodzi , a jak nie to lepiej to oddać do warsztatu.

Widziałem jak robili inni i to sie sprawdziło.

 

 

Weź Ty się puknij w ten swój kapelusz :mad2: :mad2:

 

 

Pojemnik z płynem powinien być połączony za pomocą elastycznego wężyka z przewodem paliwowym co podaje paliwo do silnika .

Taki pojemnik można unieść powyżej poziomu silnika co by płyn swobodnie spływał.

 

Ty proponujesz żeby odłączyć pompkę paliwową, żeby paliwo samo spłynęło do wtrysków siłą grawitacji :mad2: , a ja proponuję, żeby wpiąć się w układ paliwowy zamiast zbiornika paliwa, czyli żeby pompka podprogowa tłoczyła preparat z puszki bezpośrednio do pompki wysokiego ciśnienia i dalej do wtrysków, no i oczywiście nadmiar żeby wracał do puszki, stąd propozycja wpięcia się przy zbiorniku, bo tam są węże zasilania i powrotu, no głupi by chyba zauważył, że ja tłumaczę i proponuję sensowne rozwiązanie, a Ty zaproponowałeś żeby paliwo spłynęło do wtrysków.

 

WTRYSKI SAME NIE ZACIĄGNĄ PALIWA

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Krzysku w pierwszym poście napisałem

Faliszewice napisał(a):

Są tacy co się wpinają do węża co wychodzi z baku pod tylnym siedzeniem.

Ps

Podajesz jak kroplówkę, ale sam nie robiłem

Nie rozumie czemu Ty tego nie zrozumiałeś ?

Piszę do autora wątku trochę skrótowo ale kto się trochę zna na mechanice samochodowej to będzie wiedział że pod tylnym siedzeniem czyli kanapą jest bak czyli zbiornik paliwa a na nim jest pompa paliwa i mamy tam dwa przewody paliwowe, jeden podający a drugi powrotny , płyn do czyszczenia wtrysków należy podpiąć do przewodu podającego, nie pisałem o powrotnym ale powinno być logiczne że jak nie chcemy aby nadmiar płyny nie popłynął do zbiornika do go musimy odzyskać podłączając sie do przewodu powrotnego poprzez przedłużenie elastycznym wężykiem aby nam spływał do naszego zbiorniczka z płynem.

Wspomniałem o tym aby nasz zbiorniczek był powyżej poziomu silnika bo jak jest mało wydajna pompa podprogowa to jej będzie łatwiej zaciągać . Pisałem też aby odłączyć (elektrycznie) pompę ,miałem na myśli tą w baku bo ona może dobrze siknąć jak przewody paliwowe są od niej odłączone .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Jeden z kolegów też chciał się wpiąć, ale nie doszedł jak i wlał to do baku jak miał bodajże 3l paliwa (sprawdził w teście w zegarach), u niego operacja zakończyła się sukcesem, ale sam ostrzegał, że skutki mogły być odwrotne. Może odezwie się, bo nie pamiętam nicku.

 

Dopisz "320d" do tytułu, bo admin może zamknąć temat.

To bylem ja :norty:

 

Tu jest adres do tematu:

viewtopic.php?f=69&t=250712&start=15

 

Gdybym mial korekcje na poziomie takim jak ma zalozyciel tematu to prawdopodobnie zrobilbym tak jak opisalem to w poprzednim poscie - wlal caly preparat do baku na glebokiej rezerwie i troche pojezdzil. Potem wymiana filtra i sprawdzenie korekcji.

 

Gdyby jednak chcial przeprowadzic operacje na nierozcienczonym preparacie to czy tzw pompka podprogowa nie bedzie w stanie zaciagnac tego preparatu??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.