Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

wszelkie uwagi mile widziane, z numerem VIN nie zgadza się rok produkcji (być może 1 reejstracja była w 2006), sprzedający zarzeka się, że nie było żadnych napraw blacharskich:

http://otomoto.pl/bmw-320-e-91-C34612534.html

WBAVU31060FJ37142

 

Modellbezeichnung: 320d

Ausführung: Europa

Typschlüssel: VU31

E-Code: E91

Karosserie: touring

Lenkung: links

Türen: 5

Motor: M47D20O2 - 2,00l (120kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Titansilber Metallic (354)

Innenraum: Stoff/leder Citrus/anthrazit (FFAT)

Produktionsdatum: 01.08.2005

Werk: München

 

S4AGA Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A Sprachversion deutsch Language version German

 

S200A Entfall Katalysator Diesel particle filter

S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S2BGA BMW LM Rad Doppelspeiche 161 BMW alloy wheel, double spoke 161

S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S386A Dachreling Roof railing

S418A Gepäckraumpaket Luggage compartment package

S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S441A Raucherpaket Smoker package

S470A Isofix-System Isofix-System

S493A Ablagenpaket Storage compartment package

S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S521A Regensensor Rain sensor

S522A Xenon-Licht Xenon Light

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S605A Vorbereitung Telematik Telematics preparation

S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S612A BMW Assist BMW Assist

S620A Spracheingabe Voice control

S633A Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business

L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SBA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

S999A Auftragssteuerung "HEA" Job order management "HEA"

 

Przy okazji mam następujące pytania do osób bardziej obeznanych w temacie:

- które pozycje odpowiadają za dzielony podłokietnik oraz uchwyty na kubki?

- co oznacza ostatnia pozycja w ww. zestawieniu tzn. ob order management "HEA"?

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc!

Edytowane przez lewymokiem
Opublikowano

Przesuwany podłokietnik to:

S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

 

A kubki to nie wiem.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Sprowadzil w zeszlym roku i juz sprzedaje pytales dlaczego. Auto jest dosc ciezki bedzie przy tej mocy lekko zmulone... Poza tym wyglada fajnie:-)
ENJOY THE RIDE
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zamulone? Jeździłeś 320d?

 

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAVU31060FJ37142

Kod typu VU31

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M47/T2

Pojemność skokowa 2.00

Moc 120

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STOFF/LEDER CITRUS/ANTHRAZIT (FFAT)

Data prod. 2005-08-01

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S200A DIESELPARTIKELFILTER Filtr cząstek stałych

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2BGA LM RAEDER DOPPELSP.161/MISCHB. Obr. BMW, st. le. podw. spr. 161

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S386A DACHRELING Reling dachowy

S418A GEPAECKRAUMPAKET Pakiet bagażnika

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX System Isofix

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków :arrow: uchwyty na kubki

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S605A TELEMATIK VORBEREITUNG Instalacja Telematik

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S999A AUFTRAGSSTEUERUNG HEA Zarządzanie zleceniami HEA

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Jezdzilem w coupe 2.0 170 koni i jest srednia frajda... to co dopiero zaladowane kombi.

Ale ja wychodze z zalozenia ze silniki diesla powinny byc montowane w czolgach i ciagnikach:-D Po prostu predzej czy pozniej przy dynamicznej jezdzie szybko sie pierdola....i koszty naprawy sa nie male. Ludzie kupuja 2.0d i czesto z przebiegiem 400 tysiecy (cofniete na 169) mysla ze to zapier.... bo przeciez tanio mozna je wyhaczyc(nie mam na mysli tej aukcji). Nie mowie tu o starych niesmiertelnych dieslach 1.9 tdi w ktore wlewalo sie wszystko. Dziwie sie tym bardziej bmw, ze w najnoszej Mce wstawili 1 raz w historii Diesla...Dla mnie to profanacja. Z 2 strony kazdy lubi co innego w trasach olej ma sporo relatywne nizsze spalanie i jak ktos duzo jezdzi to dlaczego nie. Natomiast ja przenigdy nie kupilbym zadnego diesla:-D

:-) zaznaczam to tylko moje skromne zdanie.

ENJOY THE RIDE
Opublikowano

Ehh, zwykle nie mam chęci nawet wtrącać sie w taka dyskusję ale ten post @up to prawdziwy przykład osoby która z dieslem nie miała nic wspólnego, w dupie była i gowno widziała

 

Co do samego e91 jak najbardziej polecam ten silnik, przejezdzilem nim ostatnie 2 miesiące w niemczech i wcale nie jest zmulony, wręcz przeciwnie, ciągnie od samego dołu, jest duza frajda z jazdy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jezdzilem w coupe 2.0 170 koni i jest srednia frajda... to co dopiero zaladowane kombi.

Bo taka właśnie jest frajda z jazdy 318/320i :mrgreen: przejechałbyś się tym ciągnikowym dieslem to zobaczyłbyś różnicę i może poczułbyś chociaż raz co to jest moment obrotowy :lol: reszta wypowiedzi jest na poziomie przedszkolaka, więc nie będę nawet komentował..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ehh, zwykle nie mam chęci nawet wtrącać sie w taka dyskusję ale ten post @up to prawdziwy przykład osoby która z dieslem nie miała nic wspólnego, w dupie była i [bAD] widziała

 

Co do samego e91 jak najbardziej polecam ten silnik, przejezdzilem nim ostatnie 2 miesiące w niemczech i wcale nie jest zmulony, wręcz przeciwnie, ciągnie od samego dołu, jest duza frajda z jazdy.

A skad wiesz, ze nie mialem diesla wczesniej? Mialem kilka auta z tym silnikiem i jedno wlasnie z seri bmw e46. Kosztowalo mnie to sporo napraw m.in wtryski, turibna int. Wiec nie pisz i nie wypowiadaj sie o mnie jak mnie nie znasz... To moja opinia i nie musisz jej podwazac. Zabolalo Cie moje zdanie i juz widze krytyke. Ciekawe jakbys kupil 2 nowe auto w salonie(benzyna, diesel) i zrobil jednym i drugim 200 tys km i podliczyl koszty eksploatycjne, czy bys tez tak pisal? . Czemu najtansze auta na aukcjach posisadaj motor diesla? Odp logicznie, a nie w stylu gowno mialem gowno widzialem... Co do silnika 2.0d w tym temacie ciekawe jabys go calkowicie zaladowal i ruszyl w trase np. do Wloch, czy tez nie napisalbys po, 10 godzinach jazdy czy nie jest lekko ociazaly...?Wracajac jednak do samej aukcji ciezko uwierzyc mi w ten przebieg. Proponowalbym go dokladnie spr.

ENJOY THE RIDE
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz rację, 318/320i załadowane po dach w takiej trasie sprawdziłoby się idealnie :norty: typowy przykład kogoś kto kupił zajechane 320d i teraz diesel jest beee..wracając do niezniszczalnego 1.9 tdi, ten to dopiero jest szatanem na drodze w załadowanym passacie :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Masz rację, 318/320i załadowane po dach w takiej trasie sprawdziłoby się idealnie :norty: typowy przykład kogoś kto kupił zajechane 320d i teraz diesel jest beee..wracając do niezniszczalnego 1.9 tdi, ten to dopiero jest szatanem na drodze w załadowanym passacie :mrgreen:

Maniek pogadaj z kims kto kupil w Aso nowego diesla i zrobil nim 150 tysi... Piszecie ze nie wiem jak wyglada sam moment i ze nie wiem jak ciagnie od dolu.... Prosze was. Naprawde widze tutaj ze opinie o silniku 2.0 d sa w samych superlatywach, a fakt jest jeden ze to niestety jeden z najbardziej wadliwych motorow w palecie bmw..

ENJOY THE RIDE
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ostatni mój post, bo śmietnik się robi..

Czy kolega z tego tematu kupuje nowe 320d? Jeśli tak to możemy dalej dyskutować na ten temat. Swoją wypowiedzią tylko utwierdziłeś mnie w przekonaniu, że kupiłeś padło i masz teraz elegancko wyrobione zdanie, jak panewka Ci się obróci w 318i to kupisz auto elektryczne?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Koncze temat. Kolego wiekszoc napraw robie sam... i nie porownuj panewki to powazniejszych napraw. Zyj w przekonaniu ze diesel jest super i ze 2.0 d to super motor w eksploatacji i tanich naprawach... :-D
ENJOY THE RIDE
Opublikowano
W salonowym e91, przez 4 lata i 120kkm przebiegu nie stało sie nic. Wszystkie przeglądy na bieżąco w aso w ramach gwarancji. W dodatku spalanie poniżej 6 litrów w trasie.
Opublikowano

Miałem okazję zrobić wspólnie z kolegą trasę Katowice - Chorwacja - Katowice załadowanym po brzegi e91 320d 163KM i wg mnie autko jeździ całkiem poprawnie a biorąc pod uwagę śmieszne spalanie nawet bardzo poprawnie. W ogóle e91 jeździ mi się po prostu fajnie. Zdaję sobie również sprawę z tego co tam się może popsuć i jakie są ew. koszty naprawy. Jestem w takiej dziwnej sytuacji, że robię około 12000km rocznie i diesel mi niepotrzebny ale o benzynowe R6 w tym modelu bardzo ciężko a jego ceny są niestety wysokie (ceny w DE bo w PL egzemplarz z takim silnikiem występuje bardzo rzadko) a i sam silnik też nie jest pozbawiony wad z tego co czytałem na forum. Rozglądam się za autkiem od marca i na przestrzeni tych kilku miesięcy obserwując oferty doszedłem do wniosku, że silnik jest mi już obojętny (wykluczam jedynie benzynowe R4) - w przypadku diesla wyższe koszty eksploatacji wynagrodzi niskie spalanie i odwrotnie w przypadku benzyny.

Co do omawianego tutaj egzemplarza to planuję go obejrzeć ponieważ wygląda przynajmniej w teiorii w miarę uczciwie, o ile zdążę ponieważ "mój" mechanik gdzieś się zaszył :)

Opublikowano
Bez względu na to czym kto bardziej lubi jezdzić, fenomen diesla w BMW rozkwitł na początku tego wieku. Mało kto pewnie pamięta, że wcześniej sprowadzano większość benzyn, a posiadanie klekoczącego BMW było delikatnie mówiąć obciachem i ciężko było go sprzedać. To samo dotyczy białego koloru, auto w tych barwach traciło na wartości ok 20% Ale cóż, świat pędzi do przodu :D
Opublikowano

Moim zdaniem popularność diesla w "trójce" wzięła się również z cennika BMW, pamiętam, że nowe e90 320d było niewiele droższe niż 320i za to benzynowe R6 było już sporo droższe niż 320d. W takim przypadku kupując nowe e90 sam chyba zdecydowałbym się na 320d - niskie spalanie, niezłe osiągi, co mnie obchodzą koszty eksploatacji przecież kupuję nowe (BMW Service Inclusive 5 lat).

Stąd chyba m. in. 90% (a może i więcej) ofert używanych e90 to 320d...

Opublikowano

BMW zostało sprawdzone w ASO, przebieg potwierdzony, taki sam jak w ogłoszeniu.

Auto zostało sprawdzone przez kolegę czujnikiem lakieru, wszystkie elementy w ori lakierze, szyby wszystkie BMW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.