Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem nowym posiadaczem BMW E46. Według sprzedającego mam silnik 87kW czyli M43 B19TU, ale mi wydaje się że mam ten słabszy silnik, ponieważ auto najlepiej zbiera się przy 2500 obr/min a im wyższe są obroty tym gorzej czuć przyspieszenie. Jak zdiagnozować którą wersję silnika posiadam? Jeżeli faktycznie mam silnik TU 87kW to co jest nie tak iż najlepiej zbiera się on na niższych obrotach?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakbyś nie ogarnął powyższych linków to masz ten:

viewtopic.php?f=44&t=182523

Jak nie dasz rady to podaj vin,

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Według VIN mam 318i czyli ten 87kW, jakie mogą być przyczyny braku mocy u góry? Może jestem przewrażliwiony ale na pewno lepiej się zbiera od spodu niż na wysokich obrotach
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sporo może być możliwości dlatego połącz najpierw auto pod kompa z inpą i zobacz jakie będą błędy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Po odpięciu jednego lub drugiego problem powinien zniknąć i będę miał pewność że to ta część? Czy lepiej nie kombinować sam i pojechać pod kompa
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możesz odłączyć przepływomierz, jeśli nie będzie różnicy w pracy silnika to teoretycznie jest do wymiany.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Leśny witaj !

Pytasz

będę miał pewność że to ta część?

bez dobrej warsztatowej diagnostyki pewności miał nie bedziesz

Czy lepiej nie kombinować sam

Jak lubisz i się znasz na mechanice oraz masz gdzie to możesz sam kombinować ale możesz wymienić pół auta zanim trafisz w sedno , ale zacznij od podłączenia pod kompa , z czytać błędy, wykasować je przejechać się autem i przy okazji zrobić odczyt parametrów podczas jazdy następnie sprawdzić jakie Ci wyskoczyły błędy.

Podzespoły co się wymienia okresowo takie jak : odma i filtry powinny być wymienione na bieżąco.

Znajdź w twojej okolicy jakiegoś forumowicza ci by ci podpiął do kompa i pomógł w zrozumieniu odczytu.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.